Keresés

Részletes keresés

Taximi Creative Commons License 2015.11.20 0 0 643

Ez igen! Gratulálok hozzá! Balesetmentes kilométereket! Megértem a kislány örömét :)

Előzmény: apa Xc90 (641)
domesanyi Creative Commons License 2015.11.18 0 0 642

Szép darab :) Sok örömet kívánok hozzá!

Előzmény: apa Xc90 (641)
apa Xc90 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 641

Sziasztok Fórumozók

 

Szóval hivatalosan is TAG lettem úgy érzem!

Megvan a mi xc90-esünk is :)

2011.11 havi D5 AWD R-Design 200le :) :)

Boldogság,Szerelem!

Eddig csak a rózsaszín köd de ha magamhoz tértem temérdek kérdésem lesz hozzátok

 

rappes74 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 640

Hello Taximi,köszi a választ,nekem inkább 90 kmh-ig csinálja ezt,utánna már nem.

A hangján semmi különöset nem veszek észre.

Valószínüleg jövő héten viszem szerelőhöz,aztán majd bölcsebb leszek.

Üdv

Előzmény: Taximi (639)
Taximi Creative Commons License 2015.11.09 0 0 639

Hello!

 

Igaz nekem 2.4-es dízelem van automata váltóval és nekem is volt hasonló gondom. Nyilván terhelésre viselkedik így a váltó, nekem ez olyan kb 90 km/h-nál jelentkezett. Nekem egy olajcsere a váltóban segített, de nem vagyok nyugodt. Úgy gondolom, hogy most elmúlt a rángatás vagy inkább dübörgés (mintha a tartó bak lenne ki), de szét kell kapni a mihamarabb, mert nekem erős a gyanúm, hogy a torque converter is ludas lesz. Szerintem neked is hasonló problémád lehet. Ez az én véleményem, mondom úgy h még nem nyúltam hozzá komolyabban, mert azért annyira nem kis meló ez. Alapjáraton nincs esetleg enyhe fémes hangja?

Előzmény: rappes74 (638)
rappes74 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 638

Üdv kedves fórumozók!

 

Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi dologban,hátha valaki tapasztalt már hasonlót.

Az alany XC 90 4,4 V8,2005 évjárat hat sebességes automata váltóval.

A jelenség a következő: 

- Hidegen tökéletesen dolgozik a váltó,semmi gondja. Ahogy elkezdi elérni az üzemi hőfokot a motor( és.gondolom a váltó is),alacsony fordulaton kb 1500-1800, 40-60-80km/h sebességnél elkezd valami rángatni,de olyannyira hogy berázza az egész autót. A szerelőm első tippje a kardán volt,de az rendben van. Ha egy minimálisat emelek a fordulaton,tehát ha csak egy pici gázt is adok,akkor ez megszűnik. Ha tempósabban indulok,akkor kb ezeknél a sebességeknél vált el a váltó,és nagyobb fordulaton nem jelentkezik a rángatás. 

Olyan mintha alacsony fordulaton nem tudna valami miatt elváltani a váltó. 

Elméletileg 20000 km-rel ezelőtt volt a váltóban olaj csere,tehát az nemigen segítene. Olvastam már róla hogy volt akinek egy softwer frissítés megoldotta a problémát.

Hallottam már olyat is hogy motorfordulat jeladó hiba is lehet,bár annak nem tudom mi köze lehet a váltáshoz.

Ha esetleg valaki hallott már hasonló hibáról,megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait.

Üdv,Jani

 

domesanyi Creative Commons License 2015.10.22 0 0 637

Szolgálati közlemény: 20 000 km-t mentem a család "új" XC90-esével az április elejei vásárlás óta (az autó 2006-os, 186e km-rel hoztam el, dízel 2.4, kéziváltós, fotókat tettem fel korábban, megkímélt darab).

 

Konkrétan egyetlen meghibásodása volt, a turbó egyik műanyag légcsöve cserére szorult, munkadíjjal 7e ft volt. Akkor is üzemképes maradt, ennek ellenére az eset - nem sokkal a vásárlás után történt - akkor lehangolt.

