Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156864

én fenntartom hogy szar minőségű az olaj (pont a castrol volt az amit a legtöbbet hamisítottak)

nem feltétlen a gyűrűk miatt hordja (hagyja) fel az olajat attól csak nő a kartergáz amit ha nem tud kiszellőzni akkor az öreg szelepszár szimmeringeknél is be tud vinni az égéstérbe.

jópár motor volt a kezem alatt aminél ezek a "minőségi" olajak eldugították az olajáteresztő furatokat a dugó oldalán

nem feltétlen gondolkodnék generálban, hfej felújítás esetleg gyűrűzés elég lehet.

próbáld meg egy más gyártmányú olajjal és szabaddá tett karterszellőzéssel működtetni.

 

Előzmény: jeepy (156862)
409 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156863

 

 Pedig a papírforma szerint vezetéket nem gyártanak újrahasznosított rézből.

Előzmény: RÉMES (156845)
jeepy Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156862

 

Sziasztok "Baglyok"!  :-)

 

Segítsetek lécci!

 

Rá néztem a Nissan sentrára.

 

Szépen indul, jár, nincs semmi baja. Majd amikor bemelegszik hirtelen elmegy az ereje és pár másodpercig füstöt okád majd megint mintha semmi baja nem lenne.

Kompresszió tök egyforma. Nekem 2x is csinálta egy kis piros lámpás állás után 15-20m után. 

A füst színe így este szürkés, nem sötét fekete és nem az a trabi kék. De nem láttam a mögöttem levő kocsi felét!

Vizet eszegeti állítólag az olajat is kb: 0,75L 3-400km en , tulaj elmondása szerint. Aki egy hölgy, de becsületére válnék némely férfinak is a kocsi szeretete és ismerete. Tehát hihető amit állít. 2 és 3 as gyertyán felrakódás az elektródán ami fehér mindegyiken de ezeken belül a porcelán is fekete, mintha az olajat égetné. 10w40 castrol van benne 10 ezrenként cserélve. Hátul a kipuffon tűzforró , a Berneres led lámpával nézve mintha gázégőn robogna ki a gáz olyan volt. De nem feketítette a papírt, enyhe égett olaj szaga volt.

 

 

Quattroman, hogy van amit említettél az olaj felhordásról? Elmagyaráznád bővebben? Köszönöm!

Hogy lehet még jobban biztosra venni az olajlehúzó hibáját?

Mibe kerül ma egy motor generál?

 

Nagyon köszönöm!

 

 

 

gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156861

Az oszlopnak jár az 5 *.

Előzmény: Quattroman (156860)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156860
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156859

nekem a BMW-n gyárilag van ilyen. a GS-nél közvetlenül az önindító mellett a takarófedélen az RT-n pedig a seggem alatti vázrészen kettő is

gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156858

Köszönöm a csatlakozós ötleteket, átgondolom, meg körbenézek, hogy helyben mit tudok beszerezni, és meglátom.

Előzmény: Quattroman (156857)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156857

kibírja

Előzmény: gesszti (156850)
Adm Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156856

Felőlem, csak ne tőlem várja :)

Előzmény: Paco155 (156849)
Adm Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156855

Egyszer (úgy 4-5 éve és 60ezer km elött) már megmakkant az EDU, akkor újra is forrassztottam amit kellett meg áthidaltam az elégett fóliasávokat. De akkor emlékeim szerint törlés után vissza is dobta a hibakódokat, most meg nem teszi.

 

Köszi, pénteken szétkapom...

Előzmény: cam aro (156854)
cam aro Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156854

Szerintetek mi a szösz lehet vele? EDU?""

 

erre jo nagy eselyed van, en mindenkepp ott kezdenek. 

kozepen, a harom pin. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/14933575-f3e8aa62/471853

 

 

 

 

Előzmény: Adm (156848)
cam aro Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156853

Olvasok innen olyan adatokat, hogy tized kPa-ra meg mBar-ra meg van adva""

 

ja, egy adott auto egy adott pontjan az ervenyes is lesz. 

de sehol mashol. :) 

----------

jok azok az ertekek amiket mertel, , de a hullamzas az gyanus.

lehet szenzor hiba, vagy mozog a belseje..

de az is lehet hogy az obd2 mode szivatja a kiolvasot. 

 

Előzmény: daVeFR (156846)
cam aro Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156852

aha.

majd maskor olvasok elobb. :D 

Előzmény: Quattroman (156847)
cam aro Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156851

csinald csatlakozosra a csipeszeket, mittom en, banandugo, az eleg eros.

de motoron ki is epitheted a helyet, arra felere akkor mar csipesz sem kell. 

 

Előzmény: gesszti (156844)
gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156850

Ezek a csatik kibírnak egy bikázást?

