A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
2015 december 16-án a BKV Zrt. állományba veszi az NGC-021,-022,-023 frszú idei gyártású, PKD közös építésű, magyar (részben BKV) gyártású dízel Modulo 108d autóbuszokat.
Arról írt, hogy ha 0 jön, akkor is van 234 bevethető busz. Tehát kevéssé kell M3 pótlás miatti kocsihiánytól tartani, hiszen biztosan jön be valamennyi..
Kíváncsi leszek, kell-e a busz-szükséglet miatt máshol leállítani járatokat ideiglenesen. Itt főleg a csúcsideiekre gondolok, de gyanítom, hogy sok más járat esetében ritkulás lesz.
Egy biztos: a metrófelújítás környezetében permanens káosz lesz a metrófelújítás idején, mert sok olyan emberke is lesz, aki bizony autóba fog ülni, látván előre a kellemetlenségeket és a buszokon lévő tömegnyomort... Nem irigylem a Délpestieket :/
Nem annyira vágom ezt a hitel témát, de onnantól, hogy megvan az elvi engedély, még hitelt is be kell szerezni, meg a buszokat is. Utóbbi mehet a valamelyik tender opciójából, de az előbbi mindenképpen idő, és nem két hét.
Már ne haragudj, de ez szükségtelen és kissé offenzív. (Az egy dolog, hogy ez a plusz-mínusz izéség az anonimitás anonimitásával megy, és amúgy is kb. a nullánál kicsit több értelme van ilyet tartani, de mindegy.) Én annak idején jóval elegánsabban oldottam meg ezt. Nem mondom, hogy tessenek példát venni rólam, kedves elvtársak, de így is lehet csinálni.