Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w00dy Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243208
ebből nekem az jön le, hogy még a román miniszterelnök is őszintébb, egyenesebb, mint az ex-f1 pilóta kolumbiai. miért nem mondta azt, hogy teniszezett? ;)
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243206)
AcidMan Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243207
Hüjje! :-DDD
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243206)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243206

Nem tudom figyelted-e, de Joó Gabi felértékelte a munkát: 48 óra alatt 1139 km az hű de sok, míg Alonso egy nap alatt "csupán 119 kört, 527 kilométert, kevesebb, mint két versenytávot vállalt. "

 

Schumacher napi 569 km, óriási, a lúzer spanyol csak napi 527 km. Hát ez tényleg ég és föld :)

 

Az okés, hogy az egyik 2 a másik csak 1 napot tesztelt, de ezt savazni nem volt elég, a km/napot is kellett, no ezt kár volt :)

 

 

Más:

Megvan Montoya utódja a McLarennél

Előzmény: sx7 (243204)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243205

Hát szerintem három tizedet ilyen szinten igenis megéreznek...

 

kiszámoljam, hogy hány ezrelék az? :)

 

Amúgy: Kubica tesztelés közben megkapta a szárnyakat, oszt ment egy kört. Egyetlenen egyet! Aztán leszedték az izét. Láthatóan nem arra koncentráltak, hogy majd ő elmondja mit érez, hanem leolvasták a telemetriáról az értékeket.

 

A pilóták meg szokták érezni, ha erősebb a motor, mert akkor másképp kell vezetni. Azt is, ha más a szárnyállás, mert akkor másképp lehet a kanyarokat venni. De sztem a hatékonyabb aerodinamikánál az van, hogy mindenütt javul egy hangyafasznyit, és mit sem éreznek belőle. Ennél néha nem csak a pilóták, de a mérnökök is meg vannak lőve, lásd a Williams új aero-csomagját, amivel beégett indyben, aztán szedhették is le, hogy visszategyék a régit.

Előzmény: Hooshee (243199)
sx7 Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243204

NE!

Az öreg tesztel :)

 

"A hétszeres világbajnok 299-szer fordult 48 óra alatt, ami 1139 kilométert jelent, négy verseny távját. "

sx7 Creative Commons License 2006.07.26 0 0 243203

ez igazi vatta rész volt!

Köszönhetően nekik.

Előzmény: Sz Tamas (243201)
Bosco Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243202
aztarohadt eget....
Előzmény: Sz Tamas (243201)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243201
Hooshee Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243200
Annyira nem jó, mert akkor nekem kell adminisztrálni... szal tessék csak beírni a kollega helyett :)))

Most már vagyok, megcsinálom a dolgokat.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243196)
Hooshee Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243199
Hát szerintem három tizedet ilyen szinten igenis megéreznek...
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243195)
igen7 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243198
minek, csak 2 pontot hoztál rajtam :)
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243197)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243197

amúgy meg a fene a jó dolgát hoosheenak, aki ennyit nyaral, azt irígylem :)

 

vkivel ráküldhetné a tippek kibogozását a rencerre...

Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243196
megkaptam. sztem a legegyszerűbb, ha sms-ben elküldöd, én meg beírom ide, így nem kell jelszókkal cseszekedni. Bevált, sikeres módszer :)
Előzmény: Ordas (243194)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243195
Hát, ha három tizedet javult a köridő, azt nem veszi észre a pilóta, de a bajnokságban sokat számíthat. Az a bizbasz egyébként a középső magas cuccok, mint a bukósisak, a beszívónyílás satöbbi körül az érkező levegőt kifelé terelte, a szarv meg befelé és lefelé (csakúgy, mint a mekinél) ezzel kikerülik az említett magasodást.  Gyakorlatilag a hátsó szárnyra pont rákanyarintják a simább levegőt, amiben kevésbé részesülne a szárny az airbox mögött.
Előzmény: exhumano (243192)
Ordas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243194
Írtam neked mailt a rallyalbumos címedre. Megérkezett, Nekem nem jelzett, hogy visszapattant volna
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243191)
Ordas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243193

És ez vkit érdekel rajtad kívül? :)

 

Agresszív kismalac vagyok :)))

Előzmény: exhumano (243186)
exhumano Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243192

De Kubica nyilatkozta, hogy az ég világon semmi különbséget nem érzett, miután felszerelték a tornyokat.

Inkább csak PR. szempontokat szolgált.

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243191)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243191

várjál csak, volt egy utcai DTM még régen a finneknél. Vagy a svédek voltak azok? Nemtommár, de bisztoss jó volt az is :)

 

Az ikertornyokat meg sztem csak a kilátástalanságra hivatkozva tiltotta be az FIA, olyan sokat nem takar az, kábé fele annyit, mint egy A-oszlop, csak kicsit előrébb, nekem gyanús, hogy míg a kilencvenes évek felénél a Monacóban megjelent áramszedőket Börni "de csúnya ez így" nyomására leszedték, most valami komolyabb indokkal kellett előállni, főleg, hogy már engedélyezték egyszer, és a BMW nem kispályásan volt biztos abban, hogy ez szabályos.

Előzmény: sx7 (243189)
exhumano Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243190

Miből gondolod? :)

Jó, tudom. Magadból indulsz ki. :)

De ilyenkor azé' ott se nyagyon esik a hó!

Előzmény: sx7 (243189)
sx7 Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243189
Te sem szeretsz havat lapátolni :)
Előzmény: exhumano (243188)
exhumano Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243188

Furcsa, hogy a finnek nem is nagyon pedáloznak Börninél, hogy futamot akarnak!

 

Előzmény: Ordas (243175)
exhumano Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243187

így van!

évközben 3 teszthét és jó sok verseny!

Előzmény: Helter Skelter (243174)
exhumano Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243186

Üdv. mindenki!

Régen írtam...

kevés az idő, sok a baj, nagy a meleg,...

Azért követem az eseményeket és a tippeldében is jól állok! :)

WebMester Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243185
Mégse gyenge a térlátásom, a FIA betiltotta az ikertornyokat, mert zavarják a vezetőt a szabad kilátásban.
Előzmény: xhris (243032)
sajoati Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243184
ja, hát ha hamarabb "ébred", akkor még a $5000-es prize pool-ú bajnokságban egy kis zsebpénzt is kereshetett volna. ;) már ha van olyan jó. :)
Előzmény: Helter Skelter (243182)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243183

:)))

Előzmény: Abraka Dabra (243155)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243182
Monty már biztos ezzel gyakorol! :)
Előzmény: sajoati (243181)
sajoati Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243181

a szimbajnokságok nem állnak le télen se.  mondjuk NR2k3-mal vívott bajnokságok, de a közvetítés jobb, mint a retek klubbé, pár év, és a képminőség is ott lesz.

 

 

Előzmény: Helter Skelter (243178)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243180

:)

 

Az osztrál pályából a régi kellene... az valami király volt a GP Legends-ben.

Előzmény: Abraka Dabra (243179)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.25 0 0 243179
Ausztria is visszajöhetne. Egymást kibökő mekikkel, füvön repesztő Ferrarival:))
Előzmény: Helter Skelter (243177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!