Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bstef88 Creative Commons License 2015.08.20 0 0 36890

Pr óra eltelt újra megpróbáltam és beindult egyből viszont hallatszott mintha gyenge lenne az akksi. Valószinű az lesz,köszi.

Előzmény: iKereskedo (36889)
iKereskedo Creative Commons License 2015.08.20 0 0 36889

Akksi?

Előzmény: bstef88 (36888)
bstef88 Creative Commons License 2015.08.20 0 0 36888

Sziasztok!

525d este még semmi baja nem volt az autónak ma reggel nem akar indulni,nem pörgeti,hibaüzenet sincs,nem csinál semmit csak amikor elfordítom a kulcsot egy halk kattanás hallatszik.

Itthon meg lehet oldani,vagy tréler kell és szerelőhöz vinni?

Sagat77 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 36887

értem,köszi!

Előzmény: Törölt nick (36886)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.19 0 0 36886

Sok ilyen  van,h a tulaj is hírdeti pluszba a kereskedés mellett...

Előzmény: Sagat77 (36885)
Sagat77 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 36885
Bandika520D Creative Commons License 2015.08.19 0 0 36884

Sziasztok!

 

2015-ös navilemezt hogy tudom normálisan kiírni mac-el? TDK dvd jó hozzá vagy vegyek más fajtát?

sürgős lenne! Köszönöm ;)

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.18 0 0 36883

Igen a váltó működése megváltozott a hibás turbóvezérlő cseréje után.

Ugye 2005evj az autó es egy 2009 faceliftes vezérlőt kapott amivel iszonyat pontos az "összhang" a váltóval ,viszont ma így 4-500km után azt mondom nem húz akkorát abszolút mint a régivel mikor még jó volt ,lóerőbe mondjuk ha a gyári 177le-t tudott,ezzel max. 150le és mégis simább,pontosabb,összehangoltabban megy/működik az autó most.

így marad de kíváncsi lennék steeef vagy más hozzáértő véleményére.

Előzmény: hadam55 (36879)
Balako Creative Commons License 2015.08.18 0 0 36882

köszi, remélem én is megúszom így, lassan el is kellene adnom a vasat és átverni nem akarom a vevőt de költeni sem akarok már rá sokat :-)

Előzmény: bitangpower (36881)
bitangpower Creative Commons License 2015.08.18 0 0 36881

Kormanycsuklot csereltek nekem ugyanilyen kis sebessegu manovereknel erezheto ropogasra. Talan 20 korul volt az lci-s bontott vagy kb ilyen aron mar nem emlekszem mert rosszabbra szamitottam.

Előzmény: Balako (36880)
Balako Creative Commons License 2015.08.18 0 0 36880

Sziasztok

 

Van valakinek ötlete mitől recseg a kormány ha lassan kanyarodok teljesen eltekert kormánnyal? Remélem nem kormánymű felújítás, csak valami kenési gondok (e60 535d, dynamic drive, 2005-ös, 290e km), ha igen mennyibe fáj és hol érdemes csináltatni?

 

köszi előre is...

hadam55 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 36879

A váltóra gondoltál ezekkel? Értem mint, lökés megálláskor, meglódulás, stb?

 

Előzmény: Törölt nick (36878)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.17 0 0 36878

Kész lett az autó,de mégpedig nem akárhogy!!

soha az életbe nem gondoltam(tuk)(sokan mások),hogy a turbo nyomásszabályzó (szelep) elektronika csere után megszünik a lökés a megállás pillanatában,kanyarból való megindúláskor meglódulás szintén megszünt,egyik fokozatot sem érezni az autón csak ahogy lefittyen a fordulatmérő,na meg ugye eszméletlen kiegyenlített a tolás/húzás/erő.

4 láb is szakadt volt a régi még nem módosított dupla lábas gyári elektronikáján.

szóval még egy e60 tipushiba,talán az egyik legnagyobb 2007előttiekben ami az autó teljes összhangját megzavarja lassan-lassan .

 

zsu7280 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36877

Igen megtalaltam az adatlapodon es irtam is e-mail!

 

 Koszi!! Udv!!

Előzmény: koontar (36874)
zsu7280 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36876

Igen megtalaltam az adatlapodon es irtam is e-mail!

 

 Koszi!! Udv!!!

Előzmény: koontar (36874)
EEE60 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36875

Harmincas 32 99 214

Előzmény: krumplishall (36873)
koontar Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36874
Előzmény: zsu7280 (36872)
krumplishall Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36873

Üdv!

