Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MZ/Y Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46929

Várj, nekem lövésem sincs róla. :o)

Csak arra reagáltam, hogy talán nem satuzik az utolsó pillanatban, hanem időben lassít. Hogy más baja van-e (akár ezen túl), azt én nem tudhatom. Nekünk O1 van, még abs nélkül, pláne nem ilyen huncutsággal. És még nem is vezettem. :o)

Előzmény: Törölt nick (46919)
horizsoo Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46928

Like! :-)

 

Előzmény: robi25 (46921)
ac07 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46927

A hátsó ablaktörlőhöz: sajna kombinál kisebb esőben is, ha már nedves az út, kell, hogy folyamatosan menjen, mert annyira összevágja a hátulját. Ha jól számoltam, akkor minden 30. első törlésre töröl egyet hátul (OII FL) - azaz, ha elől gyorsabban töröl, akkor hátul is gyakrabban.

Előzmény: (M)Ákos (46898)
Varshi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46926

Nézd meg a felnik árát, és azt max egy 10-essel kerekítsd fel, ha jóbarátod az ember.

 

Ha nem, akkor mondd, hogy "nem árképző" a gumi számodra (ezt a hirdetésekből tanultam :).

Valójában azon is múlik, mennyi idős az abroncs, de ha 4-5 évnél öregebb, szvsz csak akkor szabad megvenni, ha keveset futó, második autóra kell, a teszkóig meg vissza.

 

Nekem 80-nál többet nem érne az egész.

Egy szar gumi ráadásul teljesen elveszi az ember kedvét, és dobod ki a +1 gumicsere árát rövid időn belül, ha mégse volt jó ötlet, és lecseréled.

Előzmény: Dzsinn81 (46920)
rvf400 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46925

Egyszer volt nct-5 -öm, életem legszarabb gumija, Debicát, és Barumot is beleértve, szóval felniárban.

Szerintem.

De nem biztos, hogy igazam van.

Előzmény: Dzsinn81 (46920)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46924

Ismerem az erzest :D :D en tirolban melozom itt hosszabb a tel gondolhatod en mit elek at :D 

Előzmény: robi25 (46921)
robi25 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46923

Előzmény: robi25 (46921)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46922

Szep az auto :) foleg projektoros xenonnal :) engem egy ilyen volumenu auto tukros lampaval ,ha meglatom a hideg kiraz annyira nem megy hozza !

Előzmény: (M)Ákos (46903)
robi25 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46921

Csak nem birtam ki, hogy ma ne dobjam rá a nyárikat:) ha jön a márciusi tél, legfeljebb megyek gyalog:)

Dzsinn81 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46920

Üdv!

 

Ezt a gyári 16" könnyűfém szettet kínálják nekem megvételre, kb. 5 mm-es gumikkal együtt, úgy, h mondjak rá én árat..

Mennyit érhet?

Köszi! G.      

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46919

Igen, ezzel pont minden maradék önállóságot és problémamegoldó képességet kiöl az emberből. Balfaszságra nevelés gőzerővel. Erre van szükség.

Azóta nézem, bár nem tom jól nézem-e, hogy ez a line assist még kormányoz is helyetted? Kurva jó. Pláne nézve youtubon a videót gyönyörűen vágja a kanyart, húzva rá a szembe jövőre. 

Szóval akkor már ketten várjuk eme csodák valós működési elvét. :)

Előzmény: MZ/Y (46918)
MZ/Y Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46918

Nem lehet, hogy már messziről észreveszi és szépen lelassít?

 

Nem tudom, kérdezem. :o)

Előzmény: Törölt nick (46917)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46917

"Adaptív tempomat"

Ha rendesen kitapasztaltad írd már meg légyszi ez pontosan hogy működik!

