Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.26 0 0 120767

Mindenképp érdemes kitisztítani ha annyira koszos. A száraz teflon olyan mint régen a "síkpor"

csúszást segíti de nem szedi őssze a port a levegőből.

Előzmény: BuNnY (120763)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.26 0 0 120766

Szia! Most töltetted fel a rendszert gázzal,vagy mértétek a nyomást?A csatiját nézted a kompresszornál?

lehet kontakthibás.Ez az 1x-übb hiba. Nyomáskapcsoló is lehet,de olyan is elófordulhat,hogy az elektromos kuplung tárcsája letört. Akkor másik kompr.kell.Ha van  a gép alatt motorvédő,akkor nem férsz hozzá a kompresszorhoz,meg csatijához.

A világítással is keresd Zolysyst.Lentebb katt a linkjére az elérhetőségért.

Előzmény: Péksanyi (120765)
Péksanyi Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120765

Sziasztok, most lettem tulaja egy 2002 2.0 hdi 107le 5 ajtos 307-es nek, es van egy kis probléma. A táv fényszóró felkapcsolása itán egyböl vissza kapcsol tompítottra. A klima nem kapcsol be, pedig gáz az van benne. Ha tudtok tanácsot adni azt megköszönöm. 

bekessanyi Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120764

Köszönöm szépen a gyors javítást,a kormánykapcsoló tökéletesen működik. Most értünk haza.

Előzmény: Zolysys (120716)
BuNnY Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120763

Mármint a biztonsági övet azzal lefújni? Az miért jó neki? Ha valóban az a gond, hogy tele van a szövet zsíros porral, ha arra még ráfújok teflont attól inkább csak kevésbé lesz puha imho. Vagy van valami tapasztalat?

Előzmény: Törölt nick (120762)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120762

Szia!

Bárdi autó - száraz Teflon spray-t ajánlom kenésre.

Előzmény: BuNnY (120757)
BuNnY Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120761

Akkor függönylégzsák :D Fent van az öv kijárat felett.

Előzmény: Papalac (120758)
didyman Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120760

Miért ne védene rendesen? Szedtél már szét szerkezetet? Az öv visszahúzásának nincs köze a védelem röpsúlyos reteszéhez, sem a piropatronhoz.

Előzmény: Papalac (120758)
didyman Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120759

Az nem elég, mélyen beleivódott zsír így nem jön ki. Húzd ki, támaszd meg, és dézsába vele, hagy' ázzon.

Előzmény: BuNnY (120757)
Papalac Creative Commons License 2017.03.25 0 0 120758

Az oldallégzsák az ülés támla oldalába van építve.

A takarítás szerintem nem segít. Igazából a csere lenne az igazi, hogy védjen is rendesen.

Előzmény: BuNnY (120757)
BuNnY Creative Commons License 2017.03.24 0 0 120757

Ma szappanos vízzel, szivaccsal és körömkefével megtakarítottam a biztonsági övet. Nem sokat javul a dolog, most is tök lassan húzza vissza. A B oszlopról a borítást nem szedtem le, csak annyit tudtam megtakarítani ami kijön. Ez elég, vagy mögötte is kéne? Ha igen, hogy jön le a borítás, nekem ott pl oldallégzsák is van?.

 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.24 0 0 120756

Sziasztok ! Keresek gázolaj szűrőház fedelet. Sajna letörtem az egyik csatlakozóját.

2.0 HDI  110 lovas  RHS.

 

Tel:+36302304784

Visszahívlak..........

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.24 0 0 120755

Sziasztok!

 

Kérdésem:(P 307  2.0HDI  RHR -m kód )

Bizonyos fordulaton csörög a motor. Keresem az okát.

Vezérműtengelyeket már vettem. Ugyanis a tengelyeket összekötő lánc cseréjénél

észrevettem,hogy a hátsó v tengely végéről letörött a nagynyomású szivattyú meghajtás

egyik fele. Hidrotőkékre gyanakszom még.

Porlasztók generálhatnak csörgő hangot? Ha már ki vannak szerelve érdemes megnézetni

a porlasztókat?

Köszönöm.

 

bocios2 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 120754

Szia!

 

Köszi a sok infot! Nekem is fura, hogy a feher fuston kivul mas tipikus hengerfej problemat nem produkal. 

A hutorendszer tiszitasa es ujra feltoltese epp tegnap tortent, most megfigyelem, hogy mi a helyzet. 

A feher fust lehet esetleg motorkopas is? Esetleg gyertyat kellene cserelni?

 

A masik gep (307 2.0 Hdi) sajnos volt hengerfejes es az tobb mindent produkalt. 

Par hetig volt a feher fust, hasonloan mint a 306-nal most. Majd fogyott a hutoviz, tiszta olaj volt, 

habzott mint a fene, nyaron tartalyrol nagyjabol lerobbant 1x a kupak es termeszetesen a vizhofok is nagyon magas volt.

Ha egy huzosabb emelekedon mentem vele meg is kellett vele sajnos allni pihenni, huteni.. na de azota ez rendben van. 

Előzmény: hegizoli 307 SW (120753)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120753

Az utolsó sort meg nem olvastam bocs.

Előzmény: bocios2 (120747)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120752

Ez meg kimaradt.A porlasztóid mikor  voltak megnézve? Könnyen indul,megy minden henger inditáskor?

A sántító porik is csinálhatnak f.füstöt.

