Lassan nekifognék a tetődíszlécek újrafestésének - mivel meg vannak kopva rendesen.. A leszedésre már rájöttem (http://www.forum307.com/viewtopic.php?t=23863), de csak a festés miatt nem akarnék karosszériáshoz menni, ha otthon is meg tudom csinálni. Volt már aki elvégezte az újrafestést?
És ha már itt tartunk a csomagtartó szürke műanyag fogantyúja is rendesen megkopott(amiben a rendszámtábla világítás van).. annak a leszedését esetleg tudja valaki?
Tudod, hogy nem értek a közgazdasághoz, de azért azt lépten-nyomon olvasni, hogy a bokroscsomag hatásai maguktól elmúltak volna, mert semmiféle belső bejlődéssel, hatékonyság javulással nemjárt. Úgy könnyű "remdbetenni" vmit, hogy mindenkit "lefűnyírsz" pár százalékkal, meg elnegeded az inflációt... Úgy gyorsan javulnak a számok - egy darabig. Aztán minden kezdődik elölről, mert a gyárak nem termelnek jobb terméket, az embereknekígy nem kell minőségibbmunkát végezniük, ráadásul a megszorítás sok embert utcára tett, szegénységbe, inaktivitásba sodort.
Félmegoldás. Szerintem.
Ha pedig ma megnézed, mi minden van, ami nehezíti a dolgot, akkor nem lesz csoda, hogy ekkora szarban ülünk. A költségvetési hiány nagyságrendileg összemérhető az adósságszolgálatra költött pénzzel (ha nem volna adósság, nullszaldós lenne az ország, minden évtizedes gondjával együtt!!), vagy a fekete-szürkegazdasádbólbe nem folyt adóval (ennek ugyebár része a multiknak adott adókedvezmény, no meg az is, hogy még a tic-tac-ot is számla nélkül veszem a boltban...), vagy éppen a devizahiteleken elbukott összegekkel.
Ha mindegyiketlejebb lehetne szorítani, akkor még fájó reformok nélkül is helyrebillennénk (azaz a dolgok alapos megváltoztatásához nem egy teljesen kivérzett társadalommal kéne nekiállni).
Nekem mindegy, ki kutya, ki eb. Sajnos az a baj, ahogy mondod, hogy nem nagyon van alternatíva. De azért nem kéne a reszletektől teljesen eltekinteni. Az töménytelen zsé oroszlán részét nem ez a kormány vette fel. A hamis adatokat sem ők tették közzé, ami miatt már akkor sem hisznek nekünk nyugaton, ha kérdezünk. Az euróválság második hullámáról sem ők tehetnek.
Nekem csak az a bajom velük, hogy nem látszik, ebből hogyan fogunk kikeveredni.
Én hittem Gyurcsánynak is, amikor azt mondta, előre megy a dolog. Kiderült, ő is tudta, hogy hátrafelé megy inkább. Onnantól kezdve én sosem bízom benne többet (a dolgai morális részét félretéve). Ha Orbánról majd kiderül, hogy amit lépett, azt annak tudatában lépte, hogy nem fog sikerülni, csak hogy nyerjen pár év bársonyszéket, akkor benne sem fogok soha többet bízni.
De szerintem egyelőre nem ez a helyzet. Ők egyelőre "szimplán" bénázni látszanak. Igaz, a kezdő helyzetük összehasonlíthatatlanul rosszabb volt, mint Medgyessy-é.
Ezért nem értek egyet vele, hogy egyik kutya, másik eb. Orbánék jóval nehezebb helyzetből nem találják a kiutat. Ráadásul amit Gyurcsánynak az EU még megengedett, azt neki már (pont Gyurcsányék miatt egyébként) nagyon nem... Rövid pórázról meg nem lehet nagy területet összepisálni... ;))
Ádi: Hiszem és vallom egyik kutya másik eb. Az a baj nincs alternatíva aki megoldaná a dolgot..
Mindig azt mondom olyan ember kellene ide aki nem a saját és a slpejjének a zsebét tömné folyamatosan...
De így mi meg fogunk fulladni. Nem azt mondom a Bokros csomag sem volt akármi megértették az emberek. elég normálsian helyre is tették a dolgokat, csak azóta megy lefelé a lejtőn ez az egész...
Anno Bokros csomag közepette neveltük a 2 gyereket. Megoldotunk mindent nehéz volt.. de most.....
"éhenhalni is kevés ez ami van"
Tudod.. vicc:
Politikus meghal Szent Péter elé kerül
Azt mondja neki:
Választhatsz pokol vagy menyország. Adok 1-1 napot hogy eldöntsd
Első nap leviszi az ördög a pokolba.
buli nők pia minden ami kell
másnap menny.
Hárfazene, béke nyugalom stb
Politikus azt mondja Szent Péternek.
Inkább a pokol mert az az élet sokkal vérpezsdítőbb , nem olyan unalmas mint a mennyben.
Szent Péter elfogadja. Jön az ördög leviszi a pkolba.
Jajvszékels, sírs minden ami a nagykönyvben meg van írva.
Kérdezi az ördögtől a poltitiukus hogy miért? hiszen nem így volt ez.
Mire az Ördög: Az a választási kampány volt. Ez pedig a választás után van...
Zoli, nem akarok fogadatlan prókátornak tűnni, de azért tegyük helyre, hogy nem nekik kell a pénzünk. Gyurcsányékkal sem (csak) az volt a baj, hogy a maguk számára loptak. Annyit egyszerűen fizikailag nem lehet ellopni, amennyit beszedtek...
