Le tudod fényképezni az alját - elméletileg kelle legyen rajta egy lábkiosztásnak számokkal, meg egy kis sematikus ábrával a lábkiosztásról, na az kellene.
Ha nem megy a kép rajzold le, de jó helyen legyenek ám a számok a ajzon ! (:-) "
Jól gondolod, az egyik csati az ülőlapé a másik a hátlapé. Ha az egyik meg van szakadva a másik tutira nem fűt (by: Zolybácsi :) )
A kéteres csatinál a két pólust méred meg, ez magátol értetődik. A négyeresnél viszont én is keresgettem egy darabig de talán az egyik sárga+ fekete lett a nyerő (ez nem biztos).
Ha ezek nem szakadtak akkor mehetsz tovább. A csatik érintkezőit érdemes kicsit meghajlítani, hogy ott se legyen gubanc.Ezután jönnek a biztosítékok. Elvileg csak kint van a motortéri biztitáblában de ott azthiszem kettő is .Egy kicsi meg egy nagy, ennek utánna kellene néznem.
Amennyiben itt is minden rendben úgy van az ülés alatt egy kék dobozka benne egy relé.
Ha az utasülés fűtése jó akkor csak tedd át és próbáld ki.
Ha működik akkor egy cipőben járunk,ugyanis én is megléptem ezt a kis cserét és láss csodát tökéletesen működik reggel óta.
Ezúton szeretném tudatni Önnel, hogy Ön ezennel kitüntetésben részesűl azon álhatatos és áldozatos munkállyáér amit ezen fúrumon végez annak érdekében,hogy a magyar nelvet minden kürülmények között betarcsa illetve betartassa beszélgetőpartnereivel, posztolásukat illetve megnyílvánulásaikat aktívan moderájja illetve figyelmeztetésben részesítí mindazokat akik súljos véccséget követnek el a magyar nyel ellen.
Kitűntetését ünnepéljes körűlmények között veheti által majdan Sattarattaúlyhej Lidöl parkolólyában.
:() XD
UI: nem egyszerre írtam a szöveget és nem volt időm nagyon visszaolvasgatni így a hogyokat nem szándékosan használtam oly sokszor.
A kövi kérdés lett volna a gerinctámasz és talán akkor... a bőrke tetszik rajta:-) De már kókányolva van, örülök, hogy nem nyikkan az autóm. Az előző a sírba vitt majdnem a recsegés-ropogással:-))
Ha egy állást egyelőre kihozol egyenlőre, az egyelőre jó dolog, de pl. egyenlőre venni az esélyét, hogy az egyelőre egyenlőre hozott állásos példamondatomból mondatomból levonod a következtetést, és megjegyzed a különbséget, egyelőre nem kockázatmentes lépés :))
Az ülésfűtés végtelenül egyszerű dolog. Van két csati amibe sárga és barna erek futnak.Azt széthúzod és rámérsz. Ha nincs szakadás akkor más a probléma. Végig kell meni az összes vezetéken nem szakadt -e valamelyik.
Ha nem akkor biztosíték,kék relé( hőérzékelő nem tudom) lehet a gond.
Egyenlőre eddig jutottam.
Ha kikapod az ülést akkor könnyebben hozzá lehet férni.
na neeee már sbojan! Ezmiezmár ez a kijelentés?! ez így ebben a formában nem igaz. Ráadásul elfelejtkezel pl. a színészekről és a pszichopatákról. Nehogymár a Valóvilágos IQhuszárok véleménye számítson, hogy mit gondolok/gondolhatok magamról...
Az rendben van idővel elő is kell jönnie, de azt a szerencsétlen autót eléggé szét kellett hajtani ahoz, hogy ilyenek előjöjjenek nem?
Váltószoknya feslés, stabpálcatörés.
Nálam van az autó 2 éve, utánnanézettem és stab pálcát még nem, cseréltek rajta.
Ha fosz úton hajtja az ember akkor ne nyomja neki mint az őrült és nem lesz baj.Felsorolta mindazokat amiket itt simán átbeszéltünk már.A műszerfal mögötti kábelkiégés tetszett a legjobban.
Tapasztalat: ha túlterhelem a rendszert el is lehet érni ezt.
Csak az háborított föl, hogy nem tetszik neki, hogy tönkremegy valami, amikor hajtja, terheli.
A népítéletre meg fölrak egy rossz ítéletet amiben eltántorítja azokat akik esetleg szeretnének venni egy ilyet.
Jót meg szinte csak mi írtunk akik itt vagyunk a fúrumon.
No mindegy, én csippantom az enyémet meg vagyok elégedve vele.
Sajna elég valósnak tűnik. Bizony, főleg a régebbi kiadású 307-esek között voltak ilyen megátalkodott példányok, amiken minden probléma előjött, ami csak jöhetett.