Múlt 7végén már menni sem akart.... Soros fokozatok utolsó harmadában (Még féláram előtt) egyszerűen kiejtett, s nem akarta "bevenni a főrelé", így 20 km/ó -nál gyorsabbra nem ment fel. Néha meg nem csinálta. Érdekesség volt, hogy a Kosztolányi tér környékén mindig előjött ez a hiba, máshol meg nem, vagy csak egyszer-egyszer. Két napon kaptam ugyanabban a számban, második nap a második kör után lecseréltettem, mert már nem lehetett vele mit kezdeni :-S Pedig szeretem ezt a gépet.
Ez elvileg szerda reggel már az új működött, de valami nem úgy lett beépítve a programba, ahogy diszponáltuk. Úgyhogy még reszelgetnek majd rajta egy kicsit a napokban.
Helyes, remélem, hogy a 41-esre nem fog bekerülni nov. 1 után nem egyedis kocsi, hanem a vizsgálatosokkal együtt meg lesz a kellő egyedis kocsiszám....
A vicc az, hogy Buda, Dél-Pest, Észak-Pest olyan, mintha Miskolc, Debrecen és Szeged lenne. Simán lehet olyan helyzet, hogy Zuglóban (É-P) pihenőnapból hívnak be embert a 3-asra, Szávában (D-P) meg kényszer szabikat osztogatnak ki.
Sőőt a 1464 is lehetett mert az egy jó hónapja szedőcserés lett, és ő is nagyon tud csillogni-villogni ha a nap rásüt. Nem azt mondom, hogy nem a 1402 volt az. Örülnék neki, csak nem nagyon érteném, hogy mit keres Fradiban, amikor 16db. Ipari le van állítva, Kelenföldön meg nincs mit kiadni... :)
Ez biztoss?? Azért ezen dobnék egy hátast, mert 1 forgalmi híjján mindet láttam, és pl. a 1464 nagyon szép állapotban van (kívülről persze) 1469 meg egyenesen gyönyörű +tűzpiros a szedője is.
Üdv! Két jóhírem is van. A 1444-es ismét üzemképes. Ma a 19-esen lovagolt. A másik jóhír pedig, hogy 2 hónap állás után a 1447 ma ismét forgalomban volt a 2-esen. (Az már egy másik dolog, hogy meg is halt és a tartalékot kellett beküldeni helyette.)