ebből nekem az jön le, hogy még a román miniszterelnök is őszintébb, egyenesebb, mint az ex-f1 pilóta kolumbiai. miért nem mondta azt, hogy teniszezett? ;)
Nem tudom figyelted-e, de Joó Gabi felértékelte a munkát: 48 óra alatt 1139 km az hű de sok, míg Alonso egy nap alatt "csupán 119 kört, 527 kilométert, kevesebb, mint két versenytávot vállalt. "
Schumacher napi 569 km, óriási, a lúzer spanyol csak napi 527 km. Hát ez tényleg ég és föld :)
Az okés, hogy az egyik 2 a másik csak 1 napot tesztelt, de ezt savazni nem volt elég, a km/napot is kellett, no ezt kár volt :)
Hát szerintem három tizedet ilyen szinten igenis megéreznek...
kiszámoljam, hogy hány ezrelék az? :)
Amúgy: Kubica tesztelés közben megkapta a szárnyakat, oszt ment egy kört. Egyetlenen egyet! Aztán leszedték az izét. Láthatóan nem arra koncentráltak, hogy majd ő elmondja mit érez, hanem leolvasták a telemetriáról az értékeket.
A pilóták meg szokták érezni, ha erősebb a motor, mert akkor másképp kell vezetni. Azt is, ha más a szárnyállás, mert akkor másképp lehet a kanyarokat venni. De sztem a hatékonyabb aerodinamikánál az van, hogy mindenütt javul egy hangyafasznyit, és mit sem éreznek belőle. Ennél néha nem csak a pilóták, de a mérnökök is meg vannak lőve, lásd a Williams új aero-csomagját, amivel beégett indyben, aztán szedhették is le, hogy visszategyék a régit.
Hát, ha három tizedet javult a köridő, azt nem veszi észre a pilóta, de a bajnokságban sokat számíthat. Az a bizbasz egyébként a középső magas cuccok, mint a bukósisak, a beszívónyílás satöbbi körül az érkező levegőt kifelé terelte, a szarv meg befelé és lefelé (csakúgy, mint a mekinél) ezzel kikerülik az említett magasodást. Gyakorlatilag a hátsó szárnyra pont rákanyarintják a simább levegőt, amiben kevésbé részesülne a szárny az airbox mögött.
várjál csak, volt egy utcai DTM még régen a finneknél. Vagy a svédek voltak azok? Nemtommár, de bisztoss jó volt az is :)
Az ikertornyokat meg sztem csak a kilátástalanságra hivatkozva tiltotta be az FIA, olyan sokat nem takar az, kábé fele annyit, mint egy A-oszlop, csak kicsit előrébb, nekem gyanús, hogy míg a kilencvenes évek felénél a Monacóban megjelent áramszedőket Börni "de csúnya ez így" nyomására leszedték, most valami komolyabb indokkal kellett előállni, főleg, hogy már engedélyezték egyszer, és a BMW nem kispályásan volt biztos abban, hogy ez szabályos.
a szimbajnokságok nem állnak le télen se. mondjuk NR2k3-mal vívott bajnokságok, de a közvetítés jobb, mint a retek klubbé, pár év, és a képminőség is ott lesz.