"...Sátoraljaújhelyi vagyok és fekete a "hajóm" :) ..."
Amikor ausztriában biciklitúráztunk a salzkammergut-i bicikliúton :-) sátorban aludtunk és minden este a sátor alja új hely volt :-))) Ne haragudj, lehet, tréfarépát kaptam reggelire :-)))
Nekem is van ülésfűtésem, és egyenlőre tökéletesen működik. Ha tudok valamiben segíteni, mondjátok...
Egyenlőre benéztem az ülésem alá, és láttam a padlón két csatlakozót, egy nagyobb zöldet meg egy kisebb feketét. Abból egy feketével szigetelt, lezárt kábelkorbács megy az ülőlap eleje felé, ott a kapcsoló közelében egy 'relészerű' nem kék kockát láttam. Kb onnan jött hátra egy kis kábelkorbács, ami 3 felé ágazik:
1, csatlakozó nélküli, úgy látom bevezet az ülőlapba (fűtőszál)
2, nagyobb csatlakozós 4 eres, felmegy a hátlapba (fűtőszál)
3, kisebb csatlakozós 2 eres, felmegy a hátlapba, 'hőmérő'-nek tűnik :-)
A relét nem szedtem le, mert könnyen nem tudtam, egyenlőre hagytam...
"...Befeszítettem az általad kijelölt részt egy vastag hungarocell darabbal ... a rezonáló hang továbbra is hallatja magát..."
Salzbah! Hát sajnálom :-( egyébként a hideggel egy kicsit visszajött nekem is a hang, illetve míg az utastér be nem melegszik, kicsit zörög a 'rezonanciafrekvenciát' okozó fordulaton :-) nekem 1500-1700(dízel) körül. De valahol ott lehet a kutya elásva, mert ha kiveszem a cuccot, akkor hangosabb, illetve "melegben" nem kussol. Módosítanom kell kicsit a konfigot :-)))
Egyébként azt hiszem a hungarocell nem jó erre, mert összenyomva nem fejt ki semmilyen erőt, hogy felvegye eredeti alakját, vagyis nem feszíti meg a műanyagot, felőle továbbra is zörögni fog. Gumi anyag kell!, valami jó kemény, amit azért pár miliméterrel kissebre tudsz nyomni, amíg berakod :-)
Viszont volt szerencsém látni egy autóból kirámolt műszerfalat. Azon a részen van egy picike 'kuki' :-) alakú valamije (rögzítőfüle) a műszerfalnak :-) amit a műszerfal mögötti 'tűzfalon' tááátongóóó lyukba, 'p..ciba' kell dugni :-))) a műszerfal beszerelésekor.
Namost, hidegben kicsit kisebb a 'kuki', remeg a 'p..ciban' :-))) és ez adja szerintem a rezonáló hangot... Talán legjobb lenne kihúzni és rátekerni valamit, de azt hiszem ezért nem szerelem ki a műszerfalat, majgpróbálok bejuttatni valamit, hogy örökre elhalgasson az a k..va rezonálás!
"...50%-a z, hogy én hogyan láttatom magam kifelé, a másik fele abból jön, hogy ki hogyan néz ki a saját fejéből..."
Szerintem sokkal kevésbé számít az, hogy Te mit láttatsz, nagyobb részben az számít, hogy hogyan néz ki a saját fejéből. Állíts oda tíz embert, mondasd el velük mit látnak, rájössz, hogy "mindenki mást" lát... nemigaz?
A Valóvilág típusú műsorokat nem nézem, így azokról nem tudok tapasztalati véleményt mondani, de elképzelésem van róluk (már, mint az afféle műsorokról), s nem hiszem, hogy az ott elhangzottak bármiben befolyásolnának engem...
A színészekről tudom, hogy szerepet játszanak. A színpadon. Máshol, a "való világban :-)" viszont az ő vélemyényüket is úgy kell értelmeznem, ahogyan azt előadják.
Sajnos a pszichopatáknak viszont nemegyszer bedől a világ, engem is volt, amelyik megvezetett (nem politikus volt)...
A nézőpontodat és a véleményedet te foglaltad írásba, így ítélkezni én csak abból tudok. És abból nekem ez jött le. Bocs, ha rosszul ítéllek meg, de te írtad, amit írtál, nem én "adtam a szádba"!
Nos, én nem olvastam, hogy eltört volna a stab.pálca ezt írta: "stabilizátor pálcák cseréje (magyar utak, de nekem kicsit alulméretezettnek tűnik a pálca mérete)"
Amúgy a stabilizátor rúd ropogása is viszonylag gyakori, és független a vezetési stílustól. De cserélni az esetek többségében nem kell, elég csak valamilyen anyagot (pl. műanyag slag-darab) beékelni a rúd és az azt tartó kengyel közzé.
A műszerfal mögötti ventillátor vezetékének elégését sem tudom, hogyan lehetne rossz vezetési szokásokkal magyarázni.
Szó-mi-szó, a felsorolt problémák szinte mendegyike jeletkezett, jelenkezik más 307-eseknél is, csak szerencsére nem így, az összes hibe egyszerre. Emlékeim szerint a topic elején volt még egy-két hasonlóan szerencsétlen járgány megemlítve.