A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Volt egy olyan verzió is, hogy a Karsanok mennek az egyéb budai midis vonalakra (27, 39, stb.), a helyükre meg a Modulok. Teszem hozzá, ez lenne a jobb verzió.
Ez nem műszaki, nem üzemeltetői, hanem politikai projekt.
Jobb minél jobban távol maradni tőle.
Próbáljatok meg minél jobban kijönni belőle.
Minél kevesebb gondot kívánok, bár szerintem a buszvezetők szeme színének megválasztásába is bele fognak szólni.
Ha sikerül 10 db ilyen busznak egy teljes üzemnapot 04,00-től 23,40-ig, szünet nélkül végigdolgoznia, akkor azért arról írj egy három soros hozzászólást.
Gyűjtesd a tapasztalatokat, adatokat az első perctől.
akkor is ha nem engedik publikálni.
Legalább nektek legyen meg.
------------------
Nem vagyok ellen drukker.
Szeretném ha sikerülne.
Nem lesz világvége ha nem túl sikeres elvégre egy-két dologban valóban világelsők lehettek e-busz ügyben :
- protótípus üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,
- nullszéria üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,
- mindjárt (kicsi) flottával, új hajtóanyaggal, éles üzemben.........................:-((
Csodálnám ha e három kitétel rizikóját az adományozó megértené.
eddig se sokan irigyelték a székedet (szerintem), de ha ilyen jókat tesznek veled a politikusok mint ma, akkor még kevesebben próbálnak meg onnan kitúrni..................:-)))
Kb. fél éve én is belinkeltem 2 db jó 200-300 oldalas Budai Vár Rekonstrukciójával kapcsolatos PDF-et, amelyben ugyanezen furcsa számozású buszok voltak, mire valaki azt válaszolta, hogy "bizonyos költségek" miatt letettek az egészről, nem lesz ilyen.
Lehet tőlem olvastad valahol, mert amikor a BKV-nál volt teszten a kocsi az egyik sofőr konkrétan azt mondta, hogy ezzel pont olyan kanyarodni, mint egy 415-össel. :-)
"A vári belső járat 2014-től indul, és új beszerzésű elektromos midibusszal közlekedik majs. Célja a Vár teljes értékű belső feltárása, és a közvetlen külső célpontok elérése. Egésznap 10 percenként jár. Három járat összehangolt közlekedését tartalmazza. A 116 járat az Oroszlános udvar és a Dísz tér között közlekedik, reggel 30, napközben 60 percenként jár, a BKK-hálózat részévé válik. A 116F járat a Fény utcai piac és az Oroszlános udvar között közlekedik, reggel 30, napközben 60 percenként jár, és a BKK-hálózat részévé válik. A 116B járat pedig a Batthyány tér és az Oroszlános udvar között közlekedik, reggel 30 napközben 60 percenként jár majd, és szintén a BKK-hálózat részévé válik. A Vár belső járat szerepe a megépülő liftekkel való közvetlen kapcsolat. Útvonala a Váron belül: Bécsi kapu tér – Kapisztrán tér – Úri u. – Dísz tér – Oroszlános udvar. Visszafelé: Oroszlános udvar – Szent György utca – Dísz tér – Tárnok u. – Fortuna u. – Bécsi kapu tér.
A Vár külső körjárat, vagyis a 216-os járat a Bécsi Kapu tér és a Szarvas tér közötti körjárat lesz. A Vár belső területének közvetlen új kapcsolatrendszerét adja a budai fonódó villamossal, a kikötővel, a Krisztina körúti vonalakkal, valamint aktívan támogatja a turistabuszról származó igényeket a Lánchíd utcában és a Palota úton. Útvonala lefelé: Bécsi Kapu tér - Kapisztrán tér – Úri utca - Dísz tér – Hunyadi J. út – Szalag utca – Fő utca – Lánchíd u. – Szarvas tér. Útvonala felfelé: Krisztina krt. – Dózsa tér – Palota út – Dísz tér – Tárnok utca – Szentháromság tér – Fortuna utca – Bécsi Kapu tér."