Még a stukkerral is öregbíted magad, ok hogy mindjárt após és nagypapi leszel :)
de akkor is egy férfinak illene egy jó kis fég 9mm legalább, nekem bejött a Grupnál, picit nehéz igaz, csak az volt vicces mikor 5 skulóval kiküldtek (ha annyi nem elég 16sem) egy 90km/h-ra szabályzott sprinterrel, (törj ki és menekülj ha megtámadtak)
"Én is vettem egy smith and wesson replika air soft pityut..."
Olyanra - csak igazi .45-ös - majdnem elcsábultam már:-) Az enyém egy Rossi .38-as special, de azt sem tudom sutyiban használni, mert rohadt nagyot szól. A .45-ös... na azzal vadászná le Ádi sorban a repkedő izéket:-)
én is megmutassam a telefonom, hogy kikkel párosodtam? :-DDDDDDDD (még lebukom a végén, oszt kapok:-)) A Te korodban másféle trófeákat gyűjtögetnék:-DDDDDDDD
No... akkor mi tart vissza? Gondolom nem a zsé, mer megmondta lázár vagy ki, hogy ha nem tucc 30-40 milliót öccespórolni 35 éves korodig, car ember vagy. Te meg nem vagy az, tehát rántsad ki mellényzsebből, mert ez elég jó vételnek hangzik:-)
Kösz a válaszod, Zolival menten felveszem a kapcsolatot...
Nagyon meglepő amúgy, hogy az Unixnál az összes kivitelű (Valeo) kapcsoló ára ugyanaz... (Barátomnak fullos, tehát ködfényszórós, fedélzeti számítógépes verzió kell, de ez sem drágább az alapnál.)
SAJNOS van igazam, ezt komolyan is gondolom. Az irányjelző kapcsolóhoz: minél több dolog van rajta - ködlámpa is minden bizonnyal -, annál drágább és bizony az új kapcsoló 3 X annyi, mint amit engedményként adtak:-(
Zoli írta, hogy keresd, tényleg keresd. Ő már sok csodát látott és rábízhatod magad, mentsétek, ami még menthető - csak költségcsökkentés miatt:-) Ráadásul ha kiderül, hogy car az LCD-Plazma, vagy bármilyen TV-tek, azt is megoldja, mert ő hátulról nézi a műsort, ahogy írta is alant:-DDD
Javulást és üdv a csapatban. Remélem, ha megoldódik, mosolyogva jelentkezel...
Azért kaptuk, mert kipróbáltuk a 308cc-t egy napig... de jött egy levél, hogy új 308 van, és próbáljuk ki, akkor kapunk 308 "modellautót" :-) aztán még fel is hívtak, így én a 308cc-t választottam kiróbálásra, egyik délután odaadták, másnap meg visszavittük. A kis 308 'mecsit' meg ma kaptuk meg, mert kellett hozzá a levél, amit ma -, amikor a pug szalon felé jártunk, - bevittünk.
Azért kérdem, hogy más kapott-e, mert a levél a phu-tól jött...
Én a skotkodát ajánlanám, pl. a fóbiát. Piszokul összerakott autók, kiforrott alkotórészekből, jó mocikkal, messze verik minőségben a versenytársakat, de nem egy tetszetős a belselyük. Keresgélnék már új 1.4 mocisat nyolcvanvalahány lovast, vagy még nagyobb mocisat feltéve ha az nem az Ős 1.6 100lovas, mert az egy zabagép.
Próbálj ki egyet megéri. Vagy ennyiért ha az nem nagy, kapnál már egy octit is benyást, vagy gyári LPG-st. Még egy érv mellettük hogy jól LPG-síthetők, szemben a rönyó-PSA-kal. Szervizelek egy régebbi 1.2 háromhengert, 80ezer körül van benne, piszokul taposva neki, szar utakon, eddig cserélni kellett az alsó trapéz tám szilentet kétszer, de most már javított kiadású tömört kapott 4600ft a pár, meg 2db gyujtótrafót, ez kb 25rongy volt. Fogyi 6lityi körül igaz nem kombi, és még most is újautónak érződik. Ilyeneket a kecskeméti merkantilnál, tucatával találsz szalon állapotút.
Ami itt van a városban arra tuti:) az nagyon szépen néz ki. De ez amit néztem lelakott volt nagyon meg ez rettentett vissza, hogy szélvédő cserélve volt mondom akkor tuti törve volt...
Tulajdonképpen én is benne vagyok a dologban, hiszen ott voltam az autóvásárlásnál.
Nagyon gyorsan kellett egy korrekt autót találni, és két nap keresgélés után voltunk már, mikor ezt megtaláltuk.
Előtte igen leharcolt autókat mutattak nekünk, ez nagyságrendileg jobb volt náluk.
A világításkapcsoló hibája persze azonnal feltűnt, a kialkudott árban ezt már 40.000 Ft-tal figyelembe vettük.
A másik két hiba engem is nagyon bosszant, hogy ott, akkor nem vettem észre.
Viszont az autó csak egy egészen kis helyen van újrafényezve, igazándiból sérülésmentes. Az 1.6 HDI motorral nekem nagyon dinamikusnak tűnik, jó volt a próbaúton vezetni. Szóval jót is tudok írni róla. :)
Sőt: a 150.000 Km nem látszik meg a belső téren, nagyon kulturált belülről.
Tehát az előzetes érdeklődés itt a topicon ezért maradt el... Eredetileg 406-ot és 306-ot mentünk nézni (azokból jól felkészültem, mit kell nézni), mégis ez lett.
A világításkapcsoló-kérdéshez esetleg valaki hozzá tud szólni?
Ha a javítgatás reális alternatíva, akkor nekiállnék egy próbát tenni, de ha nem, akkor már most megrendelem az új kapcsolókat.
Még egy apróság: a hátsó ablakmosó messzire hátrafele veret. A szokásos gombostűs módon szokás ezt is beállítani?
Az, ami Neked:-) Rengeteg az eladó kocsi szerintem. Érdemes Pesttől távolabb, az alföld irányába szétnézni. Itt is sokan kényszerülnek eladásra, de a Pözsó 207 sw-re szerintem vigyáz a gazdája, azért vonóhorgost kerülném. Alföldi előnye, hogy nem nyúzzák annyira szét hegyen-völgyön, meg a pesti pocsék utakon.