Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oregsas Creative Commons License 2017.10.14 -3 2 44349

Bakancs ! Máskor védesd le az ötleteid, mert lelopkodják.

http://www.vezess.hu/vezetunk/2017/10/14/a-nemet-autopalyan-olyat-fotoztak-amilyet-meg-soha-nem-lattunk/

Megy a kép is .

 

oljeg12 Creative Commons License 2017.10.14 -4 0 44348

Nem tudom, hogy mi van a fórummal. Alig bírtam a képeket megnyitni. Végül mikor sikerült és kiválasztottam 2 képet és feltöltöttem. Utána kiválasztottam a másik 2 képet, beillesztettem. Elküldés után, pedig másodjára is az első 2 kép jelent meg. Pedig ennek a 2 képnek kellett volna megjelenni.

 

oljeg12 Creative Commons License 2017.10.14 -1 0 44347

Ez a 2 kép, Baján a kórház udvarában lévő parkolóban készült.

 

Ez a kis jószág pedig talán 1 hónappal ezelőtt került Vaskútra Decsről.

 

brömbi Creative Commons License 2017.10.14 -2 0 44346

Meguntam a fékpedál rugdosását.....

 

A tuskó donamid, vagy gumi, flexel van bevágva. A pedálkarra nyomtam rá.

Így néz ki, állítható, és lassan egy éve tökéletesen működik.

brömbi Creative Commons License 2017.10.14 -4 0 44345

ívfény Creative Commons License 2017.10.14 -5 0 44344

szerintem a nagy előtőttésné szokott, szürkés fehéres füst lenni, de nem akarok szakmai vitát...

Előzmény: Poc2 (44340)
zsolt117211 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 44343

Sikerült megoldani a működését a tetőablaknak! Még annyit fűznék hozzá hogy érdemes a gumit szilikon sprével befújni mert a beázás miatt sokat segít.

 

Előzmény: Bakancs4 (44342)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.10.13 -2 1 44342

Én a tető cserét javasoltam ,de ő ragaszkodott a tetőablakhoz. A vezetékek nincsenek neki bekötve ezért neki nem is működött. Megkereshetünk téged a vezetékek bekötése miatt?

 

Bátyám eladásra váró kocsijában kifogástalanul működik a tetőablak .

 

Előzmény: zsolt117211 (44127)
Lá He Creative Commons License 2017.10.13 0 0 44341

Köszönöm a válaszokat,próbálkozom tovább.Majd referálok

Poc2 Creative Commons License 2017.10.13 -1 0 44340

A kicsi eltöltés inkább szürkés fehéres füstöt produkál.

Előzmény: ívfény (44339)
ívfény Creative Commons License 2017.10.13 -4 1 44339

igaz nem tőlem kérdezted, de hátha segít... a lombi 22-23 báros végnyomással, még viszonylag jól indul, végig hagyott izzítással, úgy minusz 5 fokig, ez gyakorlat. szavaidból úgy veszem ki, hogy hengerfej tömést cseréltél? ilyenkor többen hajlamosak, elgörbítgetni a kis lemezt, ami be van akasztva a gázrudazatba, hogy ki tudják emelni a lemezvillát, hogy lejöjjön az adagoló, a porlasztócsúcsokkal, majd összerakás után, hasonló anomáliákkal szembesülnek, beindul, leáll, stb... lehet nálad is ez történt, elgörbűlt a lemezke?meg kell próbálni visszagőrbíteni az eredeti állásába.  Bakancsnak igaza van!, ha már beindult, akkor kompresszió gyengeség miatt nem áll le, mert, ha a hideg motor beindul, van elég hőfelesleg a kompresszio álltal. akkor, ahogy melegedik, csak egyre jobb a kilátás a motor járására. a különböző kompreszziók, lehetnek, szelep zárási gondok miatt is, nemcsak gyűrű! kis szelephézag, esetleg kosz a szeleptányér alatt és egyebek...  amikor le volt szedve a hengerfej meg kelett volna nézni a szelepeket is, amúgyis illdomos legalább a szelepszárszimeringet cserélni egy ilyen manővernél. a füstölés, amit írtál, abból nem derűl ki, hogy miylen színű a füst!, ugyanis sokat számít a szine. mert, ha fekete, az dús üzemanyagot sejtet, ha meg kék, akkor, lehet kicsi előtőttés, levegős rendszer és olajfogyasztás, esetleg gyenge kompresszió, valamelyike.

Előzmény: Lá He (44335)
kobor1954 Creative Commons License 2017.10.13 -3 1 44338

ezzel most mit szeretnél mert nemértem az irást köszi

Előzmény: BIGYO4 (44336)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 44337

A sűrítési végnyomásban a gyárak max. 1-2 bar eltérést engednek . A Lombardini minimális értékét nem találtam meg , a lenti képen a Kubota van .  Azon 29-33 szerepel mit gyári normál adat , és 23 mint minimális érték .

Ha szét volt szedve a motor célszerű lett volna meggyűrűzni -- ezek szerint csak a hengerfej lett levéve .

Ha viszont beindul akkor már nem állhatna le , az valami üzemanyag-ellátási hibára utal .

Nemrégiben vásároltam egy légveszteség mérőt , de még nem próbáltam ki , az talán pontosabb eredményt ad az ilyen esetekre .

Előzmény: Lá He (44335)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 44336

minicar parts.nl

Előzmény: kobor1954 (44327)
Lá He Creative Commons License 2017.10.11 0 0 44335

Szervusz Bakancs!