 

Minden évben belefutok olyanba, hogy a csapatban valakinek elszáll az akksija túra közben. Eddig megúsztam, lehet, hogy idén én jövök...

Előzmény: Quattroman (156847)
Paco155 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156849

"és világít egy autó, szalaggal átkötve a műszerfalon."

 

Kap egy új autót ajándokba a gyártótól?

Előzmény: Adm (156848)
Adm Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156848

G Astra Y17DT

 

Párom autója, reggel hívott, hogy leállt (ment kb 2-3 km-t), és világít egy autó, szalaggal átkötve a műszerfalon. Wáááá.

 

Ha eleget áll, elindul, megy egy darabig, és leáll, egyik pillanatról a másikra.

 

Az alábbi hibakódokat találtam benne:

P0370 Pump position sensor invalid signal - not present

P1105 Barometer sensor wrong signal - not present

P0251 Spill valve malfunction (injection pump)- not present

 

Törlés után nem jött vissza semmi hibakód, de ugyanúgy leáll. Bár most inkább el se indul...

 

Szerintetek mi a szösz lehet vele? EDU?

 

Köszi

Quattroman Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156847
Előzmény: gesszti (156844)
daVeFR Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156846

Hello! OBD diagnosztikában jártas ember segítségét kérem (Novoth mester?). 2007 Mazda 6 diesel (89 kW, manuális, balkormányos, szürke :)  ) DPF (és kipu) nyomás ingadozással kapcsolatban az a konkrét kérdés, hogy nomális e a csatolt képeken látható folyamatos ingadozás? Olvasok innen olyan adatokat, hogy tized kPa-ra meg mBar-ra meg van adva, hogy mennyit mértek autóknál. Én meg csak azt tudom megállapítani, hogy nagyjából milyen szélső értékek közt ingadozik. 

 

alapjárat

 

2.500 rpm (terhelés nélkül)

 

menet közben, tempomattal, kis terhelés

 

Nem vagyok szerelő, nem pénzt akarok más tudásából keresni ezzel. Egy érdeklődő laikus vagyok, aki minél többet szeretne megtudni (ezt Quattro mester is megerősítheti :) )

 

Köszi!

RÉMES Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156845

Jó dolog ez a fémhulladék újrahasznosítás.

 

De annyi trágya anyag van, hogy némelyik vörösréz drojtot friss blankolás után sem lehet megforrasztani, mert annyira oxidos.

 

Volt, hogy visszavittem, hogy most akkor adjatok normálisat.

 

A vaslemezzel ugyanez.

 

Tegnap mosógép, ma autókarosszéria normális üregvédő nélkül.

 

Utálom ezt a műszaki világot...

 

Előzmény: cam aro (156842)
gesszti Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156844

Ha már villany...

Zongorához készítenék bikázó kábelt. Jól gondolom, hogy valahol 50-100A környéki áramra kellene méretezni? Hajlékonysága miatt olyan kábelre gondoltam, amit az autóhifikhez használnak tápkábelnek. Ebből találtam olyat, ami kb. 10 mm2 keresztmetszetű, és nagyon finom réz szálból van sodorva. (nem mint a rendes villanyszerelős, hogy van benne kb. 10 db szál összesen, az is rézzel futtatott alu...) Nagyon hajlékony, kis helyre összetekerhető kábel. A csipeszekkel akadtam meg. Egyszerűen nem találok olyat, ami kicsi, ügyesen oda fér az akksisaruhoz, de mégis át tud vinni normálisan ~50-100A-t.

 

Van ötletetek, hogy milyen csipeszt lehetne használni? Fontos szempont, hogy motor ülése alatt lesz a kábel, így kb. 2 maréknyi helyen el kell férni a 4 m kábelnek, és a 4 csipesznek.

Előzmény: cam aro (156843)
cam aro Creative Commons License 2017.02.08 0 0 156843

ma csinaltam egy rover 218sd-t. 1.8TD. 

92-es evjarat. 

nem indult hidegen. 

szegenykemnek semmi baja, csak az izzito rele M5 csavarja lerohadt a rozsdatul. 

kapott uj relet, holnap kap uj kabelveget..csokolom. 

 

mellette 4-5 eves autok buknak muszakin kontakt hibas lampatesteken,

torott kabel elvezeteseken, stb elektromos hiba.  

 

jo ez. 

van munka. :) 

Előzmény: kormi07 (156841)
cam aro Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156842

itt heti 3-4 lampatest hiba van, ami muszakin bukik. 

nincs statisztikam.

a bmw/merci hatso lampa test szala ugyanugy szarra eg mint a csigase. 

 

meg persze mellette mas is.. 

