Nem tudom, hogy mi van a fórummal. Alig bírtam a képeket megnyitni. Végül mikor sikerült és kiválasztottam 2 képet és feltöltöttem. Utána kiválasztottam a másik 2 képet, beillesztettem. Elküldés után, pedig másodjára is az első 2 kép jelent meg. Pedig ennek a 2 képnek kellett volna megjelenni.
Én a tető cserét javasoltam ,de ő ragaszkodott a tetőablakhoz. A vezetékek nincsenek neki bekötve ezért neki nem is működött. Megkereshetünk téged a vezetékek bekötése miatt?
Bátyám eladásra váró kocsijában kifogástalanul működik a tetőablak .
igaz nem tőlem kérdezted, de hátha segít... a lombi 22-23 báros végnyomással, még viszonylag jól indul, végig hagyott izzítással, úgy minusz 5 fokig, ez gyakorlat. szavaidból úgy veszem ki, hogy hengerfej tömést cseréltél? ilyenkor többen hajlamosak, elgörbítgetni a kis lemezt, ami be van akasztva a gázrudazatba, hogy ki tudják emelni a lemezvillát, hogy lejöjjön az adagoló, a porlasztócsúcsokkal, majd összerakás után, hasonló anomáliákkal szembesülnek, beindul, leáll, stb... lehet nálad is ez történt, elgörbűlt a lemezke?meg kell próbálni visszagőrbíteni az eredeti állásába. Bakancsnak igaza van!, ha már beindult, akkor kompresszió gyengeség miatt nem áll le, mert, ha a hideg motor beindul, van elég hőfelesleg a kompresszio álltal. akkor, ahogy melegedik, csak egyre jobb a kilátás a motor járására. a különböző kompreszziók, lehetnek, szelep zárási gondok miatt is, nemcsak gyűrű! kis szelephézag, esetleg kosz a szeleptányér alatt és egyebek... amikor le volt szedve a hengerfej meg kelett volna nézni a szelepeket is, amúgyis illdomos legalább a szelepszárszimeringet cserélni egy ilyen manővernél. a füstölés, amit írtál, abból nem derűl ki, hogy miylen színű a füst!, ugyanis sokat számít a szine. mert, ha fekete, az dús üzemanyagot sejtet, ha meg kék, akkor, lehet kicsi előtőttés, levegős rendszer és olajfogyasztás, esetleg gyenge kompresszió, valamelyike.
A sűrítési végnyomásban a gyárak max. 1-2 bar eltérést engednek . A Lombardini minimális értékét nem találtam meg , a lenti képen a Kubota van . Azon 29-33 szerepel mit gyári normál adat , és 23 mint minimális érték .
Ha szét volt szedve a motor célszerű lett volna meggyűrűzni -- ezek szerint csak a hengerfej lett levéve .
Ha viszont beindul akkor már nem állhatna le , az valami üzemanyag-ellátási hibára utal .
Nemrégiben vásároltam egy légveszteség mérőt , de még nem próbáltam ki , az talán pontosabb eredményt ad az ilyen esetekre .
Ne haragudj, hogy itt zavarlak, de szeretnék kérdezni. Lombardini motor összefolyt. Hengerfej síkolás új, pakolás stb.
Ott tatok, hogy beindul, de néhány mp. múlva leáll,miközben erősen füstöl. Ma kompressziót mértem rajta,és érdekes dolgottapasztaltam. Az egyik henger 25-öt mutatott, a másik 20-at. Úgy tudom a gyári érték21.8. Lehet véleményed szerint ekkora külöbség a két henger között? ill. másik kérdés : mekkora a komresszió alsó határa ? Okozhatja a külöbség gyors leállást? Válaszod előre is köszönöm! Laci
Hmmmm... Erősen gondolkodnom kell , hogy valaha is nyúltam-e bármelyik csavarhoz a három közül Kubota motoron . Mitsubishi (Casalini ) motoron próbálkoztam vele , de Aixamben ? Mintha soha .
Ettől függetlenül nekem nem tűnik nehezen hozzáférhetőnek az a csavar , sokkal kacifántosabban elhelyezett strófokhoz vagyok szokva. Első gondolatom szerint átnyúlnék a motor felett . Esetleg levenném ehhez a légszűrőt és a leállítótekercset .
Üdvözlök Mindenkit.Alapjáratot szeretnék emelni Aixam kisautómon,a csavart meg találtam a hűtő mögött,de nem igen férek hozzá szerszámmal,ki hogy szokta csinálni,és,nektek is le van e drótózva plombával az alapjárat állitó csavar?
Köszi a választ, éppen nem kell semmi. Egy hölgy ismerősöm apjának van ilyen gépe, és szükség esetén a hölgy próbál alkatrészt szerezni, de nem megy neki egyszerűen.
Gondoltam segítek neki. :-)
Az érdi boltot megtaláltam, jónak tűnik, de köszi a Devecseri tippet is!
Beleolvastam a fórumba, jó társaság van itt, fogok jelentkezni, ha konkrét problémám van.
Mien alkatrészre van szükséged nekem is mc van de sok dolgot normál autós boltban betudod szerezni. A féket fék fel ujito olcsoban megoldja mert a vebsob ban a fékbetét 12000ft 4db a féktárcsa közel 50000ft a Devecseri bolt sem olcso miota más a tulaj vetekszik az Érdivel nekem ez a tapasztalatom.
A robogó blokk kihajtásának a fordulatszáma kb. 10x lassabb, mint amennyivel az irányváltó tengelye forog max sebességnél. Úgy lehetne megoldani, ha a robogó blokk variátor tengelyét vezetnéd ki, és arról hajtanád meg az irányváltó tengelyét.
De minek akarsz robogó blokkot beépíteni? Elég sokat kell vele kínlódni, hogy működőképes legyen...
Esetleg valaki épitett be mopedautóba robogó blokkot?Képek a felfüggesztésről,a hajtást hogyan oldotta meg,gondolom a szijhajtás a jó ,ékszijtárcsát tudok legyártatni megfelelőt?Esetleg képeket ha valaki tudna küldeni egy beépitett robogó blokkról ,ha valaki épitett ilyet irjon, köszönöm a segítséget.