Szia! Most töltetted fel a rendszert gázzal,vagy mértétek a nyomást?A csatiját nézted a kompresszornál?
lehet kontakthibás.Ez az 1x-übb hiba. Nyomáskapcsoló is lehet,de olyan is elófordulhat,hogy az elektromos kuplung tárcsája letört. Akkor másik kompr.kell.Ha van a gép alatt motorvédő,akkor nem férsz hozzá a kompresszorhoz,meg csatijához.
A világítással is keresd Zolysyst.Lentebb katt a linkjére az elérhetőségért.
Sziasztok, most lettem tulaja egy 2002 2.0 hdi 107le 5 ajtos 307-es nek, es van egy kis probléma. A táv fényszóró felkapcsolása itán egyböl vissza kapcsol tompítottra. A klima nem kapcsol be, pedig gáz az van benne. Ha tudtok tanácsot adni azt megköszönöm.
Mármint a biztonsági övet azzal lefújni? Az miért jó neki? Ha valóban az a gond, hogy tele van a szövet zsíros porral, ha arra még ráfújok teflont attól inkább csak kevésbé lesz puha imho. Vagy van valami tapasztalat?
Ma szappanos vízzel, szivaccsal és körömkefével megtakarítottam a biztonsági övet. Nem sokat javul a dolog, most is tök lassan húzza vissza. A B oszlopról a borítást nem szedtem le, csak annyit tudtam megtakarítani ami kijön. Ez elég, vagy mögötte is kéne? Ha igen, hogy jön le a borítás, nekem ott pl oldallégzsák is van?.
Ja és nekem a nagygépemnél a két szelepdekni között a hengerfej csavarnál fújta kifelé a h.vizet.Szétszedve,a tömítésen látszott az átégés.Kicseréltük a tömítést és okés a gép :) Van ilyen is,h kifelé dolgozza a vizet és nem az olajba meg nem a hűtőbe.Ez az audivizuális jelenség :D:D:D
Szia! Szóval nem fogy a hűtővíz.A kiegyenlítőben nincs olajos trutymó az olajbeöntő sapkán meg nincs vaj szinű állagú kicsapódás.A víz meg nem fogy.Ez nem hengerfej tömítés hibára utaló jelenség :) Az,hogy felmegy városi forgalomban a hőfok az utalhat a hűtő koszosságára.Nem kimondottan a belsőre gondolva,hanem a klimahűtő és a vízhűtő közé berakódott kosz miatt.Ha nem volt mostanában kitakarítva,lehet benne bőven,meg a klímahűtő bordái között.Némelyik már olyan mintha hűtőtakaró lenne.
A venti dolgozik rendesen olyankor:)
Na most a fiam fekete oroszlánja hengerfej tömítés gyanús volt ( 2.0 HDI RHS ) Fogyott a hvíz,meg azt produkálta,h felnyomta a kiegyenlítőben a vizet jóval max fölé,majd elengedve a nyomást STOP ikon és alacsony vízszint felirat hiba a kijelzőn.Utántöltés kellett, jó félliter. A légtelenítő kis csövecskén állandóan
légbuborékos hvíz áramlott.
Szét lett szedve és látszódott az átégés a tömítésen.Most átesett egy hengerfej nyomáspróbán és egy síkoláson. Most rakódik össze.Közben lánc csere a sziv.nál sz sz szim csere meg ami kell ha már szét van szedve.
Lehet -e ugy hengerfejes az auto, hogy a vizet nem fogyasztja el? A tunetek a kovetkezoek: - vizhomerseglet nagyon hamar elszalad 100-ig (pl dugoban), ahonnan minden esetben 90ala visszahul. Utkozben (varoson kivul illetve autopalyan) soha nem megy 90fole. - Az auto erosen fustol feheren, jaratva a motort ez erosodik - a vizben nincs olaj, nincs hab es az olaj sem nez ki rosszul (a beonto nyilason sincs semmi)
A fo gond, hogy nagyon fustol feheren, hidegen es melegen is. Az auto egy 306 Cabrio, 1998-as 1.6 benzin 88PS.
Átrakva azt a kis fekete bizbaszt tökéletesen működik a kulcs.
Jól meg tud bújni a fekete műanyagházban. Legalább lehetne sárga vagy piros színű vagy figyelmesebben kellene olvasnom a club leírásait :-)
Mégegyszer köszi.
Úgy látom a benzinszagnak is meg lesz a forrása. A tanktól jövő cső vége nedves, ahogy rámegy a befecskendező szelepekhez. Még nem vettem le a motorborítást, majd akkor derül ki pontosan.
ha a klímádban van elég gáz, akkor elindul úgy is, ha a venti 1-es fokozat vezérlésében a hőbizti szétment. ilyenkor álló helyzetben nincs hűtés, csak menetszél esetén van. ha nem indul a klíma, irány a klímás, ahogy írták. aztán ha utána a venti nem megy, akkor irány Zolysys. :)