A robogó blokk kihajtásának a fordulatszáma kb. 10x lassabb, mint amennyivel az irányváltó tengelye forog max sebességnél. Úgy lehetne megoldani, ha a robogó blokk variátor tengelyét vezetnéd ki, és arról hajtanád meg az irányváltó tengelyét.
De minek akarsz robogó blokkot beépíteni? Elég sokat kell vele kínlódni, hogy működőképes legyen...
Esetleg valaki épitett be mopedautóba robogó blokkot?Képek a felfüggesztésről,a hajtást hogyan oldotta meg,gondolom a szijhajtás a jó ,ékszijtárcsát tudok legyártatni megfelelőt?Esetleg képeket ha valaki tudna küldeni egy beépitett robogó blokkról ,ha valaki épitett ilyet irjon, köszönöm a segítséget.
Én bontottam Ambrát nemrégiben , megnézem van-e hozzá ablaktörlőm . Karambolos volt a kocsi ( nagyon karambolos ) , akkor nem volt rajta a vásárláskori kép szerint ( elsősorban a motorért vettem meg ) . Ha netán megtalálom jelzem .
Úgy néz ki bővűl a járműpark, a Stella és a Virgo mellé akad majd egy aixam 500.4, jövő héten lesz forgalomba helyezve. A nagy kérdés, hogy ezen a modellen, hol található az alvázszám. Sajnos Bakancs tippje, hogy a jobb hátsó lámpa mellett, az ajtó takarásában van, nem jött be. Tud valaki segíteni?
1.Tudja valaki, hogy Microcar Virgo 2. hátsó lengéscsillapító mivel váltható ki? Úgy értem valaki mondta, hogy lehet helyettesíteni valami általános típuséval.
2. Valaki korábban említette, hogy gyártatott tömítéseket, talán hengerfejtömítést Lombardini motorhoz, és több darabot csináltatott. Esetleg van valakinek olcsóbban ilyen tömítés?
3. A lombardini motorokba pontosan milyen típusú izzító gyertya kell? Hol kapható?
Aixam szerelő nincs. Szakosodni kell a Fórum által. Használati útmutató. Ha egyedül nem megy, akkor egy tisztességes autószerelő a környéken biztosan van, aki kisebb munkákat is vállal. A Te segítségeddel, félóra csodálkozás után, valószínű, hogy nekilát. Ezt Neked kell megoldani. De a Fórumon nyilatkozók között is van bőséggel profi. Szervízről (moped) még nem hallottam. Ha valaki tud ilyet, írjon ! Biztosan nem olcsó....
Hasonlóan a kerékpározáshoz, motorozáshoz. A homokkal megszórt, sózott latyakot kerülni kell. A motortér főleg a régebbieknél nincs kellően védve. A variátorok megsínylik, a villamos kapcsolatok berohadnak. A bal oldali kerékdobra, az akkumulátornál én rögzítettem egy gumi lapot, hogy a tetejére, és a relékhez Aixamnél a sarat ne tudja behordani. Az "ökörszarv" és a csőváz is elől nem árt, ha át van kenve. A gázolajba egy kevés 2T . Nekem ezt a "motorfelelős" ajánlotta. Biztos igaz...
Egy kis pálinka, na meg egy kis aprópénz, azért nálad legyen, ha ne adj Isten elakadsz a hóban
Ha van levegőskulcsod, vagy tudsz valakitől kérni, miután kifordítottátok a trónról: Úgy is le tudjátok csavarni, ha valaki kézzel megfogja. A kulcs folyamatos kokikat ad neki, amitől könnyen fel lazul.
A szekunder körmök segitségével ellentarthatok a csavarnak?Azért szeretném levenni mert egyenes uton max 35-45 megy a gép,a fordulat 3000 a szij kifut a tárcsa pereméig álló helyzetben a súlyok 180g ,túl kemény a rugó a szek varión ezért nehezen gyorsul ??valakinek tipp köszönöm