525d este még semmi baja nem volt az autónak ma reggel nem akar indulni,nem pörgeti,hibaüzenet sincs,nem csinál semmit csak amikor elfordítom a kulcsot egy halk kattanás hallatszik.
Itthon meg lehet oldani,vagy tréler kell és szerelőhöz vinni?
Igen a váltó működése megváltozott a hibás turbóvezérlő cseréje után.
Ugye 2005evj az autó es egy 2009 faceliftes vezérlőt kapott amivel iszonyat pontos az "összhang" a váltóval ,viszont ma így 4-500km után azt mondom nem húz akkorát abszolút mint a régivel mikor még jó volt ,lóerőbe mondjuk ha a gyári 177le-t tudott,ezzel max. 150le és mégis simább,pontosabb,összehangoltabban megy/működik az autó most.
így marad de kíváncsi lennék steeef vagy más hozzáértő véleményére.
Kormanycsuklot csereltek nekem ugyanilyen kis sebessegu manovereknel erezheto ropogasra. Talan 20 korul volt az lci-s bontott vagy kb ilyen aron mar nem emlekszem mert rosszabbra szamitottam.
Van valakinek ötlete mitől recseg a kormány ha lassan kanyarodok teljesen eltekert kormánnyal? Remélem nem kormánymű felújítás, csak valami kenési gondok (e60 535d, dynamic drive, 2005-ös, 290e km), ha igen mennyibe fáj és hol érdemes csináltatni?
soha az életbe nem gondoltam(tuk)(sokan mások),hogy a turbo nyomásszabályzó (szelep) elektronika csere után megszünik a lökés a megállás pillanatában,kanyarból való megindúláskor meglódulás szintén megszünt,egyik fokozatot sem érezni az autón csak ahogy lefittyen a fordulatmérő,na meg ugye eszméletlen kiegyenlített a tolás/húzás/erő.
4 láb is szakadt volt a régi még nem módosított dupla lábas gyári elektronikáján.
szóval még egy e60 tipushiba,talán az egyik legnagyobb 2007előttiekben ami az autó teljes összhangját megzavarja lassan-lassan .
Szia Steff! Zsu vok Artur volt felesege. Autokereskedesunk van az uj parommal es elsosorban Bmw kel foglalkozunk. A szaktanacsodra es a szakertelmedre lenne szuksegunk de a tel. Szamod nem tudom. Hol tudunk szamot cserelni? Udv: Zsuzsi
Igen.a gyari kozel fel mill kompletten,viszont a bmw árúl gyári felujjítottat is komplett 200e-ért elektronikájával összehangolva csak ugye ezt eddig senki nem mondta.
most olvasok vissza pár beírást 2009-ből és azt írják itt,h pénzkidobás ezeknek a geometrias turboknak a felujjitása mert képtelenség utána osszehangolni....akkor a debreceni osszehangolás is pénzkidobás lesz holnap?!?!áááááá!!!!!
most ott tartunk,h ugye turbofelujjítás után 1-2-3e km-rel jött ez a hiba.
Szóval a szerelő a turbo elektronikájában talált vmi elszakadt lábakat ami forrasztás után még szarabb lett,így már hidegen sem húzott.most elkűldte egy másik debrecenbeni turbóshoz aki megpróbálja korrektűl megforrasztani,illetve összehangolni maga a turboval.
segíts légyszi mert most nagyon nem vagyok képben,h ki a felelős es mi a legjobb megoldás mert ugye már 150e-t kifizettem a turbófelujjításra majd mos az elektronika javítás ill le föl szerelésre.
lehet külön csak vezérműlánc feszitő patront cserélni?Lehet kapni külön,csak azt nem tudom hogy van-e értelme?!?!mintha kicsit annak lenne hangja,ha beinditom,de ha leállitom,és ujra inditom akkor elmegy az a hang!lehet hogy a patron lassan feszit elsőre?! E 61 530xi
Próbáld meg melegen a DPF nyomás szenzor csővét lehúzni és menni egy rövid próbakört. Ha ok akkor DPF hiba. Vagy talán EGR nyitva van valamennyire,szorulhat.
hová adsz 12 v-ot ha minden kábel el van törve :) ebben az áram kábel is elvolt és a negatív is mi nem szándékozunk ilyet csinálni másnak saját autó volt, viszont részemről nem titok a dolog , a záron van egy nyílás ahol egy 3 as imbuszkulcsal be lehet nyúlni és ha megnyomod akkor kinyílik a zár mechanikusan , akkor amikor még a kárpit rajta van de már be tudsz nyúlni alatta, a részedről a nem nagy ördöngősség az ennél az autónál 50db forrasztás, szigetelés,abban a pózban, minden kábelt egyesével átfűzni , aki tervezte annak anyukájával csináltatnám helyetekben :) meg még ezt is: