"...Elég egy hátsó kocc, oszt eldobhatod a verdát..."
Ááááh. Az autóba nem ilyen törékeny üveg higany kapcsoló kerül, azt csak Ádinak tettem be, hogy megtudja miaz, illetve hogyműködik... Ami az autóba való, az nem pukkan koccra...
Haverom Szolnokra költözött, ott már párat megfúrtak, ráadásul suzukija van, az meg állandóan mutatja a miujságot, nem is tankol csak annyit amennyit megy, így szerintem az elsődleges célpontok a japánok plusz rover ford.
Ezentúl nálad tankolok:-) Mellesleg nem irigylem a pesti csillaggarázsos tulajokat, ha tele a tank, nem megnyugvás az alvás. Gondolom lassan ki5letelik, mi a leggyorsabb módja az ingyen tankolásnak...
Szerintem rájött a cimbi, hogy az évi egyszeri nagy nyaralásra isteni a busz, de nélülözhető, viszont a mindennapos futkosásra meg batár nagy.
Viszont én becsülettel eszem amit megfőztem, és márcsakazért sem szabadulok a pasujtól, Sas meg megfutamodik, és bukik min 1-2 mikulást :(
Én ha ilyen szituba keveredek, várok picit, mert a pillanat hevében akár 100érvel is alá tudom támasztani a szándékom, ami ugye nem állja meg a helyét teljesen józan ésszel átgondolva.
Nekem is visszahúz a szívem, de az ész érvek egyenlőre meggyőznek, meg hogy már 4,8ra szorítottam a fogyit 110/90es utazóval, meg hogy elmegy akár etoillal, akár fütőolajjal, akár fáradt olajjal, de egyenlőre még megvan kb. 12ezer km-hez való normális dízelem addig nem keresem az alternatívákat. Csak hogy fájdítsam a szívetek 60literes tankom 17400ft-ból rakom tele. :)
A higanykapcsolót úgy kell elhelyezni hogy ha kinyitod a csomagtartót, az üvegben levő higany rövidre zárja a két érintkezőt, és bekapcsolja a csomagtartó világítást, ha becsukod a csomagtartót, a higany a gravitáció segítségével átmegy az üveg érintkező nélküli részére, így megszakítja az áramkört, lekapcsol a lámpa.
Mivel fix 12V-ről menne, ezért nem kapcsol le, amíg a csomagtartó nyitva van...
Ha már nappali fény a téma. Eljött a korán sötétedős korszak, és a hideg. Emiatt néha várakozok, de járatom a motor fűtés miatt. Járó motornál a nappali fény 1000L világít, vagy felkapcsolhatom a tompikát. Egyiket se akarom, kapcsolni szeretném. Korábban jött egy ötlet a gyári kapcsolók közül a riasztó kapcsolója ami nekem nincs, és elvileg jó lehet hozzá.
Én ott le vagyok akadva, hogy mi az a higanykapcsoló...
Egyébként benne vagyok! Mondjuk azért a LED-esítést meg kéne oldani, és nem ilyen kékesfehér LED-ekkel, hanem 4300 K-es vagy az alattiakkal. És kéne tenni egy-egy panelt kétoldalra is... :) ÁÁ nem, de azért tényleg nem bánnám, ha LED-es lenne a mennyezetvillany. Úgy többet bírna az akksi. És remélem, egy W16W fényét azért össze lehet hozni LED-ből is...
Én vinnék egy megbízható, hozzáértő őszinte kibicet. Az ember fia bele tud szerelmesedni bármibe és olyankor nem árt egy kívülálló, hogy visszarángasson a hülyeségtől. (saját tapasztalat, rokon nem jó:-))
Nincsen radarom, de nekem van a gyári navigáció színes kijelzővel és arra lesz rákötve a kamera jele. A kijelzőnek három videó bemenete van, egyikre van kötve a kesztyűtartóban lévő videó csatlakozó, egy másik bemenetre kötöttem egyenlőre egy vezetéket egy RCA lengőaljjal.
Srácok! Segítenétek nekem? Sosem vettem még használt autót. Most az off Astra on helyett vennék egy Peugeot 207SW-t. 2008as 44ezer van benne magánszemélytől. Kedden vagy szerdán megyek megnézni. Mire figyeljek különösen? Tudom, hogy a szélvédőt meg kell nézni, hogy mikori gyártású abból megállítható, hogy volt-e törve az eleje. Viszont ha az oldala vagy ilyenek?....
Erről én is hallottam, van benne valami. Ha a levehető kivitel marad, akkor úgy is rögzítve lesz, ahogy a szerszámosládám.
Az elektronikával kapcsolatban Zolysysnek adok inkább igazat, mert ha valami gáz van és leöli a BSI-t az drága lesz. Így is majrézok, hogy a hátsó lámpa vezetékére akarom kötni a kamera tápját és egy relét, bár kicsi az áramfelvétel.