Keresés

Részletes keresés

18-09 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99456

Hol lesz a töltés? Várfok+garázs? 

Előzmény: Törölt nick (99454)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99455

De már korábban is az volt, nem? Úgy rémlik nagyjából akkor lett nagyrábás, mint az O-358.  

Előzmény: FKU-911 (99452)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99454

Nagyobb mennyiségben a forgalombaállást március közepét látom reálisnak, 1-1 kocsi előbb is mehet.

Előzmény: Zahnrad (99453)
Zahnrad Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99453

És mikortól szállítanak utasokat?

Előzmény: Törölt nick (99365)
FKU-911 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99452

2015 nyarának vége felé kapta meg a 04-47 hídját.

Előzmény: BPI-184 (99410)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99451

Az össztömege ennek a 8 méteresnek is 10.35 tonna.

Előzmény: -Smiley- (99450)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99450

Azért kíváncsi lennék hogy "nagybuszban" hány tonna lenne egy ilyen?

Mert ha a kompozit szerkezet miatt könnyebb az egész jármű akkor lehetne növelni a méretét ( 10 tonnát simán kibír a várbarlang mert megerősítették) 

Előzmény: Törölt nick (99448)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 3 99449

Amint bármi releváns urasforgalmi információm lesz, megosztom!

Előzmény: trizs77 (99447)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99448

Volt egy olyan verzió is, hogy a Karsanok mennek az egyéb budai midis vonalakra (27, 39, stb.), a helyükre meg a Modulok. Teszem hozzá, ez lenne a jobb verzió.

Előzmény: -Smiley- (99444)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.15 -2 4 99447

Csodát nem várok.

Siker propagandát igen.

Nem Ti hanem a politika fogja ajnározni.

 

Ez nem műszaki, nem üzemeltetői, hanem politikai projekt.

Jobb minél jobban távol maradni tőle.

 

Próbáljatok meg minél jobban kijönni belőle.

Minél kevesebb gondot kívánok, bár szerintem a buszvezetők szeme színének megválasztásába is bele fognak szólni.

 

Ha sikerül 10 db ilyen busznak egy teljes üzemnapot 04,00-től 23,40-ig, szünet nélkül végigdolgoznia, akkor azért arról írj egy három soros hozzászólást.

 

Gyűjtesd a tapasztalatokat, adatokat az első perctől.

akkor is ha nem engedik publikálni.

Legalább nektek legyen meg.

 

------------------

 

Nem vagyok ellen drukker.

Szeretném ha sikerülne.

 

Nem lesz világvége ha nem túl sikeres elvégre egy-két dologban valóban világelsők lehettek e-busz ügyben :

 - protótípus üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,

 - nullszéria üzem nélkül kezdtek üzemeltetni,

 - mindjárt (kicsi) flottával, új hajtóanyaggal, éles üzemben.........................:-((

 

Csodálnám ha e három kitétel rizikóját az adományozó megértené.

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (99442)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99446

Egy midire ilyen ár sehogy sem reális... :D

Előzmény: Törölt nick (99445)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99445

Természezesen nem reális, hogy a saját szerény forrásainkat alternatív hajtásrendsuerű buszokra használjuk fel.

Előzmény: Dante001 (99443)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99444

Ezt ne vedd alapul már rég nem érvényes, és meg is mondták hogy sajnos nem sikerült elektromost venni, de jók lesznek ezek a törökök is. 

Előzmény: Törölt nick (99432)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 -1 0 99443

A 200 millás darabár az lenne ha nektek kéne fizetni :))

Előzmény: Törölt nick (99442)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99442


Azért várjuk meg a beüzemelést, és lássuk jó e épp vagy sem. A 20

forintért megtehető km-enkénti üzemanyag költség nem rossz...

Előzmény: trizs77 (99441)
trizs77 Creative Commons License 2015.12.15 -2 1 99441

eddig se sokan irigyelték a székedet (szerintem),  de ha ilyen jókat tesznek veled a politikusok mint ma, akkor még kevesebben próbálnak meg onnan kitúrni..................:-)))

Előzmény: Törölt nick (99440)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99440

Azt is cáfolom, hogy a vári beszerzèshez a dolognak köze lenne. Tessék a forrás tekintetében a vonatkozó fb bejegyzésem megtekinteni.

Szintén cáfolom, hogy mèg nem létező vonalakra kerülnének (bár ki sem zárom).

