Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 9890

A 1469 max. akkor lehetett, ha ablakcserét kapott.:) A múlt héten a 1402 pedig már kész volt a VJSZ-ben.   

 

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (9889)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.08.24 0 0 9889
Ez biztoss?? Azért ezen dobnék egy hátast, mert 1 forgalmi híjján mindet láttam, és pl. a 1464 nagyon szép állapotban van (kívülről persze) 1469 meg egyenesen gyönyörű +tűzpiros a szedője is.
Előzmény: FKU-911 (9888)
FKU-911 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 9888
Ha jól láttam a Duna túloldaláról, akkor: A 1402 kint volt ma a 2-esen. Éppen most cserélik le.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.24 0 0 9887
"kihullott egy gép"

És méghogy nem hulladék.... :)

Ezt nem hagyhattam ki, bocs :-#
Előzmény: Uezbeck (9878)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.08.23 0 0 9886

Üdv! Két jóhírem is van. A 1444-es ismét üzemképes. Ma a 19-esen lovagolt. A másik jóhír pedig, hogy 2 hónap állás után a 1447 ma ismét forgalomban volt a 2-esen. (Az már egy másik dolog, hogy meg is halt és a tartalékot kellett beküldeni helyette.)

 

Üdv: Ics Mániás

Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.08.22 0 0 9885
Vagy úgy :D
Előzmény: FKU-911 (9882)
BPI-779 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9884
Csakhogy nincs meg a hegyipályánál előírt legalább 1000 méter egybefüggő hossz. Ezért csak "kishegyipálya" vagy korlátozott hegyi pálya.
Előzmény: Peti817172M (9883)
Peti817172M Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9883
Nekem mintha úgy rémlene, hogy a Nagyenyed-Márvány szakasz a legmeredekebb a Bp-i villamoshálózaton. Ha ez igaz esetben viszont az is megvan 40‰
Előzmény: Grgabácsi (9869)
FKU-911 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9882
Villamosnál nehéz a lépcső alá szerelni.:)
Előzmény: Feri BPO-576 (9881)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9881
Én is az utasszámlálóra gondoltam, de hogy így néz ki.... elég fura.
Előzmény: ymuh (9872)
Uezbeck Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9880
Ja, ezt nem tudtam! :-) Akkor összeállt a kép;-)
Előzmény: ymuh (9879)
ymuh Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9879
persze, mert a tartalék aza 41/8 :)
Előzmény: Uezbeck (9878)
Uezbeck Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9878
Akkor lehet, hgoy később átforgalmizták, vagy mi a szösz:-) .
De a kocsikidobón 41-esként volt megjelenítve, erre fel is kaptam a fejem,mert egy ideje már nem adott ki Kelenföld 41-esre.
(egyébként múlt héten én meg 49-esről szereltem át 41-esre, mert ott kihullott egy gép,s velem akarták pótolni , úgyhogy kép nélkül is elhittem volna:-) )
Előzmény: ymuh (9877)
ymuh Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9877
Íme. Biztosan tartalék volt, mert 8 felé a Bocskainál állt.
Előzmény: Uezbeck (9866)
Uezbeck Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9876
Forgalmi kocsi volt, aki kivitte, velem együtt kezdett reggel Kelenföldön.
Előzmény: ymuh (9871)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9875
Sőt a 47-esen is, mivel a Bocskai úti tartalék volt!
Előzmény: FKU-911 (9874)
FKU-911 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9874
19-esen is ment pár kört.
Előzmény: Uezbeck (9866)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9873
De tényleg Kelenföldről állt ki, este láttam oda beállni.
Előzmény: ymuh (9871)
ymuh Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9872
1: Utasszámláló
2: Nem régóta,
Előzmény: Feri BPO-576 (9870)
ymuh Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9871
Az a tartalék volt.
Előzmény: Uezbeck (9866)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9870
Ha már 1434: egyik nap mentem vele, és láttam az ajtók feletti dobozokon valami fotocella-szerű izét.
Az pontosan mi lehet?
Valamint 1320-ban mióta van vekkerszerű indításjelző? :)
Előzmény: CKD Kombinát (9858)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9869
Így van. Hosszan emelkedik, de nincs meg a 40 ezrelék.
Előzmény: Peti817172M (9868)
Peti817172M Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9868
Jogos, nem ugyanaz a "hegyipályának kell tekinteni" és a "csak hegyipályás szerelvény közlekedhet rajta".
Előzmény: 61-es (9867)
61-es Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9867
Ez nem igaz!
Előzmény: Peti817172M (9865)
Uezbeck Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9866
A 1451 kakukktojás, mert Kelenföldről állt ki tegnap a 41-esre
Előzmény: ymuh (9863)
Peti817172M Creative Commons License 2010.08.21 0 0 9865
A 61-es is hegyipályának számít a Kelementől kifelé.
Előzmény: Törölt nick (9864)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.20 0 0 9864
Humánerőgazdálkodás = 0.
Pesten folyamatosan hiány van és a már kiadott szabit is visszavennék, hogy majd márkor kiadják (de, hogy mikor máskor???). Nálunk azt mondják sokan vagyunk, és küldenek át embert - ugyanakkor itt sem dolgozunk keveset, sőt néha...
A K-Tátrás alaptípussal sikeresen gyártanak 1 vonalas járművezetőket. Ugye 18as jelenleg kizárva, 59es a HP miatt úgyszintén. Pesten jó alaptípusnak a Hannus, de Budán a K kevés és utólag megtanulni az iparit típustanfolyamon az nem egy szerencsés dolog. Budára a hulladék kéne alaptípusnak.
Előzmény: Madracos (9860)
ymuh Creative Commons License 2010.08.20 0 0 9863
1366, 1419, 1420, 1451 Amik átjötekk. A 1439 budafoki.
Előzmény: FKU-911 (9862)
FKU-911 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 9862
1420, 1451 + (1439) is átmentek.
Előzmény: CKD Kombinát (9857)
FKU-911 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 9861
1419 nem áll, tegnap 49/8 volt.
Előzmény: CKD Kombinát (9858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!