Szemem előtt lebeg a helyzetbe, hogy vánszorog a traktor 30-al, ez meg izzítva a pánikot besatuzik mögé. Tortára habnak kikerülésnél meg megindul minden sávelhagyásra figyelmeztető sziréna. :)

 

Előzmény: josh80 (46910)
MZ/Y Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46916

Minden jól hangzik, de az asszonyoddal nem tudok versenyezni. :o)

 

Mondjuk a portfutómű meg a 18-as kerék is luxus lenne nekünk.

 

Muszáj leszek újabb versenyzőt várni. :o)

Előzmény: josh80 (46915)
josh80 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46915

Dehogy bántottál,csak a 3 octáviára fűztem rá:)

 

Igazából kb 85%-ban pályán használom,ezért kértem a sport futóművet 18-as kerékkel,mert nem szeretem a  lassú tempót:):)

2,5 év és eladó lesz ,viszont szeretnénk egy második babát kb akkor,szóval ha úgy lesz,akkor meg veszem a feleségemnek(persze kimenekülési áron):D .

Apropó!A belső az nekem is beige:)

Előzmény: MZ/Y (46914)
MZ/Y Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46914

Remélem, nem azért én vagyok az előzmény, mert megbántottalak. Vicceltem a sorja közttel. :o)

 

Szerintem tök jó autó, nekem ilyen nem lesz, de ez van. Esetleg ha vigyázol rá és eladó lesz, szólj! :o)

 

Amúgy én annyira nem tartom "keleti autónak", hogy akár egy Daciaba is beülnék. Elgondolkodtató, hogy annyira olcsó, hogy nincs honnan értékvesztsen. :o) Ez persze így túlzás, de arányaiban igaz. A Skoda viszont számomra túlértékelt lett, tényleg vicc, hogy időnként a VW-s testvér hasonló áron elhozható. Pedig amúgy tetszik a Skoda, főleg az utóbbi időbeni dizájnja (pár éve szinte egy új modell sem volt, ami tetszett volna), de újként tutti le kell róla mondanom. :o(

Előzmény: josh80 (46910)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46913

Grat, ez se egy rossz autó :)

Azért kíváncsi lennék, göröngyös úton hogy kezeled majd a hifit :D

Nekem az alap futómű van 17-es kerekekkel, de ez is tud dobálni azért...

Persze egy 235e km-t futott Golf V-ből jövök, még kicsit szokatlan a feszes, új futómű.

Előzmény: josh80 (46910)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46912

Kösz mindenkinek a gratulációt :)

A bézs szerintem is nagyon sokat dob rajta + a fahatású műanyag betétek se rosszak.

Nekem jobban tetszenek, mint a fémhatású műanyagok :)

Csak a szövetkárpit fért bele, úgyhogy majd igyekszem vigyázni rá.

Mondták már, hogy új farmerban pl. nem kell beülni...

Nekem is céges autó szerencsére, 99%-ban csak én ülök benne, úgyhogy talán annyira nem lesz nehéz.

Csokit meg majd nem eszem benne ezentúl menet közben, ennyi.

Szerencsére a csomagtér szürke kárpitos, oda mehetnek a ganyés cuccok :)

 

 

Előzmény: Rallyer (46911)
Rallyer Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46911

Gratula hozzá! A bézs belsőért meg plusz pirospont!

Előzmény: (M)Ákos (46903)
josh80 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46910

Leírnék néhány gondolatot az én választásomról,mert visszaolvasva  a fórumot elég távoli vélemények (is) vannak gyakran.

1.Ami a legfontosabb,nekem céges autó,tehát a világon a legjobb akármilyen típus:)

2.Egy multi cég (közép vagy felső)vezetője sok féle módon választhat autót,de a válság el kell hogy gondolkoztassa, véleményem szerint.

3.Ahogy írtam is kkorábban én nem szívesen ülnék egy fapados ( A4)audiba mondjuk csak mert audi,de ez én vagyok....

4.Amiből átülök,az egy Laguna 175 le 2,0 Dci initiale aut. -Nagyon jó autó és kényelmes,sportos vezetésre  pl hegyi úton "alkalmatlan" ,ahogy egy barátom mondja ,"nyúlós francia".