Ne haragudj, hogy itt zavarlak, de szeretnék kérdezni. Lombardini motor összefolyt. Hengerfej síkolás új, pakolás stb.

Ott tatok, hogy beindul, de néhány mp. múlva leáll,miközben erősen füstöl. Ma kompressziót mértem rajta,és érdekes dolgottapasztaltam. Az egyik henger 25-öt mutatott, a másik 20-at. Úgy tudom a gyári érték21.8.  Lehet véleményed szerint ekkora külöbség a két henger között?  ill. másik kérdés :  mekkora a komresszió  alsó határa ? Okozhatja a külöbség gyors leállást?   Válaszod előre is köszönöm!  Laci

Előzmény: Papamaci88 (44334)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 44334

Sziasztok!

 

Van egy Aixam 400 el szeretném adni,  de a forgalmijába a motorkódnál a képen látható adat van írva. Így el lehet adni?  V mit kell vele csinálni? 

Bakancs4 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 44333

merről szoktad megközelíteni az állító csavart?

 

Hmmmm... Erősen gondolkodnom kell , hogy valaha is nyúltam-e bármelyik csavarhoz a három közül Kubota motoron . Mitsubishi (Casalini ) motoron próbálkoztam vele , de Aixamben ? Mintha soha .

Ettől függetlenül nekem nem tűnik nehezen hozzáférhetőnek az a csavar , sokkal kacifántosabban elhelyezett strófokhoz vagyok szokva. Első gondolatom szerint átnyúlnék a motor felett . Esetleg levenném ehhez a légszűrőt és a leállítótekercset .

kucilajos Creative Commons License 2017.10.09 0 0 44332

Köszönöm,Te merről szoktad megközelíteni az állító csavart?,

Előzmény: Bakancs4 (44331)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 44331

le van e drótózva plombával az alapjárat állitó csavar ?

 

Igen , ezek eredetileg plombált csavarok .

kucilajos Creative Commons License 2017.10.09 0 0 44330

Üdvözlök Mindenkit.Alapjáratot szeretnék emelni Aixam kisautómon,a csavart meg találtam a hűtő mögött,de nem igen férek hozzá szerszámmal,ki hogy szokta csinálni,és,nektek is le van e drótózva plombával az alapjárat állitó csavar?

SKA975 Creative Commons License 2017.10.04 -3 1 44329

Kedves Kobor1954,

 

Köszi a választ, éppen nem kell semmi. Egy hölgy ismerősöm apjának van ilyen gépe, és szükség esetén a hölgy próbál alkatrészt szerezni, de nem megy neki egyszerűen.

Gondoltam segítek neki. :-)

Az érdi boltot megtaláltam, jónak tűnik, de köszi a Devecseri tippet is!

Beleolvastam a fórumba, jó társaság van itt, fogok jelentkezni, ha konkrét problémám van.

 

Üdv.:

SKA

Előzmény: kobor1954 (44327)
kobor1954 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 44328

Az mc1-mc2 befér a 145x65x13 az enyémbe is ez van a gyári könyve szerint a 155x65x13 is befér

 

Előzmény: barnazol75 (44324)
kobor1954 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 44327

Mien alkatrészre van szükséged nekem is mc van de sok dolgot normál autós boltban betudod szerezni. A féket fék fel ujito olcsoban megoldja mert a vebsob ban a fékbetét 12000ft 4db a féktárcsa közel 50000ft a Devecseri bolt sem olcso miota más a tulaj vetekszik az Érdivel nekem ez a tapasztalatom. 

Előzmény: SKA975 (44325)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 44326

Microcar Mc1 mopedautóhoz hol lehet alkaltrészt vásárolni?

 

http://mopedautoalkatresz.hu/webshop/

 

 

SKA975 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 44325

Sziasztok.

 

Tudja valaki, hogy Microcar Mc1 mopedautóhoz hol lehet alkaltrészt vásárolni?

Egy érdi boltot találtam, de ismertek még más alkatrészforrást?

 

Üdv.:

SKA

barnazol75 Creative Commons License 2017.09.29 0 2 44324

Nekem az ambrába nem fért be. MC-be nem tudom

 

Előzmény: klaricsabi (44320)
Moczart1975 Creative Commons License 2017.09.29 -1 1 44323

Akkor ez nem jó ötlet.

Előzmény: WooDoo (44322)
WooDoo Creative Commons License 2017.09.29 0 1 44322

A robogó blokk kihajtásának a fordulatszáma kb. 10x lassabb, mint amennyivel az irányváltó tengelye forog max sebességnél. Úgy lehetne megoldani, ha a robogó blokk variátor tengelyét vezetnéd ki, és arról hajtanád meg az irányváltó tengelyét.

De minek akarsz robogó blokkot beépíteni? Elég sokat kell vele kínlódni, hogy működőképes legyen...

Előzmény: Moczart1975 (44321)
Moczart1975 Creative Commons License 2017.09.29 -2 1 44321

Szép napot!

 

Esetleg valaki épitett be mopedautóba robogó blokkot?Képek a felfüggesztésről,a hajtást hogyan oldotta meg,gondolom a szijhajtás a jó ,ékszijtárcsát tudok legyártatni megfelelőt?Esetleg képeket ha valaki tudna küldeni egy beépitett robogó blokkról ,ha valaki épitett ilyet irjon, köszönöm a segítséget.

klaricsabi Creative Commons License 2017.09.29 -1 1 44320

 

 

microcar mc1 re rátehetek 145/70 gumikat ,elfér a sárvédőtöl?Igy növelhetem a sebességet?köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!