Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2013.04.08 0 0 11346

Jónapot neked is... vagyis már csak jóestét...

Ez a kettő a nyugati és a keleti konkurrencia.

  A balfelső egy UE 28-as kisdutra. 

  A jobbfelső és az alsó... meg egy az ötvenes évek végének a német traktorpalettájáról. De hogy Deutz vagy Hanomag vagy netán osztrák Steyer.... azt nem ismerem.

Előzmény: 442 (11345)
442 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 11345

Jó napot

 

Megtudjátok mondani, hogy ezek milyen traktorok? Előre is köszönöm.

karikaV43 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 11344

Ha nem is Gyöngyösön,de tervezünk egy ilyesmit,csak rengeteg pénz kell hozzá.

Előzmény: haflinger (11340)
endrebá Creative Commons License 2013.04.01 0 0 11343

Én meg ámulattal és bámulattal...

 

:-)))

Előzmény: haflinger (11339)
dutrancs Creative Commons License 2013.04.01 0 0 11342

Örömmel üdvözöllek én is!!!

Előzmény: haflinger (11340)
B-csabi Creative Commons License 2013.04.01 0 0 11341

De jó téged is látni:-)

Előzmény: haflinger (11340)
haflinger Creative Commons License 2013.04.01 0 0 11340

De szépen mutatnának egy nagy gyűjteményben. Mondjuk Gyöngyösön :-)

haflinger Creative Commons License 2013.04.01 0 0 11339

Az MBP-6,5-es gépkönyvét kerestem, de még nem került elő. Ellenben találtam az MBP-5-ről, szerintem a fékrendszerükben nem nagyon volt különbség. Ha megfelel, akkor azt be tudom szkennelni.

Előzmény: Imperiator (11334)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 11338

Helló és kellemes húsvétot mindenkinek!

Előzmény: dutrancs (11337)
dutrancs Creative Commons License 2013.03.31 0 0 11337

Barátaim!!

Legyen áldott az ünnepetek!!!

endrebá Creative Commons License 2013.03.26 0 0 11336

Imperátor nagy szerencséje hogy ilyen segítőkész voltál, mert haflinger úr mostanság nem nagyon jut fórumközelbe.

   Jól tetted.

Előzmény: bradak76 (11335)
bradak76 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 11335

Szia József!

Az mbp 6 .5 pótkocsit  ha még müködik az üzem nem messze Nyíregyházától itt gyártják

NYIR-AGROMASIN IPARI KFT Namenyi Utca 5/. 4561 Baktaloranthaza MAGYARORSZÁG Telefonszám: +36 4235 21 55 Faxszám: +36 4235 21 05 .(Nekem is adtak mikor kértem Kézi könyvet csak a másolást kellet kifizetni)

Előzmény: Imperiator (11334)
Imperiator Creative Commons License 2013.03.26 0 0 11334

Jó napot kívánok!
Láttam, hogy önnek van a 6,5-ös pótkocsihoz kézikönyve. Esetleg a rendelkezésemre tudná bocsájtani scannelt (elektronikus) formában? Nagy szükségem lenne rá ugyanis ugyanis a Nyíregyházi Főiskola Műszaki Mezőgazdasági Karán utolsó éves hallgató vagyok és a szakdolgozatomat a MBP 6,5-ös légfékrendszerének a vizsgálatából írom. Nagyon nagy segítség lenne nekem. Előre is köszönöm és várom mihamarabbi válaszát.
Üdvözlettel: Boczák József

Előzmény: haflinger (6837)
kis59 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 11333

a "sajnos" a ...29.sz.ra vonatkozik

Előzmény: kis59 (11332)
kis59 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 11332

Hát igen...sajnos.....

Én viszont, cserében, nem tudok otthon tartani traktort....:(

A stabil erőgépek is érdekelnek, még inkább az, ami (odább) mozog is....:))

 

 

 

 

Előzmény: B-csabi (11329)
B-csabi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 11331

Teljesen igazad van a barátság többet ér mint sok motor:-)

Előzmény: Zemiator (11330)
Zemiator Creative Commons License 2013.03.18 0 0 11330

Minden viszonylagos.........nézd az itthoni körülményeket,és semmi okod nem lesz rá, hogy lógasd az orrod !  A barátaid pedig  pótólják azt, amit a Németeknél nem biztos ,hogy megkapnál ! :-)

Nem csak dokumentálták a dolgokat, hanem vissza is tudják azt keresni ,ha szükség van rá !  Ez a Német precizítás....

