Keresés

Részletes keresés

vasutasadam Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29278
Furcsa lenne ha az összes vonat a Délibe menne... :)
Előzmény: o345g (29277)
o345g Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29277
Hát nagyon úgy tűnik...

Ha az össze vonat a Délibe jön/megy, akkor nem sok értelme lenne szétverni az ütemet (az egyébként renitens késő Dráva/Hernád IC-vel...
Blöky2 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29276
Pécs - Kassa konyec?
Előzmény: vasutasadam (29260)
Blöky2 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 29275

"drága volt a Csörgő+2kocsi. Megértem hogy drága, elvégre 2-3 km-ként vannak a megállók."

 

A h...knek nem jutott eszükbe hogy

 

a) zónázó vonatok menjenek Ózdig, így sok megálló kimaradhat

 

b) végig áttérni Bzmot-ra?

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.16 0 0 29274

Sziasztok!

 

Arról van-e valakinek infója, hogy az MD motorvonatokat a START tényleg végleg kivonja a forgalomból a decemberi menetrendváltáskor?

Ellentmondó infók vannak erről, halottam olyat is, hogy még egy menetrendi évet ketyegni fognak bizonyos Debrecen környéki vonalakon.

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29273

Már vártam, hogy valaki bedobja ezt a lapot.

Nos, nem ugyanaz a kettő.

Én egy pár vonatról beszéltem, hogy fölösleges, főleg ha fel lehet használni a keleti országrészben. Gyorsan hozzáteszem, hogy az ITF-es IC fordát kellene járatni Kelet-Magyarországon, nem ezt a pazarlót, ami most van. 

Azért a Flirtek nem egy vonatpárnyit futnak keleten.

Ugyanakkor osztom IGY azon véleményét, hogy az 1-30a-40a-42 vonalakon törekedni kéne a minél homogénebb járműparkra, azaz el kéne felejteni az ingákat, de ez már más téma, ki is lett tárgyalva párszor.

Előzmény: vasutasadam (29268)
o345g Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29272
Lassan nem ártana, mert nem lehet jegyet előrendelni...
vonatozó Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29271
Arról van pontos infója valakinek, hogy a mikortól lesz látható az új menetrend a Start honlapján?
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29270

Bz-vel ha szól, akkor Bánrévén gyorsabban lehet fordulni.

 

Biztosan szóló vagy dupla Bz lesz mert a fordulóidők nem 10-15 percesek mint most. De ez mit sem ér ha Barcikán át kell szállni.

Előzmény: M63 010 (29269)
M63 010 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 29269
Bz-vel ha szól, akkor Bánrévén gyorsabban lehet fordulni. Ez némi előnyt jelenthet. De ha nem szóló, akkor már nem.


Bár szerintem Bz-ből amúgyis hiány lesz, mert a járműkarbannemtartók súlyosan visszaéltek azzal a helyzettel, hogy egy csomó vicinális leállt, és abban reménykedtek, hogy nem lesz kormányváltás. :(
Előzmény: M41 2180 (29261)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.14 0 0 29268
Akkor a Flirttel is hülyeség S menetezni B-ből SU-be.
Előzmény: Törölt nick (29267)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29267
Igen, csak másik viszonylattal kapcsolatban. Egyébként hülyeség is lenne S menetezni SU-ból B-be minden nap vele.
Előzmény: o345g (29266)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29266
XD A railjetet hallottam forogni más fórumokba...
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29265
BVmot-ra nincs esély a pécsi oldalban?
Mindenre van... Railjetre és TGV-re vagy ICE-re is. Csak nagyon kicsi :)
Előzmény: o345g (29264)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29264
Köszi!

Hát...akkor lesz aztán minőségi szint csökkenés rendesen...bár ha azt nézzük, hogy legalább sima 2g-s ic kocsik a szlovák kocsik helyett, akkor megéri...:)

BVmot-ra nincs esély a pécsi oldalban?
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29263
Sehol.
Előzmény: vonatozó (29262)
vonatozó Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29262

423 (®RS/®FBH) Budapest – Sarajevo
424 (MÁV-S) Budapest – Sarajevo
22 (MÁV-S) Budapest – Pécs
21 (MÁV-S) Budapest – Pécs
20 (MÁV-S) Budapest – Pécs
- (MÁV-S) Budapest – Pécs
18 (MÁV-S) Budapest – Pécs

Ezt hol lehet meftalálni?