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99439

Majd 25-30 ügyesen manőverező sofőrt kiképeznek rájuk, és el van intézve az egész.

Ha meg úgy kanyarodnak, mint egy 415-ös, akkor meg hol itt a probléma kérem?

Előzmény: gorcher (99425)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99438

Kb. fél éve én is belinkeltem 2 db jó 200-300 oldalas Budai Vár Rekonstrukciójával kapcsolatos PDF-et, amelyben ugyanezen furcsa számozású buszok voltak, mire valaki azt válaszolta, hogy "bizonyos költségek" miatt letettek az egészről, nem lesz ilyen.

Most akkor lesz vagy nem lesz?

Előzmény: Törölt nick (99432)
kristoof Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99437

Lehet tőlem olvastad valahol, mert amikor a BKV-nál volt teszten a kocsi az egyik sofőr konkrétan azt mondta, hogy ezzel pont olyan kanyarodni, mint egy 415-össel. :-)

Előzmény: Dante001 (99428)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99436

Cáfolom.

Előzmény: Dante001 (99419)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99435

Ma a Fefében legalább 2 db IK280 állt, az egyik a BPI-970.

HBweb hu Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99434
Azóta kiderült, hogy mégsem ők lesznek. Még nem javítottam.
Előzmény: Dante001 (99419)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99433

Évszámot nem érdemes nézni :)

Előzmény: Törölt nick (99432)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99432

http://www.varfejlesztes.hu/varfejlesztes

 

"A vári belső járat 2014-től indul, és új beszerzésű elektromos midibusszal közlekedik majs. Célja a Vár teljes értékű belső feltárása, és a közvetlen külső célpontok elérése. Egésznap 10 percenként jár. Három járat összehangolt közlekedését tartalmazza. A 116 járat az Oroszlános udvar és a Dísz tér között közlekedik, reggel 30, napközben 60 percenként jár, a BKK-hálózat részévé válik. A 116F járat a Fény utcai piac és az Oroszlános udvar között közlekedik, reggel 30, napközben 60 percenként jár, és a BKK-hálózat részévé válik. A 116B járat pedig a Batthyány tér és az Oroszlános udvar között közlekedik, reggel 30 napközben 60 percenként jár majd, és szintén a BKK-hálózat részévé válik. A Vár belső járat szerepe a megépülő liftekkel való közvetlen kapcsolat. Útvonala a Váron belül: Bécsi kapu tér – Kapisztrán tér – Úri u. – Dísz tér – Oroszlános udvar. Visszafelé: Oroszlános udvar – Szent György utca – Dísz tér – Tárnok u. – Fortuna u. – Bécsi kapu tér.

A Vár külső körjárat, vagyis a 216-os járat a Bécsi Kapu tér és a Szarvas tér közötti körjárat lesz. A Vár belső területének közvetlen új kapcsolatrendszerét adja a budai fonódó villamossal, a kikötővel, a Krisztina körúti vonalakkal, valamint aktívan támogatja a turistabuszról származó igényeket a Lánchíd utcában és a Palota úton. Útvonala lefelé: Bécsi Kapu tér - Kapisztrán tér – Úri utca - Dísz tér – Hunyadi J. út – Szalag utca – Fő utca – Lánchíd u. – Szarvas tér. Útvonala felfelé: Krisztina krt. – Dózsa tér – Palota út – Dísz tér – Tárnok utca – Szentháromság tér – Fortuna utca – Bécsi Kapu tér."

Előzmény: Villámhetes (99431)
Villámhetes Creative Commons License 2015.12.15 0 2 99431

Hányszor kell még beírnom, hogy a jelenleg még nem létező vonalakra mennek?

 

Valami infó?Vagy nem szabad?

 

:)

Előzmény: kristoof (99426)
kristoof Creative Commons License 2015.12.15 0 0 99430

Mondom.

Előzmény: Humarci (99429)
Humarci Creative Commons License 2015.12.15 -1 3 99429

kérdezed v. mondod? :D

Előzmény: kristoof (99426)
Dante001 Creative Commons License 2015.12.15 0 1 99428

Nem is tudom hol mondták hogy "máshogy kell vele kanyarodni" :D

Előzmény: gorcher (99425)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.15 -1 0 99427

Azóta frissült az infó, de még nem árulhatok el semmit (legalábbis az említett úriember áldása nélkül).

Előzmény: Dante001 (99419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!