A 20 liter alvázvédő elég lenne egy teherautóra sőt jól felhígítva pótkocsival együtt. Így kell eladni magukat a cégeknek. A városunkban is nemrég ütötte fel a fejét egy mester, állítólag senki más csak ő dolgozik a legjobban, leggyorsabban és mindez abból fakad, mert Nyíregyházán dolgozik az Opel szervizben.
Ezzel hasonlóan vagyok, bár biztosítós melókat nem tudok (és annyira nem is akarok) csinálni. Aknából fújom, sajna nincs ilyen emelő mint a lenti cikkben mutatott. Nálam minimum 50, ha nagyobb felület mint az átlag autó akkor több +üregvédelem külön. Ha ennyiért nem jó (kimaszkolva a futómű stbstb) akkor alku helyett nincs üzlet, mert mire beöltözöm, kiragasztgatok, szellőztetek, szárítok stb rég nem éri meg.
Lehet, hogy a cikkben említett cégnek nagy múltja van ebben, de hogy a cikk készültekor ott dolgozó ember nem volt alapos/igényes az is biztos. A 20 litert is megértem, ha így telefúj mindent, tankot, futóművet, csöveket stb :( Jo hogy a gumikat nem.. nekem sedan swift aljára elment kb 3,5 liter. Küszöbök és futómű bekötések környéke, padló közepe meg kipu fölött nem. Valamint a hátsó kerékjáratok sem, mert nem volt rá keret..ezt is nagy nehezen fizették ki :(
legolcsóbb alvázvédő is kb 1500 ,abból 10 liter 15 ezer, plusz az egyéb agyagok,az már 20ezer ,és 30 ért csinálod?,ráadásul 1 nap mire szárad,ahhoz télen is kell 18-20 fok ami rezsiigényes.
É n mondjuk nem használok semmiből sem a legolcsóbbat.
Van egy autóboltos ismerősöm odaadta a kocsit egy "nagymesternek" adott 5 liter rücsit,hogy fújja az aljára,és a mester még 1 litert vissza is adott,és kész volt a alvázvédelem.
én nem ragaszkodom az alvázvédelemhez ha ennyiért nem jó nem csinálom,van biztosítós meló elég,aki telefonban sokallja miután letettem a száma tiltóra kerül :-))
Sajnos itt a munkáért egyik a másikat trógerolja. Az én hátam mögött is hangoztatnak dolgokat,de csak azért,hogy nekik több munka jusson. Csak az érdekes,hogy amikor megcsinálok egy munkát az biztos több ideig csinálom mint a trógerolók,nekem még nem jött a munkámra panasz. Csak az a baj az emberekkel,hogy elhiszik azt,hogy valamit megtudnak csinálni olcsón,jól,és hamar.
Csomó videót nézek fényezésről neten....amcsi videók közt nagyon soknál látom hogy a flexelésbe húzzák is az evercoat fehér (lágy) gittjét. Wtf? Ott ez dívik? Csak mert rengeteg videóban làtok ilyen és ehhez hasonló "technikákat".
Én normálisan megcsinálom és mint korábban írtam 30000 Ft-ért anyaggal együtt,de sokallják. Pedig van rajtam védőmaszk,de úgy telemegy a légút azzal a szaggal,hogy a feleségem nem tud mellettem aludni, mert ahogy lélegzem úgy árad belőlem a vegyszerek szaga.
Az a baj,hogy ha egy nagy cég csinálja pl az alvázvédőzést és utána 1év múlva gondok vannak,nem szólnak semmit se. De ha egy kis maszek végzi ugyanezt és 2év után van gond akkor mindenféle sz... szakembernek kóklernek lehordanak. Ugyanez van a fényezésnél,gyárilag narancsos és 20misi a pl BMW az úgy jó,de ha egy kis maszek javítja és picit narancsos az már rossz és nem ért hozzá. Engem ez akaszt ki agyilag.
Fényezés ügyben lenne kérdésem. Fujtunk egy lokharitot, par honapja. Alitolag ahol kapott kavicsot, ott megkapargattak es egy 20centis reszen szint+lakkot lehuztak rola. Az elem szorozva volt, es vizes 800al volt elokeszitve fujashoz. Mitol tortenhet ilyen?
Már korábban említettem itt, van egy spray amit a Retech forgalmaz; Galva a neve és olyan mint egy sprayfüller csak ez rozsdagátló és fényezhető is egyben. A másik jó tulajdonsága hogy hegeszthető bármivel (co2, pont...).
Ezzel szoktam kifújkálni és úgy teszem fel az ívet vagy a küszöböt. Volt mikor anyagi probléma miatt nem vitték az ívcserés kocsit fényezőhöz és vizsgától-vizsgáig simán elment úgy hogy csak ezzel volt lefújva. Színte makulátlan volt két év elteltével.