Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.23 0 0 1586

Üdv .

 

Tgk nak vizsgáztatott vito tulajok fizethetnek rendesen, ez rablás!!!! :((

 

A kamionsofőr drágábban gyógyul?

Jön a baleseti adó, mert „az autóvezetés baleseti kockázatot hordoz”. A költségvetés kaszál 30 milliárdot, a buszsofőr ötvenszer veszélyesebb lesz, mint a kismotoros. Tovább »

forrás: Index.hu

VitosTomi Creative Commons License 2011.10.22 0 0 1584

Köszönöm 150-es vonal az infót, csak szerintem ha bontottat is találok, akkor is kétséges, hogy meddig megy el vele.

De még szétnézek, hátha találok valahol!

 

ekikukac Creative Commons License 2011.10.21 0 0 1583

Sziasztok.

Motoros antennát keresek. Esetleg valakinek van  elérhető áron? Köszi

150-es vonal Creative Commons License 2011.10.21 0 0 1582

Keress egy bontottat, ami nem volt még javítva.

Én már javítattam merci hengerfejet, ideig-óráig jó volt, de sajna megint megpusztult.

Én ezt tudom javasolni, de lehet hogy valakinek van jobb ötlete.

De, szerintem egy egy jó bontottat keress!

 

üdv. 150-es vonal

Előzmény: VitosTomi (1581)
VitosTomi Creative Commons License 2011.10.21 0 0 1581

Sziasztok Vito tulajdonosok!

 

Nagyon nagy gondom van! Egy 110td-m van és repedt a hengerfejem a 3-as hengernél ráadásul a kipufogó szelep mellett!

Mit tudok tenni ill. mit javasolnátok! Előre is köszönök minden féle segítséget!

szaszito Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1580

Eladó egy Merci Viano légrúgó kompresszor. Tel:06702668204

RÉMES Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1579
Előzmény: nyonyesz1 (1576)
RÉMES Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1578

Szia!

 

Ezt olvasd át. Főleg a végét. Kell még neki egy pár dolog a 12V-on kívül.

Előzmény: nyonyesz1 (1576)
mtz-52 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 1577

Segítséget szeretnék kérni 110 td 96 -os évjáratnál  a tolató lámpa kapcsolót hol találom pontosan.

Néha felkapcsolódik de nagyon ritkán.

Segítséget előre is köszönöm

nyonyesz1 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 1576

Sziasztok!Segítségre lenne szükségem!Nem indul a kieg fűtésem.Eberspacher,izzítógyertyát kicseréltem,áramot kap.Akkor most mi lehet a baj?köszi!

RÉMES Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1575

Sziasztok.

 

Nemrég kicsit belemásztam az akkuk világába.Töltőt is csináltam nem egyet.

 

 A 15,5V az csak azért lehet sok, mert 14,4V fölött a savas akkuknál intenzíven megindul a gázképződés, ami nagyon káros a cellák anyagára.Szó szerint lerobbantja az ólomatomokat. A cella dugója ilyenkor szürke, a sav pezseg, és zavaros. A leváló ólom leül az akku aljára, majd a régebbi akkukat rövidzárba vágja.

Erre szokták azt mondani, hogy főzi az akkut. Túl azon, hogy melegeszik, valóban "elfogy" belőle az ioncserélt víz. és majdem szárazon marad a cella.

 

El kell érni, hogy emelt alapjáraton ne lépje túl a töltőfesz a 14,4 V-ot!!  Ez vagy szabályzó, vagy szar akku. De lehet egy rossz, kontaktos vezeték a töltőkörben. A fesszab azt "érzi", hogy nincs meg a 14,4V, és engedi még. Közben az akku meg túltöltődik.

 

 

Előzmény: vitodoktor (1572)
vitodoktor Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1574

Üdv:)persze  gyere és megoldunk mident:)

Előzmény: kissoma-69 (1573)
kissoma-69 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 1573

Helló Doki !!

 

Csütörtökön ha magyek hozzád megtudod csinálni azt a külön tankszintjelző műszert is amit ígértél??

Sajnos az EDC-n kívül amit mondtam van még egy kis bibi,valahonnan elkezdett csepegni a hűtővíz!

Remélem nem valami komoly baj!!Tiszta ideg vagyok,multkor is így kezdödött aztán motorcsere lett belőle.

Lecseréltettem a vizet-fagyálóra,az olajjal "Castrol"és szűrökkel együtt ahogyan megbeszéltük.

Még azt szeretném kérdezni,hogy a fűtés kapcsolóhoz ami csak 4-es ben megy tudnál nekem olyan kütyüt

beszerezni amit mondtál?? Már nem merek idegen szerelőhöz menni semmivel :(

 

Előre is köszönöm!!

 

Üdv: Somogyi Zoltán

vitodoktor Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1572

Nos akkor a probléma egyszerű!nem furcsa,hogy 2 óra kocsikázás után nem tölt semmit(de mégis 15,2) a töltés!akkor nem itt kell keresni a problémát,hanem valahol a vezeték letestel és ezáltal leszívja az aksit  és ki is nyírja vagyis egyszoval zállatos lesz!egy igazi autóvillamossági kitudja mérni,hogy hol van gond a kábel köteggel! de egy sima csípogoval is már sok mindenre fényt lehet deríteni! és tényleg én is azt javaslom,hogy amig nincs meg a probléma addig ne vegyél új aksit!

Előzmény: Janeszbratyesz (1571)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1571

Üdv!

