Ha már 1434: egyik nap mentem vele, és láttam az ajtók feletti dobozokon valami fotocella-szerű izét. Az pontosan mi lehet? Valamint 1320-ban mióta van vekkerszerű indításjelző? :)
Humánerőgazdálkodás = 0. Pesten folyamatosan hiány van és a már kiadott szabit is visszavennék, hogy majd márkor kiadják (de, hogy mikor máskor???). Nálunk azt mondják sokan vagyunk, és küldenek át embert - ugyanakkor itt sem dolgozunk keveset, sőt néha... A K-Tátrás alaptípussal sikeresen gyártanak 1 vonalas járművezetőket. Ugye 18as jelenleg kizárva, 59es a HP miatt úgyszintén. Pesten jó alaptípusnak a Hannus, de Budán a K kevés és utólag megtanulni az iparit típustanfolyamon az nem egy szerencsés dolog. Budára a hulladék kéne alaptípusnak.
Ahhoz képest, hogy már eddig se kellett ember, a most induló tanfolyamnak is KTátra lesz az egyik típusa... de, hogy miért...? Kötve hinném, hogy a jelenleg is gyakorlók között ne lenne így is rá elég jelentkező! Fogalmam sincs mi ebben a ráció..
Budafokon a 1319 is áll? Múltkor még közlekedett, bár az is elég szitálós volt...
Kelenföldön a 1324-ért nem kár, hogy nem adják ki, mert 30nél már úgy zörög az A vége hogy meg lehet benne őrülni. A 1349-et meg vezetni elég rossz...
Viszont a 1363-ért kár, hogy áll, az jó kocsi volt emlékeim szerint.
A 1434 is jó volt, de most annyira gáz, 40 felett olyan hangok jönnek a forgóvázból mintha önaprítást végezne. Ezen kívül érdekes, hogy a hajtott kerekei kisebbek mint a szabadonfutóak.
Petinek: a 1366 szerintem statikus átalakító hiba miatt állt, de abból ha jól tudom kapott másikat, vagy megjavították, így ezzel már nincs probléma. Viszont szerintem most a 1419 áll hasonló hibával!
Az este folyamán néhány kocsit átszállítottak Kelenföldről Budafokra, gondolom a holnapi napra kisegítésként. A 1418 és 1434-et biztos kölcsönbe adták, utóbbi fel is volt már táblázva 18-asra!
Hát érdekes bizony. Kiszámoltam, hogy a jelenlegi körülmények között Fradiban hétköznap csúcsban 4-5 ipari marad, Budafokon 6Db., és Kelenföldön most hogy a 1444 is kidőlt 1Db!!!!. Úgyhogy Budafoknak muszály lesz még valamit Kelenföldre küldenie, vagy a 1402-est egyből Kelenföldre kéne irányítani, nem ész nélkül Budafokra küldeni a friss műhelyes kocsikat.
Budafokon áll: 1315,(1317),1407,1430. Ezek igen, fvcs-re várnak, 1313,1369 VJSZ-ben. Kelenföldön áll túlfutás miatt: 1310,1314,1363. 1324,1349 kérdéses mert fel vannak táblázva, de egy helyben állnak lassan egy hete.. Szávában a 1471-es áll. Ferencvárosban pedig kb. 25Db. villamos nem közlekedik.
Ez is érdekes, mert ekkoriban már rég fénycsővel jöttek ki a kocsik. Más. Budafokon áll ugye a 1315, 1317, 1319, 1407, 1430, plusz ugye 1313 és 1369, de ezek ugye VJSZben garanciális javításon... Kelenföldön mely kocsik állnak? 1314 asszem igen, de 1310-et is rég láttam, meg a 1324-est, 1349-est, 1363-ast.
hmm érdekes esténkén nem sokan panaszkodtak fura zaj miatt...még szerencse h.a vműszak sem küldte haza saját lábán a félig kicsúszó bujtatott tengellyel, cserébe 23:50re mehetünk ki érte...
Csupán kardánja hullott szét, és néhány vélemény szerint napok óta lehett hallani, hogy a hajtásházból valami ro*adt rendellenes hang szűrődik ki...Hát meg lett a veszte.
1444-es a délután folyamán félreállt a Deák téren, este kiskocsira pakolták a B végi hajtott forgóvázát, majd éjszaka viszik haza Kelenföldre. Remélem nem nagy a gond vele, mert forgóvázra így is elég sok kocsi vár...
1464-esnek pedig végig van húzva az egyik oldala. A Zsil utcánál történt az építkezésnél. A sofőr olyan részeg volt, alig bírt kiszállni a kocsiból, és elkezdett üvölözni, hogy ne hívjanak rendőrt... 1464-esnek szóval az egyik oldala van végighúzva + 2 oldalsó index búra tört szét. Műszak elvitte a Vágóhídra, ott lerakták, majd este gondolom bevitték. Azóta nem volt kint, remélem meg bírják majd csinálni.