Lehet hogy nem sok mindenkit érdekel rajtam kívül, de úgy néz ki a dolog, hogy szerdától a körúton a 1466-1467 mellett megjelenik a 1468-1469-es classic páros is (1464 kárára). Fradiban kezdenek felébredni nyári álmukból az Iparik: 1409,1429,1447 is forgalomban van már.
1422-nek az A végét nyár elején teljesen szétbontották a VJSZ-ben, de azóta már Kelenföldön van összerakva. Szerintem kész van, lehet hogy már vissza is ment Szávába. 1471-ről nem tudok semmit, elvileg Szávában le van állítva. (a változatosság kedvéért elvileg ő is V3-ra vár). 1477 is hazament egy hónap után Kelenföldről már szolgál az 50-esen.
Biztos, hogy nem a szedő miatt volt, mert a csere előtti körben már minden második kapcsolásnál ezt csinálta. Amúgy a szedő kötelet is megnéztem, de azt mindig bőven kiengedem, hogy el ne akadjon.
Még eddig csak olvasgattam itt, de most regisztráltam, mert lenne egy olyan kérdésem, hogy a kedvenc jószágomat a 1314-est szegényt jó ideje nem látom kint. Most volt időm, megkeresni, és szegény teljesen félre van állítva leghátul a sarokban.
Én úgy értelmeztem, hogy a 19 és a 41 lesz egyedis, ez összesen 11 kocsit igényel. Amit valószínűleg még a vizsgálatokat is beleszámolva is sikerülni fog 18 kocsiból kiadni.
Múlt 7végén már menni sem akart.... Soros fokozatok utolsó harmadában (Még féláram előtt) egyszerűen kiejtett, s nem akarta "bevenni a főrelé", így 20 km/ó -nál gyorsabbra nem ment fel. Néha meg nem csinálta. Érdekesség volt, hogy a Kosztolányi tér környékén mindig előjött ez a hiba, máshol meg nem, vagy csak egyszer-egyszer. Két napon kaptam ugyanabban a számban, második nap a második kör után lecseréltettem, mert már nem lehetett vele mit kezdeni :-S Pedig szeretem ezt a gépet.
Ez elvileg szerda reggel már az új működött, de valami nem úgy lett beépítve a programba, ahogy diszponáltuk. Úgyhogy még reszelgetnek majd rajta egy kicsit a napokban.
Helyes, remélem, hogy a 41-esre nem fog bekerülni nov. 1 után nem egyedis kocsi, hanem a vizsgálatosokkal együtt meg lesz a kellő egyedis kocsiszám....