 

Akkor miért van az hogy már a második 100Ah ás aksi megy tönkre benne? reggelente nem tudom be inditani de ha beinditom egy kis segitségel 2óra kocsikázás után le állitom és eggyáltalán nem töltödött semmit azt tudom hogy 2db izzitogyertyám rossz de ennek nincs köze a töltéshez pedig már ahogy irtam is 15,2V a töltés az egyik helybéli szerelö azt mondja hogy, a generátor fesz. szabályzot kell ki cserélni mert nagyon sok a 15,2V légyszi ha tudtok segitsetek mert nem merek venni uj aksit mert félek hogy az is tönkre megy!

köszönöm!

Előzmény: vitodoktor (1570)
vitodoktor Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1570

Üdv! nos a Vitok 1995-2003-ig  88 és 100 Ah aksival jöttek ki a gyárból!tehát e kettő közü kell választani és akkor télen is kinlodás nélkül indulni fog! nos a 15,2 V nem nagy mert még értéken belül van főleg ha a generátor 120 Ah! csak a benzines és kisebb motoros autoknál szokott 14 körül lenni  és az a normális(soha nem 12 V,mert az már kevés még ha furán is hangzik):):):)

Előzmény: Janeszbratyesz (1561)
150-es vonal Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1569

Egy autovillamossági szerelő pontosan megtudja mondani.

Előzmény: Janeszbratyesz (1568)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1568

Azt ki kell cserélni?

Vagy javithato?

Előzmény: 150-es vonal (1567)
150-es vonal Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1567

Szerintem nem a kábel miatt van túltöltésed, hanem a feszültség szabályozód miatt. Azt egy "ampervadász" simán orvosolja.

Előzmény: Janeszbratyesz (1566)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1566

Köszi szépen a válaszod!

CSak még annyit hagy kérdzzek már hogy ha feszül a kábel akkor lehet tultöltése az autonak mert elég nagy aksi van benne és 15,2 a töltés lehet azért mert feszül a kábel?

Előzmény: 150-es vonal (1562)
ekikukac Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1565

Sziasztok! A kormányművet fel lehet újítattni? Van hozzá javítókészlet? Lóg az eggyik oldalon a fogasléc.

S.arthur Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1564

Sziasztok !

Köszönöm a tanácsokat. Probálkozom. Egy teljes diagnosztika lenne a legjobb az igaz, de ha nem mozdul az "ártatlan" nehéz megoldani, főleg ugy, hogy a környéken   (Szolnok)  senki nem ért hozzá!

Előzmény: Mobiles (1563)
Mobiles Creative Commons License 2011.10.16 0 0 1563

Hello,

 

Nekem előzés közben leállt az autó, a műszerfalon világított az EDC lámpa.

Vártam egy kicsit majd beindult. Gázolajszűrőt cseréltem és azóta nem volt vele gondom.

Lehet neked is csak szűrő, vagy tankből felkapottt valamit stb.

 

Üdv.

Előzmény: S.arthur (1559)
150-es vonal Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1562

Minimum 75 Ah, de ha ettől nagyobb teljesítményű, és befér az akkudobozba a helyére, akkor a nagyobb.

Lehetőleg minél nagyobb indítóárammal dolgozzon. Érdemes körül nézni több helyen, mert jó pár ezres maradhat a zsebedben, és a garancia is minél hosszabb legyen.

A polaritásra figyelj, és arra hogy a kábelek feszülés nélkül illeszkedjenek a helyükre.

Ha kicsit kopott a motorod, akkor az izzítógyertyákat is ellenőriztesd, mert avval sokat segíthetsz az indításban.

Előzmény: Janeszbratyesz (1561)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1561

Üdv!

 

Érdeklödnék hogy egy 2,3td vitoba hány amperes aksi kell?

 

150-es vonal Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1560

Az EDC a magasnyomású üzemanyagrendszer hibáját jelzi. De egy számítógépes kiolvasás is sokat segíthet, persze normális program kiolvasás kell, nem álltalános, mivel az a kiolvasás nem "lát" mélyen bele a komputerébe.

Ha itt a topicban vissza olvasol, akkor megtalálod a "vitodoki" tel számát, Én tiszta szívből ajánlom ŐT!

Nem a nicknév miatt az. Tényleg nagyon ért a Vitókhoz. Érdemes megkeresned ha örömet szeretnél szerezni magadnak a Vitóddal!

 

üdv: 150-es vonal

Előzmény: S.arthur (1559)
S.arthur Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1559

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni. Egy 99-es 110 CDI-ről van szó. Menet közben minden előzmény nélkül leállt és azóta hiába önindítozunk nem indul. Mintha nem kapna üzemanyagot. Sajnos itt Szolnok környékén eddig nem találtunk olyat szerelőt aki bármit tudna mondani a hibáról. A forumon visszaolvastam de itt se találtam segítséget. A kocsi 2 hónapja került hozzám és az EDC már akkor is világított. Bármilyen tanácsot szivesen fogadok.

 

Üdv: Artur

150-es vonal Creative Commons License 2011.10.15 0 0 1558

Egy jó program olvasás is megmondja hogy a porlasztóid milyen állapotban vannak.

Ember is tévedhet, így szerintem a nyomáspróbázás is...

De mindenképpen javasolnék egy komolyabb számítógépes ellenőrzést, és nem csak egy "futó" hibakód kiolvasást!

Előzmény: bigaCDI (1557)
bigaCDI Creative Commons License 2011.10.13 0 0 1557

2 hete nyomáspróbáztattam a porlasztókat. Ezek szerint rosszul mérték az értékeket?

Előzmény: vitodoktor (1554)
V220 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 1556

Köszönöm 150-nek és vitodotor-nak a tanácsot és a biztatást, meg próbálom egyedül.

Egyébként valóban egyszerre akarom cserélni az olajat + szűrö+ légszűrő+ pollen...mondjuk hogy rendes éves szemlét tartok.. :)

ezen filoztam , egyedül az üza szűrőn.

 

Köszi !

Üdv V220

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!