Előzmény: vasutasadam (29260)
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29261

De gondolom, egy vonat költsége nem csak ebből a két dologból tevődik össze.

Vagy ha igen, és ennek ellenére a drábább megoldást  választják, akkor 2 dolog lehet:

-Vagy annyira nincs Bz, hogy muszáj átszállítani az utasokat

-Vagy komplett idióta a vezetés

 

A vonal forgalma szempontjából súlyosan negtív ha ez megvalósul, még akkor is, ha a menetidő 10 perccel rövidebb lesz.

Előzmény: mcg (29257)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29260
Igen, szerintem is eltűnnek a szlovák kocsik és a 3G IC kocsik a pécsi oldalból. Szerintem! Szerintem sima 2G IC kocsik fognak arra járni. (Bp/Ap)
Illetve a Dráva IC-ben valami RIC-es kocsi és egy Bosnyák? kocsi.


423 (®RS/®FBH) Budapest – Sarajevo
424 (MÁV-S) Budapest – Sarajevo
22 (MÁV-S) Budapest – Pécs
21 (MÁV-S) Budapest – Pécs
20 (MÁV-S) Budapest – Pécs
- (MÁV-S) Budapest – Pécs
18 (MÁV-S) Budapest – Pécs
Előzmény: o345g (29259)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29259
Illetve lehet-e már tudni valamit a jövő évi szerelvény-összeállításokról?

Gondolom a piros zssk-s kocsik eltűnnek, meg a 3G-sek is csak a Bp-Miskolc vonaton lesznek majd...
Előzmény: o345g (29258)
o345g Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29258
A jövő menetrendi pécsi ic-ket miért indítják a déliből majd a keleti helyett?
mcg Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29257
mert a phd+vontatási díj esetében olcsóbb a motorvonat, mint a szili+1-2 kocsi
Előzmény: M41 2180 (29255)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29256

Én egyébként kerek-perec megtiltanám a dízelmozdonyos vontatást a mellékvonalakon, mert óriási pazarlás ott Csörgőt dübörögtetni hagyományos szerelvénnyel, ahol Ruszki vagy esetleg még Buzenyka is elegendő.

Elég csak az üzemanyag-fogyasztást összevetni.

 

A legnagyobb mértékű pazarlás egyébként ezen a téren a Győr - Veszprém vasútvonalon van, ahol vonatonként 10-20 utas kedvéért 3 kocsis Csörgős szerelvényeket közlekedtetünk.

 

Szóló Buzenyka a legtöbb fordába a bakonyi vonalon elegendő lenne...

 

Persze ehhez azért hozzátartozik, hogy mind Ruszkiból, mind Bűzmotorból relatíve hiány van az országban.

 

Talán így utólag megkockáztatható, hogy Uzsgyiból érdemes lett volna többet rendelni.

Mondjuk 40 helyett 40+40-et.

Gyöngébb utasforgalmú fővonalainkra tökéletesen megfelelne.

M41 2180 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 29255

Erre ne vegyél mérget. Nem minden esetre igaz. Mint az említettre sem

 

Miért is?

Előzmény: r1232 (29254)
r1232 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29254
Erre ne vegyél mérget. Nem minden esetre igaz. Mint az említettre sem.
Előzmény: M41 2180 (29253)
M41 2180 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29253
A legolcsóbb a végig Bz lenne.

Villamosított vonalon a villamos vontatás a legolcsóbb.
Előzmény: r1232 (29251)
vasutasadam Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29252
Vagy sínbicikli. Aztán nem is kéne az utasnak perelnie a MÁV-ot a késésért sem...
Előzmény: r1232 (29251)
r1232 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29251
Viszont ezzel a tervezettel a legolcsóbb megoldást választotta,

A legolcsóbb a végig Bz lenne.
Előzmény: M41 2180 (29247)
vonatozó Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29250
talán célszerűbb és olcsóbb is lenne az ingák helyett napi 2 vagy 3 IC-t Barcikáig meghosszabbítani, különösen a hétvégén.
Előzmény: M41 2180 (29247)
M41 2128 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 29249
A menetrend tervezet szerint a
135-ös vonal gyorsvonatai IR
vonatok lesznek.
Lehetnek ezek a vonatok 63-41-
en kívűl más szerelvényből
kiállítva?
Ugyanis egyre több M41-est
állomásítottak Bc-ra, így nem
hinném, hogy Uzsgyikból lesz
kiállítva.
Esetleg M41+Halbi?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!