 

Azóta 0 db tennivaló, 0 ft költség, 9.4 liter/100km, nagyon vegyes használatban. Volt tartósan 8.9 és 10.5 is a fogyasztása, előbbi M0-án járva, utóbbi terepen.

 

Most, hogy bőven átlépett a 200e-n valszín lesz rajta cserélnivaló.

Ha van tuti tippetek, amit nagyobb kár megelőzéseként mindenképpen cserélnétek ilyenkor, megírhatjátok, majd elosztom kettővel... :)

 

Szóval imádom, imádjuk.

 

fortoris Creative Commons License 2015.10.08 0 0 636

2010. évi dízelt  manuális váltóval nem fogsz találni, de nem is biztos hogy jó lenne, nekem ez az első Volvóm és az első autómata-váltós autóm, nagyon megszeretttem, pedig ebben nem is olan modern a váltó, nagyon kényelmes és talán jobban illik a motor karakterisztikájához is. Viszont a váltóba is kell cserélni az olajat, így talán nem fog olyan gyorsan megkotlani.

Előzmény: apa Xc90 (635)
apa Xc90 Creative Commons License 2015.10.07 0 0 635

Sziasztok fórumozok!

 

A segítségeteket szeretném kérni.

Erősen szemezgetünk egy 2010-es D5 vassal.

Még nem volt sohasem volvónk ezért teljesen vakon vagyok velük kapcsolatban.

Mire érdemes odafigyelni ezeknél az autóknál?

Érdemes megvenni automata váltóval vagy inkább célszerű kerülni és manuált keresni?

Vannak típushibák amiket nem árt ismerni?

Köszönöm szépen a segítő tanácsokat előre is!

trakeszv6 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 634

kössz,már elvitték a kiszemelt példányt.

Előzmény: domesanyi (633)
domesanyi Creative Commons License 2015.09.29 0 0 633

Szia!

 

Felező és difi nincs, ez nem terepjáró. A magas építés és a 4 kerék hajtás azért sokmindenre elég, írtam pár beszámolót, de ha visszagörgetsz a fórumon, biztos találsz tippeket, én is így tettem, mielőtt döntöttem. :) 

Előzmény: trakeszv6 (631)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.27 0 0 632

Üdv fórumozók segítség kellene !!! vásároltam a napokban egy t6 -os vasat minden jó és szép csak a szervó kormánnyal lettem alaposan meg vezetve /pedig szervizelt 1 tulajtól vettem /nos azt vettem észre hogy tartósan kanyarodva/ pl- körforgalom / egy picit mintha elment volna a szervó hatás alaposabb próba után már itthon rá jöttem állandó a hiba jelenség és nem a futóműnek írhatjuk a számlájára ugyanis  állóhelyzetben is produkálja a vas. Olaj rendben és szép piros is !!! Ha esetleg valakinek volt ilyen és tudja megoldást kérem segítsen !!! :) 

trakeszv6 Creative Commons License 2015.09.27 0 0 631

üdv mindenkinek.

hátha tud valaki tanácsot adni, a haszn.hu.-n van egy xc90-es benzines soros 6hengeres gép,volvom még nem volt, nem is ismerem igy képröl megtetszett.

A népitéleten irtak jót is rosszat is az XC90 -röl(fogyasztása nem érdekel eddig is nagy autóm volt)

mire figyeljek,mit nézzek meg rajta,tipushibái,terepen mit tud? felezö,difz. van e benne?

stb.

kössz a válaszokat.

 

 

 

nonemgraz Creative Commons License 2015.09.16 0 0 630

ha valaki tudna tanácsot adni ..............vezetö oldali ajtót nem lehet belulröl nyittani ............volt valakinek hasonló gondja ?

 

nonemgraz Creative Commons License 2015.09.09 0 0 629

2005 Volvo xc90 v8. 
Alarma System Service Required... What does it mean?

Fordítás megtekintése

 

 

Juan David Correa Look what I found... The siren under the r/f fender has a backup battery inside so when an alledged thief cuts the wires, the siren goes off. Kind of smart, however when the backup battery is flat/dead, it will draw on the vehicles battery to keep it charged. This causes many problems, such as 1- loss of intialization( the sunroof doesn't work). 2- Vehicle battery is flat due to exterior lights flashing. 3- The alram siren sounds on it's own. 4-"Alarm System Service Required" message in the DIM. 5- Multiple DTC's in the vehicle control modules.