 

 nem tudom > csak a csigasra fogni.. :S 

Előzmény: Quattroman (156840)
kormi07 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156841

Más gyártóknál néha azért van felület, csak ezek a félnótás csiguszok nem tudták még megtanulni az elmúlt 100 évben, hogy kő csatlakozást csinálni, már szerintem nem is fogják(laguna fűtőmotor két darab ugyanekkora csatin van ellátva, legalább megduplázta a féleszűje, persze elfüstöl az is, boxeré szintén, az még duplázva sincs:-))

 

Kíváncsi vagyok, lesz-e valaha saját fejlesztésű villanyautójuk, meg hogy hány fog belőle szénné égni idő előtt:-D

Előzmény: cam aro (156839)
Quattroman Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156840

fele akkora felület fele annyi ezüst az érinkezőkhöz.

az összes Smartban melegszik a lámpakapcsoló kb 1mm2 az érintkező felület benne.

tízből kettő szét is ég

Előzmény: cam aro (156839)
cam aro Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156839

 amikor azt tanították, hogy mennyi amperhoz mekkora felület kell, ""

 

nem tudom, csak gondolom, hogy a mostani szerelo tanoncok nem reszelnek kalapacsot. 

de jo,. ertsd is, hianyzik az altalanos anyag, es szakismeret. / < tevedhetek / 

 

na most akkor gondold el ezt mernok csinalasba.  

nincs ra ido, mert tervezni koll.. .haverok, buli, csiga. 

 

az hogy a penzugy szabja vissza a fejleszteseket eurocenteken, az lofaszt mama. 

egy mernoknek nem mondhatjak hogy szart tervezzen. 

vagy akko' nem mernok. :) 

 

 

(elfogult vagyok :)) 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kormi07 (156837)
cam aro Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156838

szinte biztos hogy ettol nem lett csapagyas. 

 

a 7.5 kompresszio mar inkabb baj, de valoszinu> bb, hogy az is szelep hiba. 

(veszteseg meres megmutatja ) 

..vagy az epp atfosott hengerfej tomites okozta..

--------------

 

gyuruk/dugok  olajosak. 

allo helyben nem megy atrajta a viz, mert a ketto egymast taszicsa. 

azt mig olaj tapad, addig viz pereg a femrol. is. meg olajrol is. 

(van ra kemia, - valami kovalens kotes remlik - de nem vagyok egy schobet norbi ) 

Előzmény: Törölt nick (156835)
kormi07 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156837

Ha már fhanszia.

 

Pug 206 '02, KFW

 

Autó rendszertelen időközönként teljesítményt veszt/nem indul, tárolt hiba nincs, üzaszivattyú hangja változik menet közben, szivattyúcsere után is(előző feladta végleg).

A szivattyú + csatiján kisebb-nagyobb időközönként gondol egyet a feszültség, és elkezd esni, ezzel egyidőben az autó is lassul/rángat, végül le is áll, újraindítva hol indul, hol nem, feszültség vagy van, vagy nincs.

 

Szivattyúrelé a motortéri relémodulban az aksi mellett, egy 15A-s biztin keresztül adja ki a pozitívot, egy olyan kis felületű érintkezőn át, hogy egy ledet nem bíznék rá...modul kibontva, panel átforrasztva, bizti lábáról egy vezeték pluszba kihozva az érintkező utánig, ráforrasztva, feszültségesés így aksi+ és szivattyú+ között 0,48V stabilan, autó tökéletes.

 

...kérdés 2:

-a relémodul marha ökör tervezője tán hiányzott az iskolából, amikor azt tanították, hogy mennyi amperhoz mekkora felület kell, hogy üzembiztosan átadja,

-aki előttem egy hetet ült az autón, és visszaadta úgy, hogy szerinte nincsen baja, az mi a lósz@rt vizsgált rajta vajon?

 

UFF

Quattroman Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156836

víz a tömítésnél kerül be a hengerbe, nincs köze a nyitott/zárt szelephez és elég "vastag ahhoz hogy nehezen tudjon lejutni a gyűrűk mellett.

a puding amit köpül az olajból is picit ken tehát nem feltétlen csapágyas. egy jó belsőmosás kitakarítja.

más kérdés hogy ha már lent a fej akkor kifűzném, gyűrű és csapágycsere aztán hagy fusson...

Előzmény: Törölt nick (156835)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.07 0 0 156835

Lehet,...a remény hal meg utoljára :)

 

Mondjuk álltában hogyan megy be _annyi_ víz, illetve nem folyik le a gyűrűk mellett?

Oké, ha zárva van épp a két szelep abban a hengerben, hol menne utána levegő, tehát nem folyik le, de akkro miért folyik _be_....

 

Mondjuk ami már így "zuhanyzik" belsődlegesen, ott szívhatott épp az olaj helyett is kis vizet lentről, az meg csapágynak nem pálya, és ugye mindig lehülve szorul meg amit megkent....passz.

 

 

Előzmény: Quattroman (156833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!