Nemrég írta itt valaki, hogy melyik futárral érdemes Némethonba küldeni. Volna egy kis 20 dekás, 200x100x35-ös dobozkám. Mennyivel drágább a postánál a futár?
Én úgy tudom, tavaly ősz óta sz ebay és a PP különváltak. Éppen ebből is adódik a sok vevői-eladói reklamációs probléma során az egymás mellett való elbeszélés.
Arra lettem volna kíváncsi, hogy valakinek sikerült-e úgy listázni, hogy nincs bejelölve PP elfogadás. Régebben tudtam így listázni, de most valamiért nem engedi. Lehet, hogy időközben hoztak valami szabályt erre?
Ja, szo nelkul elviszik minuszba a pp szamladat, es olyan tranzakcióval, aminek a reszleteit sem mutatja meg.
Transaction id van, de ha not authorised case-t inditanal, azt mondja, invalid.
Aztán par nap mulva, ha esetleg vagy mas devizad rajta, atvaltja az egeszet a tartozas devizanemere.
Kíváncsiságból inditottam egy dispute-t a jutalkefizetes tranzakciojara. Persze valasz nem jott, úgyhogy case. Arra sincs valasz, de kivancsi leszek, mi lesz a vege. Elvileg holnap jar le a hatarido. De feltetelezem, hogy hollo hollonak...
Írj a vevőnek, hogy nem a te hibád az, hogy most kapta meg, nézze meg a feladási dátumot, blabla. És legyen szíves újra kifizetni.
Nekem akkora szerencsém volt egy német vevőm volt aki több, mint 1 hónapot várt a cuccra és mikor refundoltam neki a pénzt másnap megkapta. Ő maga írt hogy kifizeti újra, igaz mikor visszaküldtem neki a pénzt megkértem, hogy ne vegye át ha megkapja időközben , mert akkor visszaküldik hozzám. De nagyon rendes volt , azt írta megtartja és ki is fizette.
A dec. 18-22, csomagokat még most kezdik beléptetni az usaba. Sztem pár napon belül fogsz látni változást az ebay felületen.( már régóta ott van, csak még nem dolgozták fel)
Én így vagyok a legutóbbi usa csomagommal. Mármint azzal, hogy semmit nem mutat a nyomkövető (se a posta, se az ebayes usps), csak azt, hogy célországba elküldve (12.21.-én). Nyilván még kicsit korai a felvetés, de el nem hiszem, hogy ne érkezett volna meg még a célországba. Ha pedig így van, akkor az usps is egy rakás sz*r.
Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem Tőletek! Eladtam valamit, a vevő kifizette, majd pár nap után kérte a cancel ordert. Erre nyitottam is egy ilyen cancel caset, amit az eladó jóváhagyott a mail visszaigazolás szerint:
"Here's some good news! 2010jonatf has agreed to cancel the transaction...The case is now closed. Any Final Value Fee that you paid for this transaction will be credited back to your account."
Viszont a pénz nem utalódott vissza automatikusan a számlámról... Vajon miért?
Ezek után, vevő újra jelentkezett, hogy mégis küldjem el a terméket neki.
Hol itt a buktató? Ha elküldöm a terméket, utána visszamehet hozzá a refund?