Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 2023.12.15 -1 0 109814
Zahnrad Creative Commons License 2023.12.12 0 1 109813

Igen, a Szabolcs Volánnál egy sor .06-os 260-as és 280-asban volt Prága váltó+2156-ból átalakított D10. Kb. 10-15 évet mentek is így.

És igen, 133 kW-osak voltak ezek a motorok.

Előzmény: valya con dios (109791)
valya con dios Creative Commons License 2023.12.12 0 0 109812

Köszi mindenkinek - sejtettem, hogy a Volánoknál volt ilyen, de jó a megerősités.

Előzmény: nohab (109804)
D 20 Creative Commons License 2023.12.12 0 0 109811

Kösz.

Egy néhai rsz esetleg tudható, amivel dolgozott pae demonstrátorként?

Előzmény: Obus (109810)
Obus Creative Commons License 2023.12.12 0 1 109810

Az athéni demókocsi, de régóta közismert. 

Előzmény: D 20 (109806)
riezaK Creative Commons License 2023.12.12 0 0 109809

A hangja sem teljesen olyan volt a BKV-s új D10-el érkezett 93-as 280 szériának (11-84-11,90, 08 eleje, stb) mint a többinek ami utólag lett D10.... 

Előzmény: riezaK (109808)
riezaK Creative Commons License 2023.12.12 0 0 109808

Ha jól emlékszem azok nem is mindig vata új motorok voltak hanem átépítették a saját 2156-osát. 

Előzmény: torqmatic (109807)
torqmatic Creative Commons License 2023.12.12 0 1 109807

Hát azok a Prága váltók egyébként se bírták túl sokáig, de én úgy tudom, hogy ezekhez általában "lebutított", mindössze 133 kW teljesítményű D10-esek voltak beépítve.

Előzmény: zsig (109805)
D 20 Creative Commons License 2023.12.12 0 1 109806

Anno rövid ideig volt egy, a  paksi atomerőművet reklámozó, valószínűleg exvolános 280-as.

Jobbára csak a ceglédi herdálódóból ismert képekről láthattuk...

Az már megszakértődött, hogy melyik kocsi volt?

zsig Creative Commons License 2023.12.12 0 1 109805

Arról van tapasztalat, hogy a viszonylag erős D10-es motorokkal meddig bírta a váltó? Vezettem ilyet, és azt mondták a régiek, hogy ne tapossam nagyon, mert hamar szétmegy a váltó, ha rendszeresen nagy terhelésen használom. 

Előzmény: nohab (109804)
nohab Creative Commons License 2023.12.12 0 0 109804

Már csak azért is egészen biztos, mert a Prága váltó csak néhány éve kopott ki a közforgalomból, míg a 2156-osok sokkal régebben.

Előzmény: valya con dios (109791)
TravisBickle Creative Commons License 2023.12.11 0 0 109803

Sziasztok, 

 

esetleg tudja valaki, hogy áll a 695.02 Óbudán? Készülget?

riezaK Creative Commons License 2023.12.10 0 0 109802

Ja, hogy a Hajdúsokra gondoltál, bocsi. Azok igen, Voith. 

 

Azt hittem a JOY-222-re gondoltál. 

Előzmény: torqmatic (109801)
torqmatic Creative Commons License 2023.12.10 0 0 109801

Ne akarj már okosabb lenni, rengeteget utaztam mind a kettővel, az egyiket még vezetni is volt szerencsém... Voithosak voltak.

Előzmény: riezaK (109795)
Káun Creative Commons License 2023.12.10 0 0 109800

Köszi!

 

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.12.10 0 2 109799

690: mert az új tulaj úgy döntött azt rak rá

 

626: Ez meg mindig is Kialföldes kocsi volt, csak a tulaj rakott rá néhány extrát az elmúlt pár évben.

Előzmény: Káun (109797)
Káun Creative Commons License 2023.12.09 -1 0 109798

A 626 kisalföld volános festésű

 

Előzmény: Káun (109797)
Káun Creative Commons License 2023.12.09 -1 0 109797

AFF 690 mi okból kapott Borsod Volán logót?miután kisalföld volános volt pár éve selejtezték asszem.Nem használta sose a Borsod.

Több ilyet is találni.Egy 260.32 es DUD 626 rendszámmal vastag bolygóajtósan(a 690 mindig is az volt)lett megcsinálva.Annak előélete volt e?

riezaK Creative Commons License 2023.12.09 0 0 109796

Tele voltak a vidéki helyi buszok a fenyőfás matricákkal.   Volt ahol láthatóan ősöreg kaszni 260-asok is büszkén hirdették a D10-est.

Előzmény: Snake-Mojzi (109793)
riezaK Creative Commons License 2023.12.09 -1 1 109795

nem, prágával mentek azok. 

Előzmény: torqmatic (109794)
torqmatic Creative Commons License 2023.12.09 0 0 109794

Azokban Voith volt (nem gyárilag).

Előzmény: nemeza (109792)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2023.12.09 0 0 109793

Persze, számos VOLÁN-társaságnál voltak ilyen kocsik.

Előzmény: valya con dios (109791)
nemeza Creative Commons License 2023.12.09 0 0 109792

A JOY222ben nem D10 volt / van prágával? (A Hajdús 284esekben mintha ZF lett volna)

 

Előzmény: valya con dios (109791)
valya con dios Creative Commons License 2023.12.08 0 0 109791

Volt valaha olyan 200-as, amiben D10 + Prága váltó dolgozott?

zsig Creative Commons License 2023.12.07 0 0 109790

Ez Volán-tender volt? 

Előzmény: Alexander Pistoletov (109787)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.12.06 0 0 109789

A Bácshoz az utolsó darab került, az 2001-es.

Előzmény: D 20 (109788)
D 20 Creative Commons License 2023.12.06 0 0 109788

Akkor ezexerint, ami a Bácshoz került valami nagyon nem ebből a stock-ból való...

 

Mennyire jellemző, hogy egy-egy pakettből hiányzott egy-egy autó, ami totál unknown eleve és azóta is?

 

Létezik olyan, hogy nagy ritkán egy-egy félkész kocsit pl leejtettek a gyárban, s azért hiányzik a sorból?

Előzmény: Alexander Pistoletov (109787)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.12.05 0 3 109787

Egyike a 9 263.11-nek.

292-től 297-ig ment Szabolcsba (GSR-318...313), 298-tól 300-ig Fejérbe (GSR-218...216) - érdekesség, hogy pont fordított sorrendben számozták be őket.

A 289-es (GTU-458) és a 290-es (GTU-551) C63-asok lettek, a 291-es számról viszont a mai napig semmit sem tudunk, azt se, hogy egyáltalán elkészült-e.

Előzmény: D 20 (109786)
D 20 Creative Commons License 2023.12.05 0 2 109786

Gyártásközi kép a néhai GSR-218-ról.

Legyen meg itt is újra.

https://img.index.hu/imgfrm/0/0/1/4/IMG_0003600014.jpg

Anno 2007-ben exAlbásba tette fel egy user.

D 20 Creative Commons License 2023.12.04 0 0 109785

Nem emléxem, hogy ez a cucc volt-e már linkelve...

Tartalmaz tömlős felnis néhai BKV-s 280-asokról -NZSL- képeket.

https://hamster.blog.hu/2022/11/18/bucsu_az_ikarus_280-asoktol_is_megint_eleg_szentimentalisan

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!