 

ezt találtam neked a facebookon hátha segit :) 

Előzmény: atecc1972 (628)
atecc1972 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 628

Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni,2006 os xc 90 ezt a hibakósot adja:A riasztó szervízt igényel!Látszatra minden rendben,villog a piros led középen stb,de nem szólal meg a riasztó rángatásra,belső matatásra.Volt valakinek hasonló gondja? 

nonemgraz Creative Commons License 2015.09.09 0 0 627

domesanyi 

 

köszönöm és értékelem a válaszod :) 

igen emlékszem más tipus nekem volt egy passat CC a váci uton letiltott aztán 80 nál többet nem ment ..............na azt huzogathattam autópályán itt ott nagy semmi ..........szerviz lett a vége 

163-loerösöm volt mint a képeken láthatad de gyengécske ...megchipeltettem de olyan 8 hónap után eladtam mert elköltöztem MO ról ...aki megvette sajna nála beadta a kulcsot (motor ) nem tudom a chip miatt vagy sem de havernek adtam és nem volt harag mert ugye motorba senki nem láthat bele tudta hogy chipes meg tudta hogy rendszeresen szervizelem 

na mindegy a szivem azóta is fájt utána hiába a volvo egy szerelem :) 

azért pénteken elmegyek megnézek egy 185-lovasat igazából nem városozom de ha véletlenul munkaidö utan lámpás dugóknál belefutok akkor majd utána igyekszem megpörgetni 

mindenképpen köszönöm a válaszod sokat segit a döntéshozatalban 

 

udv István

Előzmény: domesanyi (626)
domesanyi Creative Commons License 2015.09.09 0 0 626

Nem annyira emlékszem a részletekre, de azt tudom, hogy két nap egymás után gigadugóban ültem, órákig lépésben haladva. Aztán munkából haza indulva kiírta a gép, hogy koromégetés szükséges.

 

Először láttam ilyet életemben, nem is vettem komolyan, de amikor az M3-ason kifelé nem tudtam előzni, akkor rájöttem, hogy ez nem vicc. Aztán az M0-án a külső sávból már le akartak tolni a kamionok... emelkedőn 50 volt a tempó. Két hete volt nálam az autó, gondolhatod mit éreztem. Cserbenhagyott az autóm.

 

Otthon néztem a neten és a kézikönyvben, azt írták, 20-30 km autópályán elég a kiégetéshez (a katalizátorban a lerakódást). Hát másnap végigszenvedtem befele Pestre. Rögtön az utcánkból balra nagyíves kifordulás a főútra lefullasztotta... majd 30km autóút, erőtlen ócskavassá vált a kocsi, remegő lábbal mentem befelé, beálltam egy SPAR áruszállító mögé, a szélárnyékában bevergődtem...

 

És hazafelé is ugyanez kezdődött megint, de aztán egyszercsak - pont ugyanott, ahol haldokolni kezdett előző nap - elkezdett magához térni és tünetmentessé vált. Összességében tehát 70-80 km lehetett a rémálom hossza.

 

Ha nincs lehetőség elmenni autópályára/autóútra, akkor azért komolyabb a gond, hiszen állandósulhat a baj. Nem tudom, van-e másnak hasonló "élménye" - úgy tudom, hogy ez nem Volvo specifikus baj, más típusról is mesélték a kollégáim, vigasz gyanánt :)

 

Amint írtam, azóta 15e km-t mentem ugyanezen az útvonalon és néha Bp-en át is, kisebb-nagyobb dugókkal színezve és azóta nem volt ilyen. Illetve a nyári földutas mókázások után mintha néha bizonytalankodott volna, de pár nap országút után megjavult.