 

Tudnál adni valamilyen kontaktok a kormánybőrözőshöz?érdekelne engem is a kormánybőrözés,miskolci vagyok én is.

Előzmény: EEE60 (36701)
zsu7280 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36872

Seeef irtam e-mailt. 

Udv: Zsuzsi

Előzmény: Steeef (36864)
zsu7280 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36871

Szia Steff! Zsu vok Artur volt felesege. Autokereskedesunk van az uj parommal es elsosorban  Bmw kel foglalkozunk. A szaktanacsodra es a szakertelmedre lenne szuksegunk de a tel. Szamod nem tudom. Hol tudunk szamot cserelni? Udv: Zsuzsi

Előzmény: Steeef (36864)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36870

Igen.a gyari kozel fel mill kompletten,viszont a bmw árúl gyári felujjítottat is komplett 200e-ért elektronikájával összehangolva csak ugye ezt eddig senki nem mondta.

Előzmény: EEE60 (36869)
EEE60 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36869

Ha vigasztal, a bontott se teljes megoldás… bár egy kört még futhatsz azzal is.....

Előzmény: Törölt nick (36868)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36868

Na ez a szopás.

most olvasok vissza pár beírást 2009-ből és azt írják itt,h pénzkidobás ezeknek a geometrias turboknak a felujjitása mert képtelenség utána osszehangolni....akkor a debreceni osszehangolás is pénzkidobás lesz holnap?!?!áááááá!!!!!

Előzmény: Törölt nick (36866)
Sagat77 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36867

szasztok! E60 facelift 520-525d motorokról mi a véleményetek? egy ilyen dízel motor teljes felújítása mennyibe kerülhet? úgy átlagban...

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.16 0 0 36866

Hát ez már teljesen kikészít!!

most ott tartunk,h ugye turbofelujjítás után 1-2-3e km-rel jött ez a hiba.

Szóval a szerelő a turbo elektronikájában talált vmi elszakadt lábakat ami forrasztás után még szarabb lett,így már hidegen sem húzott.most elkűldte egy másik debrecenbeni turbóshoz aki megpróbálja korrektűl megforrasztani,illetve összehangolni maga a turboval.

segíts légyszi mert most nagyon nem vagyok képben,h ki a felelős es mi a legjobb megoldás mert ugye már 150e-t kifizettem a turbófelujjításra majd mos az elektronika javítás ill le föl szerelésre.

 

szerinted?

 

Előzmény: Steeef (36864)
bazsi260 Creative Commons License 2015.08.15 0 0 36865

 e 61Üdv!

lehet külön csak vezérműlánc feszitő patront cserélni?Lehet kapni külön,csak azt nem tudom hogy van-e értelme?!?!mintha kicsit annak lenne hangja,ha beinditom,de ha leállitom,és ujra inditom akkor elmegy az a hang!lehet hogy a patron lassan feszit elsőre?! E 61  530xi

Steeef Creative Commons License 2015.08.15 0 1 36864

Próbáld meg melegen a DPF nyomás szenzor csővét lehúzni és menni egy rövid próbakört. Ha ok akkor DPF hiba. Vagy talán EGR nyitva van valamennyire,szorulhat.

Előzmény: Törölt nick (36853)
Steeef Creative Commons License 2015.08.15 0 0 36863

Szia! Nem lesz baja a motorvezérlőnek ez a rövidzár védelem lényege (másik hogy ne károsodjon a motor a nyitott pirzzo injektor miatt)

 

 

Előzmény: Bandika520D (36860)
kisatila Creative Commons License 2015.08.13 0 0 36862

:D  hát de nem?

Banális hibák de ezek tervezettek...!  :(

Előzmény: AMSOIL 309040000 (36861)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 36861

hová adsz 12 v-ot ha minden kábel el van törve :) ebben az áram kábel is elvolt és a negatív is    mi nem szándékozunk ilyet csinálni másnak saját autó volt, viszont részemről nem titok a dolog , a záron van egy nyílás ahol egy 3 as imbuszkulcsal be lehet nyúlni  és ha megnyomod akkor kinyílik a zár mechanikusan , akkor amikor még a kárpit rajta van de már be tudsz nyúlni alatta, a részedről a nem nagy ördöngősség az ennél az autónál 50db forrasztás, szigetelés,abban a pózban, minden kábelt egyesével átfűzni , aki tervezte annak anyukájával csináltatnám helyetekben :) meg még ezt is: 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135931988&t=9199122

Előzmény: gsc77 (36859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!