Az egyik kulcs rendben működik. A másiknál hiányzott egy gomb, ezért rendeltem kulcsházat és átraktam bele mindent. Közben kivettem és megmértem az elemet, ok volt (3,2V). Összeraktam, ma kipróbáltam. Ajtókat nyitja-zárja, de nem indul az autó, csak teker az önindító. Lámpajelzéseket nem figyeltem, csak bementem a másik kulcsért, azzal pöccre indult.
Gyárinak tűnnek a kulcsok, 2003-as gyártási idők vannak a panelen és az IC-n is.
Nincs semmi leesve, letörve. Ezekben nincs imo tekercs. Hogyan megy az azonosítás? Azt is ugyanaz az IC csinálja mint a központi zár vezérlést?
Üdv. Féltengelycsukló gumiharangot szeretnék cserélni, vagyis nem szeretnék, de kirepedt, ezért muszáj. Tud valaki ajánlani leírást, vagy videót róla? Mennyire bonyolult kivenni a féltengelyt? Suzukin csináltam már, ott nem volt nagy ügy, főleg, hogy a belső csuklónál szét tudtam venni, így nem kellett a váltóból kihúzni. Az autó 2007 Hdi 136 SW. Köszönöm.
Üdv a csapatnak. Sikerült vennem egy használt 307 CC-t.
2003/12 gyártású, 2.0/130kW, elvileg 145 ekm. Németországból hozták be.
Úgy gondolom, hogy nem volt még vezérlés cserélve.
A helyi Peugeot márkaszervizben csak a vállukat húzogatták, hogy mikor lenne esedékes a csere. Egy helyen találtak 120 ekm-t, de időkorlátot nem találtak
A kérdésem az lenne, hogy ennél az EW10 J4S motornál is előfordulhat, hogy a dugattyúk belevernek a szelepekbe, ha elszakad a szíj?
80 eFt-os ajánlatot tettek a cserére (50e alkatrész, 28e munkadíj). Az jó árnak minősül?
Még egy problémát tapasztaltam, hogy indulásnál, ha kicsit jár (melegszik, tető huzogatás) a motor, akkor benzinszagot érzek az utastérben rövid ideig.
Később aztán semmit.
A légszűrőt én cseréltem és az egyik csavar nagyon szívatott. Lehet, hogy elnyomtam valamit?
Az első kép már dugó nélkül van, ott ázott be a küszöb. A második már a tömítőanyaggal bekent és visszatett dugóval van. A harmadik a többi gumidugót mutatja. Nem kell megijedni, a javításhoz nem kell levenni a sárvédőt, csak ha ezek a gumidugók is beáznak. Az elsőn nincsen bent a műanyag dobvédőlemez, a másodikon már bent van, de a javításhoz le kell venni. Le kell venni a kereket, kivenni a patentokat és kivenni a doblemezvédőt. Utána látható a küszöb végén a gumidugó.
Ez a küszöb belső oldala, a belső gumidugónál és a testelés csavarjánál ázik be az utastér felé.
Lenne egy kérdésem. Az irányjelző kapcsoló használatakor szinte mindig felkapcsol a világítás. Olvasgattam az oldalon,hogy ennek a javítása nagyon macerás,viszont a komplett egység cseréje meg elég drága. Arra lennék kíváncsi,hogy csak az irányjelző kapcsoló cseréje is nagyon rázós-e,és hogy az alábbi linken szereplő kapcsolót cserélt-e már valaki? Esetleg ha volt szerencséje hozzá valakinek akkor tapasztalat? Mert az ára elég jónak tűnik.
Jó pár napja vadászok,vadásztam egy nyifogó hangra,ami az oroszlán motorteréből hallatszott.
Pontosabban kiszűrve,a főtengely szíjtárcsa,feszítőgörgő,generátor vonalon.Leszedtem a szíjjat,sérülést nem láttam,majd a feszítőkart is.A generátor szabadonfutója is rendben van, a csapágyak is.
A vetőgörgőt is levettem,de nem volt hiba.
Visszaraktam a cuccokat,másik feszítőt kompletten.Indítok és a nyifogás jelen volt.De érdekes,hogy pár km után a nyiff elmúlt :) 5-10 perc után ujra indításkor megint kezdte.
Tegnap vettem egy új generátor szíjjat ( 6pk - 1152 ). Feltettem és indítás.......... és öröm,a nyifogás eltűnt.:D
Tönkre ment a váltóm az autómban ( 2002-es 1.6 16V 307-es). A kérdésem a következő: a service box szerint egy 20CP43 kódú váltó van alatta, az legtöbb bontós vagy váltó javító szerint egy fajta váltóval szerelték ami a 20CN20-as kódú. (vagy ha nem kód alapján akkor a váltó olajdekli felfogató csavarjainak a száma a meghatározó, az enyém a kevés csavarú). Sok külföldi weboldal tanulmányozása után sem jutottam előrébb. Mi a különbség a két váltó típus között, kompatibilisek-e?
Szia. Nekem is ez a gondom jelenleg. Tudsz nekem képet mutatni, hogy pontosan melyik műanyag doblemez betétről, műanyag dugóról és csavarokról van szó? Köszi: Loránd