Előzmény: nonemgraz (624)
nonemgraz Creative Commons License 2015.09.08 0 0 625

 

egy kis történelem :) sajnos már nincsenek meg de jön az utánpótlás hamarosan :)

nonemgraz Creative Commons License 2015.09.08 0 0 624

domesanyi ez a forgalomban letiltás ez hogy zajlik pontosan ??? mennyi idö vagy Km kell hogy belenyuljon az elektronika ? és mi a megoldás kulcsa ?? 

ugye nem minden alakalommal szerviz ? mert az egy kicsit drága buli lenne ,amugy ez az egy ami aggaszt 

szerviz nem számit most 100 euroval több vagy kevesebb nem egy gond ilyen autónál 

 

nekem ez egy szerelem :)

Előzmény: domesanyi (621)
nonemgraz Creative Commons License 2015.09.08 0 0 623

Srácok köszönöm a válaszokat :) 

 

nem a sebbesség miatt gondoltam a chipre csak a 163 lovasnál hogy erösebb legyen , de szerintem 185 lovas lesz a cél azért az mégis fiatalabb erösebb 

nem száguldozom (minden bokor tele van kamerával ) de ugye ausztria erröl hires ugyhogy marad a normális autózás ami 60-80 km autóut vagy autópálya .....dugó néha van a városban de majd igyekszem pörgetni amenyire lehett az 50 km tábla mellett ....bár a dugók itt nem olyanok mint magyarországon azért nem km sorokra kell gondolni igazából pár perces dolgok ezek mint pl hosszan állunka lámpánál vagy 2-3-4 szeri nekifutásra jutsz át 

 

azért tippeletem elöször a 163 lovasra mert elsö tulajtól 160 e km lett volna 

igaz a 185 be több van 240 e de az is elsö tulaj 

volt még egy 185 loerös de bevallom gyanus volt mert kormányszög jeladó meg légtömegmérö hibás a tulaj azt mondja igy autózik nem javitja meg na erre mondtam akkor köszönöm nem kérem (sejtem azért igy nem lehet autózni ) 

valamiért nem tetszet az egész 

 

azért köszi nektek 

Tele Peti Creative Commons License 2015.09.08 0 0 622

Egyetértek, minden lóerő aranayat ér...  Az enyém 163 LE és hát nem egy rakéta...viszont azt lássuk, hogy a 185 LE is negyvennel kevesebb mint a véhat Touareg... KEvés no. Száguldozásra nem való.

 

Viszont:  Chipről lebeszéltek, mondván, hogy a váltóm záros határidőn belül kuka lesz...

És a 2oo4-esben nincs részecskeszűrő. Ami előnye...

Előzmény: nonemgraz (618)
domesanyi Creative Commons License 2015.09.07 0 0 621

Szurkolok! :)

A szervíz ebben a kategóriában nem lesz olcsó sehogy se. Ritkábbak, nagyobbak, erősebbek az alkatrészek. Reméhetőleg tartósabbak is... ezt még nem tudom, de elég nagy összeget félretettem rá, szerencsére a nyári gumin kívül másra nem kellett költenem 5 hónap alatt, ez nagyon kellemes meglepetés volt. Azért le is kopogom gyorsan, kopp-kopp-kopp. Többször átnézettem, semmi komoly cserélnivaló, de túlmentem a 200k-n, szóval van amit kell majd cserélni mindenképpen.

 

Ja igen, a forgalomban letiltás megvolt, ha a koromégetés hiánya miattira gondolsz. Gyűlöltem, erőtlen ócskavassá vált, szinte balesetveszélyes volt használni, 70-80 volt maximum amit kitolt, azt is lejtőn... Két nap komolyabb dugóban (M0 és M3 nagyobb lezárásokkal, 2-2 óra) és már jött is. A nyári off-road után is kezdtem érezni, néha hezitált felpörögni, de most, hogy autóúton ingázom megint, mintha megjavult volna.