5.Volt szerencsém 2 napig tesztelni az octaviát,így nem lesz zsákbamacska ,jelzem nem éreztem kevesebbnek a Passatnál,és ugyanannyiért több mndent kaphat az ember.

 

Az octavia:

2,0 CR TDI DSG kombi

a főbb extrák:

Alcantara bőr

Adaptív xenon +elől-hátul led

Adaptív tempomat

Columbus navi

Park Assist

Line assist

18-as kerekek

elektromos csomagtér

elől-hátul ülésfűtés

sport futómű

3 küllős kormány váltófülekkel(nagyképűen F1)

vezetői profil választás

Canton hifi

Fűthető szélvédő

 

Mielőtt bárki leírná,hogy könnyű mert céges,fölösleges mert tisztában vagyok vele és nem ezért írtam.

A mondanivalóm lényege,hogy szerintem eljött az idő,hogy kijelentsük, a Skoda már messze nem egy keleti autó,sőőőt bőven említhető a nagy márkák legtöbbje mellet is ,persze a  megfelelő kategóriához hasonlítva.Ezzel a mérettel az octavia  kimondottan imponáló, és minőségi autó.

 

 

Előzmény: MZ/Y (46900)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46909

Igen, ezek tényleg apróságok... :)

Előzmény: Törölt nick (46908)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46908

:) Enyhe mínuszok:

 

Azon kivul, hogy tul hosszu a labad ( ez nem az auto hibaja), a tobbi tiszta szorszallhasogatas.:)

Előzmény: (M)Ákos (46902)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46907

Szep, a kulso fenyezes nagyon jo valasztas, meg a kosz se latszik rajta- nem kell haromnaponta mosni.

Sok balasetmentes kilometert es vigyazz:), mert nagyon megy a 150 lovas motor.

Előzmény: (M)Ákos (46903)
Varshi Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46906

> Ami még nem annyira tetszik: hátramenet után állóra fékezés, D-be teszem, kezdek gázt

> adni...egy ideig semmi, aztán egy rendes ugrással indul meg.

 

Ez jellegzetes DSG-hülyeség.

N-ből D-be is ezt csinálja, csak beindítás után nem szoktuk észrevenni, mert kúszással indulunk, nem hideg motorra nagy gázzal.

 

A megoldás, hogy várj fél másodperccel többet, mint szeretnél, és nyomd elsőnek csak félig addig a pedált, mint amúgy szeretnéd, és amint már megmoccan, utána mehet már rendesen.

Előzmény: (M)Ákos (46902)
stevie-13 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 46905

1ilyen jó árban van......???

 

 

Az az autó, ami regadóval, magyar forgalombahelyezéssel, németországi kiutazással és a nepper árrésével megáll 499e forintban, az kint bőven 1000 EUR alatt volt.

 

Innentől kezdve teljesen felesleges típushibákról értekezni: az autóban így lassan 16 évesen feltehetően uszkve 400 és 800e közötti kilométer van, innentől kezdve pedig nem az autó saját genetikája számít, hanem kizárólag az előző tulaj(ok) gondossága....

Előzmény: bmw524td (46894)
stevie-13 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 46904

Hasznaltauto kereskedesnel is jellemzo az alkudasra az arengedmeny?

 

 

A neppereknek kétféle taktikája van. Vagy a kategóriájában a legolcsóbbak közé szúrják be az autót, és akkor max egy ingyen eredetvizsgát tudsz kicsikarni, vagy egy picit feljebb lövik be az árat, és akkor engednek valamennyit, tipikusan 90 ezret. (A 2.790-ért kirakott autó 2.7-ért vihető.)

 

Az első esetben sok érdeklődő lesz, de nehezen fogják meg a vevőt, a második esetben kevesebb az érdeklődő, de aki megnézi az autót, abból nagyobb eséllyel lesz vevő.