Diagoltasd le,lehet rájuk férne egy ultrahangos tisztítás 2x 3 perces,v háromszor :))

Előzmény: bocios2 (120747)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120751

Ja és nekem a nagygépemnél a két szelepdekni között a hengerfej csavarnál fújta kifelé a h.vizet.Szétszedve,a tömítésen látszott az átégés.Kicseréltük a tömítést és okés a gép :) Van ilyen is,h kifelé dolgozza a vizet és nem az olajba meg nem a hűtőbe.Ez az audivizuális jelenség :D:D:D

Előzmény: bocios2 (120747)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120750

Szia! Szóval nem fogy a hűtővíz.A kiegyenlítőben nincs olajos trutymó az olajbeöntő sapkán meg nincs vaj szinű állagú kicsapódás.A víz meg nem fogy.Ez nem hengerfej tömítés hibára utaló jelenség :) Az,hogy felmegy városi forgalomban a hőfok az utalhat a hűtő koszosságára.Nem kimondottan a belsőre gondolva,hanem a klimahűtő és a vízhűtő közé berakódott kosz miatt.Ha nem volt mostanában kitakarítva,lehet benne bőven,meg a klímahűtő bordái között.Némelyik már olyan mintha hűtőtakaró lenne.

A venti dolgozik rendesen olyankor:)

Na most a fiam fekete oroszlánja hengerfej tömítés gyanús volt ( 2.0 HDI  RHS ) Fogyott a hvíz,meg azt produkálta,h felnyomta a kiegyenlítőben a vizet jóval max fölé,majd elengedve a nyomást STOP ikon és alacsony vízszint felirat hiba a kijelzőn.Utántöltés kellett, jó félliter. A légtelenítő kis csövecskén állandóan

légbuborékos hvíz áramlott.

Szét lett szedve és látszódott az átégés a tömítésen.Most átesett egy hengerfej nyomáspróbán és egy síkoláson. Most rakódik össze.Közben lánc csere a sziv.nál sz sz szim csere meg ami kell ha már szét van szedve.

Tömören ennyi a hengerfejes problémáról :)

Előzmény: bocios2 (120747)
Akiboooy Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120749

Majd kölcsönadom ha azzal mennél a talira, én meg megyek utánad motorral ;-) 

:D

Előzmény: Jena307 (120704)
Papalac Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120748

Nem vagyok szakértő, de annyit tudok, hogy a hengerfej tömítésnél 3-4 féle hiba jelentkezhet, attól függően, hogy hol szakad meg.

- víz kerül az égéstérbe (gőz a kipufogónál, fogy a fagyálló)

- olaj kerül az égéstérbe, szelepszár szimmering is ilyen hibát csinál (égett olaj a kipufogónál ez szerintem lehet fehér füst is, fogy az olaj)

- égéstér tiszta, de olaj és a hűtővíz keveredik (ilyenkor vagy habos az olaj vagy olajos a hűtővíz)

- kifelé vagy víz vagy olaj folyik a tömítés szélénél. (folyás látszik a motor oldalán)

Előzmény: bocios2 (120747)
bocios2 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120747

Sziasztok!

Lehet -e ugy hengerfejes az auto, hogy a vizet nem fogyasztja el? 
A tunetek a kovetkezoek:
- vizhomerseglet nagyon hamar elszalad 100-ig (pl dugoban), ahonnan minden esetben 90ala visszahul. Utkozben (varoson kivul illetve autopalyan) soha nem megy 90fole.
- Az auto erosen fustol feheren, jaratva a motort ez erosodik
- a vizben nincs olaj, nincs hab es az olaj sem nez ki rosszul (a beonto nyilason sincs semmi)

A fo gond, hogy nagyon fustol feheren, hidegen es melegen is. 
Az auto egy 306 Cabrio, 1998-as 1.6 benzin 88PS.

Üdv es köszi!

szucsati Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120746
Előzmény: ádibébi (120744)
Papalac Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120745

Átrakva azt a kis fekete bizbaszt tökéletesen működik a kulcs.

Jól meg tud bújni a fekete műanyagházban. Legalább lehetne sárga vagy piros színű vagy figyelmesebben kellene olvasnom a club leírásait :-)

Mégegyszer köszi.

Úgy látom a benzinszagnak is meg lesz a forrása. A tanktól jövő cső vége nedves, ahogy rámegy a befecskendező szelepekhez. Még nem vettem le a motorborítást, majd akkor derül ki pontosan.

Előzmény: bekessanyi (120735)
ádibébi Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120744

én itt jártam tavaly(előtt?), szuperek voltak: https://goo.gl/maps/msQs5zm2ZKA2

Előzmény: dupepe (120743)
dupepe Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120743

Sziasztok,

 

Pesten tudtok ajánlani klímást? Csak ellenőrzés céljából, ha szükséges takarítás és esetlegesen töltés.

 

Köszönöm

Pepe

feco6512 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120742

Köszi viszem a klimashoz

Előzmény: ádibébi (120741)
ádibébi Creative Commons License 2017.03.23 0 0 120741

ha a klímádban van elég gáz, akkor elindul úgy is, ha a venti 1-es fokozat vezérlésében a hőbizti szétment. ilyenkor álló helyzetben nincs hűtés, csak menetszél esetén van. ha nem indul a klíma, irány a klímás, ahogy írták. aztán ha utána a venti nem megy, akkor irány Zolysys. :)

Előzmény: feco6512 (120739)
soryton Creative Commons License 2017.03.22 0 0 120740

...lehet elszökött a gáz a klímából és azért nem kapcsol a klíma ..és így a ventilátor sem ... először klímásnak mutasd meg ..

 

Előzmény: feco6512 (120739)
feco6512 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 120739

Köszi csak az a gondom pont hogy a klima nem indul el ezért akartam legelőször a ventilátort megnézni müködik e

Előzmény: ádibébi (120738)
ádibébi Creative Commons License 2017.03.22 0 0 120738

diag ki tudja vezérelni, na meg ha kímát kapcsolsz, akkor alacsony sebességen el kell indulnia.

Előzmény: feco6512 (120729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!