Előzmény: nonemgraz (620)
nonemgraz Creative Commons License 2015.09.06 0 0 620

köszönöm a válszod ,nem az ára és nem a versengés miatt keresem a jobbikat 

az uj ellen nem szól semmi azonkivul amit a kollégák irogattak ´reszecskesurö meg letiltás forgalomban meg jeladók st ,de remélem ez nem mindegyikben fordul elö 

kulföldön élek elég necces volvo szervizt keresni és borsos ára van nem akarnék ezel a gondolattal élni 

bár nem Bp nem dugó de van hogy városozom eleget azért a napi 60-80 km autópálya megvan 

persze az uj melet voksolnék én is szebba dizájn frissebb az állapota 

találtam is egyet kedden megyek megnézem 170.000 km 1 tulaj 150.000 volt vezérlés cserélve szóval elsö gazdas  2007 /185 paci 

a masik peddig 160 e km 2004 lenne de az csak 163 paci ezért kérdeztem a chipet de közben olvasom mindenhol hogy az erösebb motort vegyem 

Előzmény: domesanyi (619)
domesanyi Creative Commons License 2015.09.06 0 0 619

Az enyém 2005 végi, 185 lóerős és ha javasolhatom, ne legyen kevesebb.

Ahogy érzem 15e km után, ekkora autónál minden lóerő jól jön(ne). Amíg nem jön meg a turbó ereje, addig egy megpakolt zöldséges Merci tudásának a felét adja.

Az előző (benzines) autómmal bevállaltam egy-egy előzést vagy kihajtást, amit ezzel nem. Ettől még szeretjük, de ez nem egy benzines sport kombi.

Ha döngetni akarsz, talán benzinest válassz, pláne, ha a fogyasztás nem szempont (a chip tervéből gondolom)

 

Egyébként mi szól az újabb autó ellen? Ha az lenne a gyengébb, érteném a kérdést, de újabb is, erősebb is, jobb állapotú is, hol a dilemma?

 

 

Előzmény: nonemgraz (618)
nonemgraz Creative Commons License 2015.09.06 0 0 618

tanácsot kérnék a volvos társaktól egyszer már kérdeztem de azóta lehet vannak ujabb tapasztalatok

 

a kérdésem 

 

volvo xc90 2004 ,163 paci  

volvo xc90 2007 185 paci 

 

melyk a jobb elönye hátránya 

xc90 elött állok ketött is kinéztem 

egy ilyet meg egy olyant 

valamelykeb érdemes chipet tenni ???

mondjuk a a 2004 veszem akkor is lökháritó csere és hátsó lámpa csere lenne kapásból 

 

minden vélemény érdekel köszönöm 

 

udv neketk 

nonemgraz Creative Commons License 2015.09.06 0 0 617

szia Taximi ha valami okosság lenne engem is érdekelne meg az hogy a hátsó lápákat kicserélni ledre van e valami titka elektronikába ?

 

udv

Előzmény: Taximi (616)
Taximi Creative Commons License 2015.08.28 0 0 616

Sziasztok!

 

A műszerfal világítással kapcsolatban: nekem még a világos zöld műszerfal világítás van és kövezzetek meg, de nézegettem az újabb XC90-eseket (nem a legújabb) és rettenetesen tetszik a fehér műszerfal világítás. Valaki tud rá módot h le lehessen cserélni az izzókat LED-re? Tudom h a mutatók panelja egy keményebb dió, de ott lehetséges-e LED csere? Valaki esetleg csinált már hasonlót?

 

Üdv, Taximi 

domesanyi Creative Commons License 2015.08.26 0 0 615

Sziasztok!

 

Rég volt hozzászólás, bedobok egy off(road) topicot :)

 

Augusztusban túrázgattunk a Bakonyban, egy hangulatos képet küldök erről, amit a fiam kérésére készítettem. Éppen egy jókora dagonyába sikerült bemennünk majd kijutnunk belőle, de szerintem én jobban izgultam, mint az autó. Többszáz kilométert metünk kövön, porban, sárban, vizben. Nem volt klasszikus terepezés, 90%-ban a GPS is jelölte az utakat. Amennyit én be merek vállalni, annyit ez az autó meg is old.

Átléptük a 200e km-t, ebből mi tettünk meg vele 15000 km-t, gyakorlatilag családtag lett április óta. Hiba: 0

 

xplorator Creative Commons License 2015.08.15 0 0 614

Bocs, közben láttam hogy már kitárgyaltátok... 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!