A lehetőségek tárháza szinte végtelen, főleg manapság, amikor pl a telefonod jelez, ha email érkezik... bármilyen védelmi intézkedést felülmúlhat az élet :-)))
Játékfegyver++, 3eFt körül: vacak műanyag, 10eFt körül: 'majdnem vacak' fém, 30eFt+: van aki komolyan csinálja. Mindenesetre a szemet mindegyikkel prímán ki lehet lőni, úgyhogy annyira nem játék.
A fiam nem tudja felhúzni (egyenlőre), úgyhogy... mindenesetre magasan levő szekrényben tartom :-) Ha "játszunk" vele műanyagpalack-lövészetet, a lőtéri szabályokat nagyon szigorúan betartva tesszük, gyakoroljuk a szigorú szabályok betartását, vastagon ecsetelve a veszélyeket, s így azt, melyik szabály miért van... és jó móka ha eltalálja a masszívnak tűnő S&W fegyverrel a 8-10 méterre levő palackot, az olcsó - röptében ide-oda kóválygó - narancssárga munícióval :-)
"...Tudod, az ájfónt lehet távolról is full törölni... :)..."
Hogy lehet törölni, az jó dolog, de a kritikus pilanatban nem lesz rá idő... nekem kizárólag "elektronikus nyomok" okoztak kellemetlen pillanatokat, nem lehetsz elég óvatos, jobb ha nincsenek :-)))
Nálam voltak hasonló tünetek, a PUG szervizben csak találgattak, akartak ők mindent cserélni (az én kontómra, persze) a lambdaszondától a gyertyákon át a gyújtótrafóig. Csak, mivel ez baromi sokba került volna, inkább "beolvaszottam" a pént egy nyaralásba. És láss csodát, a sok-sok városi kilométer után csodát tett a hosszú, egyenletes út a kocsinak - kiégett belőle mindenhonnan minden kosz s újra úgy ment, mint újkorában (ez egyébként minden hosszú autókázással járó nyaralás pozitív hozadéka.)
Szerintem kezd a pillangószelep környékének kitisztíttatásával!
A szélvédőtörés az nem olyan eset, mint a karosszéria többi törése. A kavicsot ugye, bármikor bekaphatja az ember - szerintem egy normálisan kicserélt szélvédő nem okoz akkora értékvesztést a kocsinak, s főként nem lehet miatta töröttnek titulálni a járművet. Féktárcsa-csere 44 ezer km előtt? Én igencsak vigyázom az autómra, de döntően városban használom, így 80 ezernél már másodjára cseréltettem ki elöl a féktárcsákat és fékpofákat, de hátul is megtörtént az első komplett csere 80-nál. Mindezt azért, mert én 500 városi kilométer alatt 1-2 ezerszer fékezem, míg más egy Debrecen-Budapest odavissza autópályás úton ugyanilyen távon csak (legeslegjobb esetben :-) kétszer.
Bocs ádi, hogy megint téged talállak meg, de szerintem Sas-nak igaza van. Te is tudod bizonyára, hogy mit jelent az "átlag" szó - ez nem mindenre/mindenkire igaz, az átlagostól sokféle irányba el lehet térni, de az eltérések összessége adja az átlagot.
Sajnos a görögöknél hozzánk képest igenis az az átlagos hozzáállás, amit Sas írt. A németek pedig, ha magukhoz viszonyítanak, rólunk (úgy unblock) sem gondolnak szebbeket. Úgy általában a magyarokról. Persze a görögökről még rosszabb a véleményük. De a görögöknél még rosszabbak is vannak, elég csak onnan délnek elindulni.
De attól még ott is van számos jóravaló, dolgos ember, mert van köztük jó pár naplopó.
(tizenvalahány évnyi görög utazgatás után már van egy kisebb élményanyagom...)
Esküszöm, hogy nekem is egy tanya jár a fejemben. Csak félnék, hogy a zsiványok megnyúvasztanánk a pusztában a családommal együtt, amilyen világ jön...
Üdv 2003-as 1.6 b erőtlen és hidegen jobban melegen kevésbé rángat.Alapjáraton is érezni , hogy nem jár egyeneltesen a motor.Mik lehetnek az estleges hibák?KösziMenet közben a rángatás akkort következik be , ha plusz gázt nyomok vagy veszek el. Ha több másodpercig ugyanúgy nyomom a pedált , akkor szabályosan megy.
Smiró!!!! Bármi jó ajánaltot tudsz Opel Astra kombi Sokda vagy Peugeot vagy akár még Kia Cee'd is jöhet vagy akár a Duster is:)) akkro suólj!!! mindenból kombi és benzines!!