Az volt a baj, hogy lopkodás közben elfelejtettek jó gazdaság- meg társadalompolitikát csinálni. Elbasztak mindent (nem csak ők), amit lehetett, fejlesztették az országot - visszafelé, ezért most az ország alig termel pénzt, az olajat meg a kórházakat meg a nyugdíjat pedig muszáj kifizetni. Ezért kell nekik az utolsó fillérünk is.
A baj az, hogy ebből is ki lehetne lábalni, de már nem vagyok biztos benne, hogy ez a társaság tudja, hogyan kell. Akkor pedig nagy szarban vagyunk, mert se Schiffer, se Vona kisasszonyék, de Furcsány vagy Mesterházi se tudja... Akkor meg elsüllyedünk végképp.
Ez persze a napiszar fölötti réteg. Ehhez jön még hozzá a mindennapi kakaleves... Kész eufória-koktél a kettő együtt...
Sziasztok, meg tudja nekem vki mondani, hogy 2.0 hdiben van e fűtés csap? Mert égen földön nem találom. Néztem a public-on is de én ott sem véltem fölfedezni.
Cserélnék fékbetétet + féktárcsát. Felhívtam egy szervízt, azt mondták anyagtól függően olyan 50-70ezer. Én ezt egy kicsit kevesellem (valaki azt mondta, lehet csak az első 2 kerékre gondoltak, de én nem mondtam, hogy csak 2 lenne).
Fridcart nézegettem, nagyon eltérőek az árak. A speedy autószervízt néztem, ott kérdeztem, valaki azt ajánlotta. Budapesti vagyok, de Budaörsön dolgozom, itt lenne egyszerűbb 1 napra ott hagyni - van esetleg valakinek itt jó tippje?
Állítólag a Speedy LPR alkatrésszel dolgozik, ha nem kérünk mást, azonban azt látom, hogy az a legolcsóbb, a boschok sokkal többe kerülnek. Viszont olyat is hallottam, hogy annyival nem rosszabb az LPR, ár/értékben az egyik legjobb.
Szóval teljesen el vagyok tanácstalanodva, valaki esetleg tudna gyártót ajánlani - nem a 100.000 /db kategóriából azért :)
A DT kijelzőm van, 7 colos, színes. A kézikönyvben is benne van.
Nem heckelek,mert van gyári videó bemenet 3 darab is, az egyiken van a kesztűtartóban lévő csatlakozóról behozott videójel, de ez 5 km/h feletti sebességnél lekapcsol. Szoftveresen megoldható, de Akibooyal kell egyeztetnem időpontot, hogy megtaláljuk a megoldás helyét.
Egy másik videóbemenetre kötöttem egy csatlakozót, addig működött a kamera jele, amíg a készülék nem kapcsolt be. Azon gondolkodom, hogy a kijelzőnek csap a tápot adom, a vezérlőfeszültséget pedig nem. Ha így működik a rendszer, akkor egy relével meg tudom oldani. Nyugalmi állapotban a vezérlőfeszültséget ráadja a kijelzőre, tolatáskor viszont megszakítja és így látható lesz a kamera képe.
A cikkszám alapján elkezdem keresni a kábelt, köszi!
"...Elég egy hátsó kocc, oszt eldobhatod a verdát..."
Ááááh. Az autóba nem ilyen törékeny üveg higany kapcsoló kerül, azt csak Ádinak tettem be, hogy megtudja miaz, illetve hogyműködik... Ami az autóba való, az nem pukkan koccra...
Haverom Szolnokra költözött, ott már párat megfúrtak, ráadásul suzukija van, az meg állandóan mutatja a miujságot, nem is tankol csak annyit amennyit megy, így szerintem az elsődleges célpontok a japánok plusz rover ford.
Ezentúl nálad tankolok:-) Mellesleg nem irigylem a pesti csillaggarázsos tulajokat, ha tele a tank, nem megnyugvás az alvás. Gondolom lassan ki5letelik, mi a leggyorsabb módja az ingyen tankolásnak...
Szerintem rájött a cimbi, hogy az évi egyszeri nagy nyaralásra isteni a busz, de nélülözhető, viszont a mindennapos futkosásra meg batár nagy.
Viszont én becsülettel eszem amit megfőztem, és márcsakazért sem szabadulok a pasujtól, Sas meg megfutamodik, és bukik min 1-2 mikulást :(
Én ha ilyen szituba keveredek, várok picit, mert a pillanat hevében akár 100érvel is alá tudom támasztani a szándékom, ami ugye nem állja meg a helyét teljesen józan ésszel átgondolva.
Nekem is visszahúz a szívem, de az ész érvek egyenlőre meggyőznek, meg hogy már 4,8ra szorítottam a fogyit 110/90es utazóval, meg hogy elmegy akár etoillal, akár fütőolajjal, akár fáradt olajjal, de egyenlőre még megvan kb. 12ezer km-hez való normális dízelem addig nem keresem az alternatívákat. Csak hogy fájdítsam a szívetek 60literes tankom 17400ft-ból rakom tele. :)
A higanykapcsolót úgy kell elhelyezni hogy ha kinyitod a csomagtartót, az üvegben levő higany rövidre zárja a két érintkezőt, és bekapcsolja a csomagtartó világítást, ha becsukod a csomagtartót, a higany a gravitáció segítségével átmegy az üveg érintkező nélküli részére, így megszakítja az áramkört, lekapcsol a lámpa.
Mivel fix 12V-ről menne, ezért nem kapcsol le, amíg a csomagtartó nyitva van...