Múltkor megnéztem az A meg a B hátsó rugóját,mármint kézbe vettem és lemértem.
Az A hoz kapható erősített,méretre azonos volt a Bvel.
Csak anyagvastagságban volt különbség.Megkülönbözetet a program a hátsóban is jobb meg balt ,de ott a cikkszám egyezik.
Ugyan a futomuves is baromarcu ahol 2x voltam, de nekem most az eleje kezd gyanus lenni. Valaki meg tudja erositeni, hogy a V6-oknal a bal/jobb rugo nem azonos? Lehet hogy nem is hatul van elcseszve.
Hátuljára nincs ötletem, elejében minden gömbfej, bizbasz rendben? Ha igen, be kéne tudni lőni a futóművet. Másik futóműves esetleg? Vagy ez megbízható, ahol voltál?
Mar regen halodtak a magassagallitos dolgaim, beterveztem es vegre lett hajtva a csere normal cuccra. De ha mar csere menjen az eleje is... Patyinal be lett pakolva 4 gatlo, 4 bontott rugo meg ket stabszilent csereleodott. Ezekutan a futomuvesnel az beallitva a dolgokat az auto szinte vezethetetlen, tovabba furcsasag, hogy a bal segge 2-3 centivel lejjebb van a jobbnal. Gondolja az emberfia a franya bontott rugok. Vesz uj kayabakat bele jo(sok)pezer, beszerelteti es varja a csodat. Az persze nem jon. Kicsit kifogytam az otletekbol, feldobhatnatok egy par lehetoseget. Koszi!
Most, hogy lett board-om, újabb probléma merült fel. Olvastam vissza, és többeknek problémája,hogy pillanatnyi és átlag fogyasztást nem reálisan mutatja. Valószínű,hogy nem X20XEV 2.0 16v-be volt. Honnan tudom meg, hogy amit kiír számokat a board (a karon levő két gomb együttes benyomásakor) : 013 04 24846 mit jelenhet. Gondolom ebbe kódolva van a tipus, amiből származik.
Olyan problémám van, hogy: a vezetőoldalon kulcsra zár a centrál, de nem nyit :/ utólagos riasztós távirányító van a kocsiba, ami egyébként teljesen jól, stabilan működik, belső világítás is fölvillan nyitásra, zárásra elalszik, ablakot is fölhúzza, csak most hétvégén pl lemerült az elem a távirányítóba, és nem tudtam kinyitni kulccsal a gépet :S az lenne a kérdésem, hol szarhattak bele a ventillátorba, hogy zárás van, de nyitás nincs? Amit nem értek, hogy ha akksi lemerül vagy le van véve a saru valami miatt, akkor mechanikusan nyit-zár a kulcs mindkét oldalon. Megköszönném, ha valaki fölsötétítene.
Nekem is ott engedett el ráadásul az ajtó még meg is gyűrte! Így kénytelen voltam újat (MALTER) venni ami lekerűlt Csapó mesterhez a régi ajtókkal együtt !