Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243334
puttonynak mitől van ilyen jó kedve?:)
Előzmény: Abraka Dabra (243329)
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243333
upc.hu, upc direct megrendelő form...
Előzmény: Sz Tamas (243330)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243332
Asszem megvan közben...
Előzmény: Sz Tamas (243330)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243331
ülj a tv elé, ez a link:))
Előzmény: Sz Tamas (243330)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243330
Erre van valami linked?
Előzmény: Bateman (243328)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243329
ja ez jó volt:)
Előzmény: Bateman (243328)
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243328
nem semmi animáció mutatja a súlyozott lengéscsillapitó mechanikáját az n-tv-n...
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243327
Hát ez az új SUoer Aguri... egyelőre hozhatták vón a régit is, ennyit az is tudott...
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243326
mivel az oz-k nagy százaléka bevándorolt többnemzetségből áll, melynek a görögök egyik legnépesebb képviselői, az olaszok, libanoniak, horvátok és magyarok mellett, ez egyátalán nem csoda...
Előzmény: Sz Tamas (243322)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243325
Azé' Wurz szokás szerint ver mindenkit mostan még.
Előzmény: Bateman (243323)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243324
Gondolom előtte Minotaurozodosz volt, csa "magyarosított"!
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243323
megy a free 1. dornboos nem pici körtáncot jár...
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243322
Uff (amolyan félig off) , milyen echte ausztrál neve van az ausztrál Victoria állam turisztikai miniszterének, John Pandazopoulosnak! :)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243321
Trulli meg 2009-ig marad a Toyotáéknak, ennél a szép kölni japán csapatnál!
Link
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243320
és jövőre mgint Ausztráliában lesz a nyitófutam
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243319
No hoppá:

Stewards deem Renault's mass damper legal

A lényeg, hogy a tartalék autóban benne hagyták a betiltott kütyüt, amit először illegálisnak mindősítettek, majd a versenybírák ezt felülbírálták:

A statement issued by the stewards on Friday morning said: "the use of such mass dampers must be considered as permissible."

The stewards cited that there was no specific Technical Regulation that outlawed their use.

There had also been supplied with data, believed to have prepared by Renault, which showed mass dampers did not impact on aerodynamic performance.
Renault have subsequently put the device back on their car ahead of this morning's opening practice session.
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243318

egy lehelletnyi mihály fikázás lófejtől:)

 

Alonso said: "At the moment I think last year was tougher than this year. The last seven races of last year I had the McLaren, which was around half a second quicker than us at every Grand Prix and it was impossible to beat them."

Raikkonen won seven races in 2006 - the same number as Alonso - but suffered terrible reliability all season, meaning Alonso wrapped up the title with three races to go and ended the season 22 points clear.

And the Spaniard claimed race wins are easier to come by this year. He added:
"Only when they (McLaren) had mechanical problems we won the races. If not, we finished second.

"This year, with Ferrari, some races we win, some races they win because of the tyres, so it is much more equal. But they don't have mechanical problems, so they don't give points away."

 

Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243317
"My manager has spoken with Renault," Raikkonen said at a Mercedes museum in Stuttgart earlier this week.

Raikkonen, though, insists that he has not yet made up his mind.

"There is no deadline," he confirmed, also refusing to rule out staying with McLaren.

"I can make up my mind when I want. There are many reasons for me to change (teams), and also many reasons for me to stay. "

 

Azért arra kiváncsi vagyok mi az a many reason to stay a mekinél? csak a sétáló jános unlimited-re tudok gondolni, úgyhogy don-nak gyorsan kell keresni egy piás szponzort, mondjuk a bacardi-t?:)

 

Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243316
úgy pedig nagyon nehéz tippelni:)
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (243315)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243315
Asszem tippelni lehet, csak azt nem tudhatod, hogy a többiek hol tartanak :)
Előzmény: Bateman (243314)
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243314
a tippelde bezárt? hooshee feladta?
Bateman Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243313

mai free közvetitések, ha vki nem tudná:

 

1. 10:55

2. 13:55

 

(az n-tv-n)

Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243312
És menet közben a gyújtáshoz nem kell feszültség? Az a minimál-akksi ami az F1-es kocsikban van, nem sokáig bírja magában.
Előzmény: Ordas (243305)
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243311
Sz Tamas Creative Commons License 2006.07.28 0 0 243310
Miért, most őszintén, ez, meg az öccse szebb volt?

Amúgy viszont egyetértek veled, tényleg iszonyat ronda volt, és ott mér lehetette alapja is annak, hogy nem lát, mert hogy állapítsa meg szegény de la Rosa/Bernoldi/Verstappen, hogy most feltegye-e az esőgumit, vagy maradjon el az inter...
Ha már a juvét kizárták... jajj, ez de szar volt.
És amúgy sem gondoltam ezt úgy, nehogymá vki leugasson, hogy nem is úgy van, hanem...! :)
Előzmény: Ordas (243304)
spedway Creative Commons License 2006.07.27 0 0 243309
A vicces tudod az, hogy az FIA kezdi felismerni, hogy jelenlegi dögunalom ellen csak a kiegyenlítés mesterséges technikáival tudnak fellépni, ez pedig az F1-es koncepció csődje. Magyarul: jelenleg nem lehet lebonyolítani a gyártók, a technika versengését úgy, hogy az ne az élvezhetőség rovására mennyen.

Még jó, hogy az F1 az egyetlen ilyen széria... nem is lennék autóverseny rajongó, ha csak az F1 létezne. :)
Előzmény: Helter Skelter (243288)
Bosco Creative Commons License 2006.07.27 0 0 243308
Nem is mehettek vele élesben...
Előzmény: Ordas (243304)
bigacsiga2003 Creative Commons License 2006.07.27 0 0 243307
atyaég ez nekem teljesen kiesett
Előzmény: Sz Tamas (243301)
toto92 Creative Commons License 2006.07.27 0 0 243306

Még annyi ideje sincs, hogy elolvasson egy hozzászólást, akkor hogyan pontozza a Francia nagydíjat? :DDDDDD

 

 

Előzmény: Ordas (243285)
Ordas Creative Commons License 2006.07.27 0 0 243305

Ez érdekes mondat a cikkben.

 

A 23. körben Prost megelőzte a ferraris Alboretót, akinek tönkrement a generátora és hat körrel később feladta a futamot.

 

Mit csinál egy generátor egy F1-es autóban? Vagy akkor vmi más volt? Én úgy tudtam kompresszorral [sic!] indítjk be a kocsikat, nem önindítóval :)

 

Észrevettétek, hogy Palik évek óta nem kompresszorozik? :)

 

 

Előzmény: Sz Tamas (243303)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!