Előzmény: B-csabi (11316)
B-csabi Creative Commons License 2013.03.18 0 0 11329

Jó dolog ez csak hát nekem nehézkes volna bejárnom 180 km ről a nagyfaluba,pedig beűlnék biztos egy pár előadásra,mert ugye mindenki nem érthet mindenhez:-) én jobbára  astabilmotorokra specializálódtam,de a traktorok sem állnak messze tőlem és a motorok se...

Előzmény: 64estuja (11327)
kis59 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11328

Bocs, az előbbi is én voltam, de közben más is bejelentkezett erre a gépre, de nem vettem észre.

64estuja Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11327

Köszi szépen !

Ebbe egyébként sok minden beletartozik: könyvtárkutatástól kezdve, a járművek részeinek ismerete - egy technikatörténeti aspektusból - beleértve a kárpitozás, festékek rejtelmeiig.......

Mindig összejön egy 15-20 fős csapat, tapasztalatcserére is alkalmas. A képzés igazából arra jó, hogy az eddig nem ismert szakterületekre is nagyobb legyen a rálátásunk

Általában specializálódnak az emberek, Porsche-rajongótól, törpeautó-kedvelőtől kezdve veterán-hajókig, természetesen - nagy örömömre - volt traktorral foglalkozó is....:))

Van egyébként egy nagyon szép Ford-T-nk is...:))

 

Az a gyanúm, hogy a Varga kollégával már találkoztam.

Előzmény: B-csabi (11325)
tripla3 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11326

Szerintem ez nagyonjó lehetőség!

Terjeszteni fogom.

 

  Köszönöm!

Előzmény: kis59 (11324)
B-csabi Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11325

Hallottam róla:-)   de én önképző vagyok....nem is akarok restaurátor lenni  "csak " konzerváló amennyire lehet az eredetiséget megtartva,és a korhűséget,számomra egy gép ha le van festve elveszti a lelkét varázsát...

Egyébként szerintem képzés ide vagy oda jelenlegegy emberke van aki tökéletesre tud motort restaurálni Vecsésen Varga Feri barátom...

A schlick témában van egy kevés anyagom abban tudok segiteni akkor...

Előzmény: kis59 (11322)
kis59 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11324
tripla3 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11323

   "nálunk egyébként van jármű-restaurátor képzés is..."

Hol is van az a "nálunk"?? Ez érdekesen hangzik...

Előzmény: kis59 (11322)
kis59 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11322

Nagyon köszi !!

GRATULA !!

Gyűjtenék én is "ezt-azt", de ahhoz kellene egy saját kert, mert most a szüleimnél lakunk.......

A Schlick-Nicolson cég története egyébként nagyon érdekel. Van egy kollégám is, aki ilyennel foglalkozik ( de inkább gőzgépekkel), nálunk egyébként van jármű-restaurátor képzés is....:))

 

Előzmény: B-csabi (11321)
B-csabi Creative Commons License 2013.03.17 0 0 11321

Azt írtam Davidnak hogy a képek nem győztek meg mert nem tudom kiolvasni a Schlick felíratot,másrészt nagyon barkács dolognak tünik, a Mayer gépgyár készitett önjárókat,de azok nem traktorok voltak,motorszáműgyben 1911 ben készitették el a 3800 ik darabot 1920 körűl a Mayer gépgyárat a Schlick Nicolson rt magába olvasztotta,és tovább gyártotta a Mayer motorokat, a képeken is egy olyan motor látható

A képeken meg az én régi Mayer motorom....

Előzmény: kis59 (11320)
kis59 Creative Commons License 2013.03.16 0 0 11320

Megtennéd, hogy leírnád magyarul?

Az említett típuson kívül nem építettek traktort, tudtommal, az okát nem tudom, talán a Hofherr-konkurrencia miatt. Viszont motorokat igen.

Előzmény: B-csabi (11319)
B-csabi Creative Commons License 2013.03.16 0 0 11319

I bend back a little bit into the past on the other hand Mayer self-propelled ones were prepared in machine works (but not tractors) 6,8,10,with 12,16,20 horsepower of performance ,their engine numbers 1911 res 3800 pieces of engine was made. I do not know a picture about the self-propelled ones unfortunately to show only there is a writing from him.

This was my engine once sometime,this single Mayer engine SChlick produced this longer rt,I am not unfortunately making sure that single Schlick tractor since he did not exist according to our best knowledge like that


Előzmény: David Parfitt (11318)
David Parfitt Creative Commons License 2013.03.16 0 0 11318

David Parfitt Creative Commons License 2013.03.16 0 0 11317

Tudtam másolni ezeket a képeket a videót (Úgy tűnik, hogy a sorszáma a motor 2195):

 


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!