Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bandika520D Creative Commons License 2015.08.12 0 0 36860

Valóban zárlatos volt egy porlasztó! Ez lehet vmilyen hatással a motorvezérlőre? Tönkre tudja tenni?

Előzmény: Steeef (36841)
gsc77 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 36859

Igen, én is itt akadtam el, hogy már nem nyílt az üveg, majd a szerelő barátom segített, pontosabban ő csinálta meg (sajnos nem voltam ott). Annyit mondott, hogy +12V-ot kellett adni valahova, hogy kinyíljon az üveg, utána kárpitbontás, vezetékcsere. Nem tartom nagy ördöngösségnek, bár a kulcs a részletekben van: hova adsz +12V-ot, hogyan szeded le a kárpitot...stb. Mintha az rémlene, hogy a kapcsoló környékén lehetett okoskodni a +12V-tal. Te nyilván tudod, hogy mi a kulcs....

 

Üdv: G.

Előzmény: AMSOIL 309040000 (36858)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 36858

"I hope your glass lid switch is still working...) "    a leírás jó csak a legfontosabbról nem ír !! :)

Előzmény: gsc77 (36852)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 36857

a probléma az elég nagy :)  ha már az üveg nem nyílik akkor macerás lesz a kinyitása , csak olyan tudja törés mentesen a kárpitot levenni és az üveget kinyitni aki tudja hogy mit kell "csinálni",

kb. 24 kábel kicserélése sem egyszerű, ha szervizben csináltatod akkor ugyan olyan "sz..r" lesz mint volt , ebben a kocsian jobb oldalon 8 kábel volt eltörve  , bal oldalon 2 , a maradék nem szakadt kábelek szigetelése már el volt törve majdnem mindegyiken kilátszott a réz , rossz tervezés, rossz minőségű kábelek , rövid vezetékek , fekete kocsinál a nagy meleg, stb, ezek a hiba okai , puha hajlékony sok eres dróttal kell javítani , akkor talán pár évig jó lesz :)

 

 

a zsanérok és a kábel átvezetők szétszedése és összerakása sem egyszerű ,

 

BMW E61 csomagtartó kábelszakadás

Előzmény: cbrnorbi (36851)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.08.11 0 0 36856

Most meg nem kapcsol le a csomagtér világítás!! Ez már megint mitől?

ooomm Creative Commons License 2015.08.11 0 0 36855

Üdv! Dpf vagy talán egr szelep!

Előzmény: Törölt nick (36853)
Aródka Creative Commons License 2015.08.11 0 0 36854

Szia Gyuri! 

Ok,köszi szépen!Akkor először én is csinálok egy diagnosztikát! Maszit merre találom? Vagy csak itt a fórumon érem el? Köszi Dóri

Előzmény: 01Gyurmi (36850)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.11 0 0 36853

Steeef!!!Segíts már lszi ha tudsz!

e60 525da 2005évj 170ekm sokat városban használva.

beindítás után hidegen megy mint a vadállat kb .4-5km-n majd úgy elmegy az ereje,h életveszélyes közlekedni vele és amig meleg az úgy is marad folyamatosan,majd lehűl mondjuk 1-2h-t és megint visszajön az ereje arra a 4-5-6km-re.olyan hibát írt ki 2napig,h increased emissions de azóta sem.

nem igazán tudnak most mihez nyúlni-mivel kezdjenek.(dpf érték megfelelő)(turbószabályzót írt még pár hete,azóta sem)

szerinted(tek)

köszi

gsc77 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 36852

Szia!

 

Tipikus hiba, sajnos, megsérültek a zsanérok mögötti kábelek. Én is jártam így. Ez a leírás nagyon jó, ha neki akarnál állni.

 

Üdv: G.

Előzmény: cbrnorbi (36851)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.08.10 0 0 36851

Nem nyílik a hátsó szélvédő,javítatott már valaki? Mi a probléma? 61!

01Gyurmi Creative Commons License 2015.08.10 0 0 36850

Szia 

 

Nekem Maszi oldotta meg a gondomat. Nálam a telefonmodul halt meg és az okozta az egészet. De nekem ha jól emlékszem ki is írta ezt a problémát a diagnosztika. Amíg nem szereztem használt MULF modult, addig egy optikai kábel hurokkal ki lett iktatva a MULF modul és gond nélkül tudtam az I drive-t használni + a rádiót . Ez csak pár ezer forintos egyszerű dolog.  Ezt nálam Kaposváron csinálták meg. De az új modul feltelepítését azért Maszira bíztam. 