 

A végeredmény mindkét esetben nagyjából ugyanaz (értékesítési idő, vételár).

 

 

Előzmény: Draganovic (46886)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.02.14 0 0 46903

Néhány képecske :)

 

(M)Ákos Creative Commons License 2014.02.14 0 0 46902

1. Neked kombid van? Mert az ugye csapja fel a vizet rendesen hátra...

2. Nekem se kell, ráadásul alig járok városban.

3. Első 2 alkalommal tényleg esett, de a 3. alkalommal száraz volt az út. A régi Golf V-ben is volt tempomat, sose oldott így le...

4. Nem sok DSG-s tapasztalatom van, de ismerős 2009-es Golf V-je volt nálam pár napig. Az is ugyanígy elgondolkodott néha.

Ami még nem annyira tetszik: hátramenet után állóra fékezés, D-be teszem, kezdek gázt adni...egy ideig semmi, aztán egy rendes ugrással indul meg.

 

Elsőre, amik nagyon tetszenek:

- sötétedős tükör, észre se venni, hogy egy xenonos autó ér utol (van mondjuk sunset árnyékolásom is)

- lábtér világítás, ez tiszta hollywood :), nagyon sokat dob a belsején sötétben, és nem is adták sokért :) + enyhe kékes ledek a belső világításnál felül

- talajvilágítós külső tükör, ez is hasznos éjszaka a kocsi felé botorkálva

- adaptív xenon (meg a xenon magában is, ilyenem se volt még soha), faszán bevilágít a kanyarokba

- automata távolsági fény (eddig elég okosnak tűnik, közvilágításra pl. nem kapcsol le, de szembejövő autó fényeire szinte rögtön (előbb, mint én tenném). Kíváncsi leszek majd, ha pl. motoros jön szembe

- a tükör fölött végre elégséges a szélvédő sötétítés, a Golf V-ben mindig ott sütött a pofámba a nap :D

- KESSY, de elismerem, hogy ez parasztvakítás...de mással már nem sikerült kitölteni a rendelkezésre álló keretet :D

- hátsó radar (első nincs, de nekem nem is hiányzik)

 

Enyhe mínuszok:

- az oldalüvegre ugyanúgy ráfolyik a szélvédőről a víz kanyarban, mint a Golf-nál, mert nincs perem. :( Talán nem olyan súlyos, mint ott, de azért zavaró.

- nagy sebességnél szélvédő mosása után jön felfelé a víz szépen a bal sarokban, ezt viszont durvábban csinálja, mint a Golf

- az ablaktörlő végállása lehetne közelebb az A oszlophoz, mert 2 cm-re onnan megáll, és a koszcsík vastagítja az oszlopot

- a B oszlop nekem túlságosan elöl van, további holt teret okoz, ha kényelmesen a helyemen ülök

- vizes autót felnyitva, kis víz itt is befolyik a csomagtér rolóra, de korántsem annyi, mint a Golf-nál

- a madárszeletelős hűtőrács miatt szép mintásan koszolódik a géptető, ma vettem észre

Előzmény: Octi19 (46899)
MZ/Y Creative Commons License 2014.02.14 0 0 46901

4. Mintha lett volna róla szó, hogy azon is lehet állítani, mármint belenyúlni a programjába.

 

Amúgy az jutott eszembe, a képek mellé elkérhetnéd a kulcsokat is, én elterelem a figyelmét, oszt felezzük a kocsit. Mondanám fordított szereposztással, de jogsi híján inkább maradjunk az előző verziónál. :o)

Előzmény: Octi19 (46899)
MZ/Y Creative Commons License 2014.02.14 0 0 46900

Grat neked is!

Egy ilyet én is elfogadnék duzzogva. :o)

 

De hogy mi megy itt ma? Hárman is új Octiról számolnak be, ezek ennyire potyognak, csak pont' én megyek a sorja közt? :o)

Előzmény: (M)Ákos (46898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!