Ha már nappali fény a téma. Eljött a korán sötétedős korszak, és a hideg. Emiatt néha várakozok, de járatom a motor fűtés miatt. Járó motornál a nappali fény 1000L világít, vagy felkapcsolhatom a tompikát. Egyiket se akarom, kapcsolni szeretném. Korábban jött egy ötlet a gyári kapcsolók közül a riasztó kapcsolója ami nekem nincs, és elvileg jó lehet hozzá.
Én ott le vagyok akadva, hogy mi az a higanykapcsoló...
Egyébként benne vagyok! Mondjuk azért a LED-esítést meg kéne oldani, és nem ilyen kékesfehér LED-ekkel, hanem 4300 K-es vagy az alattiakkal. És kéne tenni egy-egy panelt kétoldalra is... :) ÁÁ nem, de azért tényleg nem bánnám, ha LED-es lenne a mennyezetvillany. Úgy többet bírna az akksi. És remélem, egy W16W fényét azért össze lehet hozni LED-ből is...
Én vinnék egy megbízható, hozzáértő őszinte kibicet. Az ember fia bele tud szerelmesedni bármibe és olyankor nem árt egy kívülálló, hogy visszarángasson a hülyeségtől. (saját tapasztalat, rokon nem jó:-))
Nincsen radarom, de nekem van a gyári navigáció színes kijelzővel és arra lesz rákötve a kamera jele. A kijelzőnek három videó bemenete van, egyikre van kötve a kesztyűtartóban lévő videó csatlakozó, egy másik bemenetre kötöttem egyenlőre egy vezetéket egy RCA lengőaljjal.
Srácok! Segítenétek nekem? Sosem vettem még használt autót. Most az off Astra on helyett vennék egy Peugeot 207SW-t. 2008as 44ezer van benne magánszemélytől. Kedden vagy szerdán megyek megnézni. Mire figyeljek különösen? Tudom, hogy a szélvédőt meg kell nézni, hogy mikori gyártású abból megállítható, hogy volt-e törve az eleje. Viszont ha az oldala vagy ilyenek?....
Erről én is hallottam, van benne valami. Ha a levehető kivitel marad, akkor úgy is rögzítve lesz, ahogy a szerszámosládám.
Az elektronikával kapcsolatban Zolysysnek adok inkább igazat, mert ha valami gáz van és leöli a BSI-t az drága lesz. Így is majrézok, hogy a hátsó lámpa vezetékére akarom kötni a kamera tápját és egy relét, bár kicsi az áramfelvétel.
Nekem tavasszal azt mondták, hogy új verdát már csak levehető fejű vonohoroggal lehet átadni. És ha nem vontatsz, akkor le is kell venned - gyalogosvédelem!!! pl. tolatásnál bevásárlóközpontban!!!
De nehogy a csomagtartóban hagyd a fejét amikor nem használod, mert egy esetleges balesetnél ha valakit eltalál az a vasdrab, akkor annak annyi... (Gombfoci)
Nekem a 307SW-be nem kellett kábelköteg, simán a hátsó lámpa vezetékeit csupaszolták meg és arról jött a leágazás. Tök rendben müxik, kérdezd Wolfot!
Nekem így mondták - hála az égnek nincsenek ilyen tapasztalataim - és emiatt nehéz dönteni. Azt gondoltam, hogy nagyerejű ütközésnél tök mindegy, hogy van-e egyáltalán horog vagy nincs, de kisebb ütközésnél nem tudom mi a jobb.
80-120-at szoktak mérni? Fenntartom annak a létjogosultságát, azt hasonlítsd össze pls:-)
Ha gyerekek nagyobbak lesznek, de még veletek mennek, kevés lesz a 2 sor. Sajnálom, hogy nálam csak alternatívan van meg, de legalább van 3. 308-ban nincs. Egyáltalán van annak középső ülése? Ha nincs, akkor kéretik kipróbálni hosszú távon, melletted 2 felnőttel:-)
"...a fix fejet ajánlja, mert véd a hátsó ütközésnél, de ennek a hátránya az, hogy a vázat is elviszi..."
Egy ütközésnél a fix deformálja a vázat?
A kis ütközésnél az van, hogy jobban elnyeli a fellépő erő (egy részét) deformálódás nélkül, ha meg akkora az ütközés, akkor meg mindegy mi megy el... vagy ez így nem anyira igaz?