 

Üdv.:

         Gyuri

Előzmény: Aródka (36849)
Aródka Creative Commons License 2015.08.10 0 0 36849

Szia Gyuri! 

Nekem is ilyen problémám van, I drive gomb pörög szabadon, rádió nem szól, csak E87 -es BMW, tudnál segíteni, hogy kihez forduljak , javítja ezt valaki? Előre is köszi, Dóri

Előzmény: 01Gyurmi (36576)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36848

Nagyon köszönöm!

Előzmény: Steeef (36844)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36847

Az E60-ban a kormány alatt, sztem E61-nél is! A pedálsor feletti burkolatot kell levenni ha minden igaz!

Előzmény: fo_lo (36846)
fo_lo Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36846

Sziasztok. Az lenne a kérdésem merre találom a lámpa modult e61 benn? A választ előre is köszönöm.

 

Zsé1979 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36845

Sziasztok. Egy 2006.08. havi  BMW 520d Touring E61 vásárlásán gondolkozok amiben 267.000km van. Milyen kötelező szervizek jöhetnek a közel jövőben, vagy mi az amire különösen figyeli/cserélni kell?  Előre is köszi

Steeef Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36844

Motormosásnál pl,nem hűtővízre gondoltam. Persze az évek alatt megy tökre! Az 5. Injektor mindig tiszta rozsda a többihez képest,és ellemzően csak E70 E71 hiba.

Előzmény: Bandika520D (36842)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 36843

 

 

 

Előzmény: 535D (36825)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.08 0 0 36842

Köszönöm az eddigi segítségeket!

 

Lehet, hogy a 5-el lesz gond mert annál izzítógyertya hiba is volt. Vagy nem lehet összefüggésben?

 

Steef: Megkérdezhetem milyen víz folyik oda? (Sík hülye vagyok a témához...)

Steeef Creative Commons License 2015.08.08 0 0 36841

Hello! 180kOhm! Cseréld az 5. Oda folyik a víz,és zárlatos lesz,igaza van Bogusznak! 

Előzmény: bogusz (36839)
E30Allrad Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36840

Nem tudom, hogy a Vollay féle szerviz még működik e Debrecenben, a Vágóhíd utcában. Talán meg kéne keresned őket...

Előzmény: Bandika520D (36838)
bogusz Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36839

Emlékeim szerint az kiló ohm. Az jó érték lenne, de akkor méred mikor megállt azonnal? Mert legtöbbször csak néha van jelen a zárlat...(ezért is indul el megállás után, majd újra megáll, ha újra jelen a zárlat.) Mi is mértünk már többször jó értéket, ha nem akkor méred meg, mikor megállt.

Előzmény: Bandika520D (36837)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36838

Sajnos Debrecenben vagyok. Ha szarakodik el se tudnék menni odáig.

Előzmény: combi27 (36835)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.07 0 1 36837

Akkor is lehet zárlatos ha az összes rámérve 181 ohmot mutat?

Előzmény: bogusz (36836)
bogusz Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36836

Valószinüleg porlasztózárlat. Általában az 5. hengeré a ludas. 

Előzmény: Bandika520D (36832)
combi27 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36835

Befecskendezős Motorok Szervize, Érd :D  

elég profik a diagnosztikában

Előzmény: Bandika520D (36832)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36834

2 hete :/

Előzmény: Andras520d (36833)
Andras520d Creative Commons License 2015.08.07 0 0 36833

Üzemanyag szűrőt mikor cseréltél?

Előzmény: Bandika520D (36832)
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.06 0 0 36832

Sziasztok Szakik!

 

E70-el lenne problémám. Menetközben minden előjel nélkül leáll a motor. Van hogy megy 500 km-t hiba nèlkül van hogy 10 percen belül 5ször áll le. A diagnosztika 4,5,6 hengernél ír hibát. De hibátlanok a porlasztók és a kábelek is. 

 

Van vmi ötletetek mi lehet a hiba?

 

 

combi27 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 36831

Nekem a Lederzentrum-os tisztító és ápoló jött be eddig

Előzmény: Obici (36830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!