DUE-850 nagyon mozgolodik a teleoen. Eddig a ketrecpen pihengélt, lehet , hogy a volánnak valami terve van vele? (mondjuk elég idős kocsi, dehát láttunk már ilyet, hogy a ketrecböl visszahoztak buszokat)
Mivel a Bács Volán is autóhiányban szenved, a menetrendmódosítás még nehezebb helyzetbe hozta a céget. Nem tud az új fordákhoz megfelelő autóbuszt rendelni, ezért kényszerült arra, hogy kocsit béreljen egy másik vállalattól. Mivel itt a Tiszánál eljött a nyári leállítások időszaka, a cég most tud nélkülözni két távolsági autót.
Értelemszerően azok a járatok a nyár folyamán nem közlekednek, amelyek iskolai előadási napokon valamint, 14-es, 15-ös, 16-os, 27-es, 51-es, 65-ös, 67-es, 77-es jelzéssel mindeddig közlekedtek.
Őő, de azt is tedd hozzá, hogy csak bérbeadásra kerülnek. Ez nem a régiósítás eredménye, hiszen ilyenre már volt példa. A 797, valamint a 798 csak a nyár folyamán fognak a Bács Volán Zrt-nél vendégeskedni.
Meg ugye 3 darab kb 4 kw-os elektromos klíma nem tud pótolni egy 40 kw-os légkondícionáló berendezést. Ha további kérdésed van szerintem Zahnradot kérdezd:) A Spheros termékéről, s annak működéséről olvashatsz itt http://omnibusz.blog.hu/2013/01/25/hircsokor_2013_ az Urbino képe alatt. A cikket is Zahnrad írta.
A hőmérsékletett egy kicsit elviselhetőbbé teszi, de a hűtési teljesítménye alatta marad a normál utastéri klímának, de mindenképpen hasznos , mert képes pár(ne gondolj sokra) fokkal lehűteni az autóbusz utasterét, ami sokat jelent, mert a hőérzet sokkal kellemesebb, mint normál szellőzésű autóbuszokon. Ezek a klímák jól beváltak más közlekedési társaságoknál is, s nem utolsó szempont, hogy olcsón üzemeltethetőek. Hatásukat csak hosszabb folyamatos műkédés alatt tudják igazán kifejteni. (De van itt egy úriember, aki többet tud ezekről a klímákról, hátha erre jár :) )
a TV egyik gázos citerájának utastere kapott 3db (a normál utastéri klímákhoz képes kisebb méretű, talán alap esteben vezetőfülke hűtésre szolgáló) klímákat 1-2 évvel ezelőtt. Az elmult nyáron, illetve a mostani nagy hőségben tapasztaltak érdekelnének, illetve hogy a 3 klíma együttes teljesítménye mennyiben marad alatta egy csuklós busz 2 normál utasteri klímájához képest, illetve költségben mennyivel volt kedvezőbb ezen klímák vásárlása, beszerelése, mint a normál lett volna.