Köszönöm a választ! Másik fórumon, kaptam egy más információból kiinduló évszámot Bárdos Imre felhasználótól:
"Déli Vasúti szolgálati menetrend az 1909 - 1932 közötti időszakból. A 200-as vonatszámokat a DV használta azon a vonalon, Kiscséripuszta pedig 1909.01.01-től viseli ezt a nevet (addig Polgárdinak hívták, de az Északi parton futó vonal közelgő megnyitása miatt átkeresztelték, mert ott épült fel a mai Polgárdi állomás). A DV-nél a német is hivatalos nyelv volt, ezért kétnyelvű a menetrend. Viszont a DV vonalait a Római Egyezményben foglaltak szerint az első világháború után felosztották a területileg illetékes országok között. Üzemvitelüket általában az országok államvasutai látták el, de nálunk erre külön vasúttársaságot szerveztek 1923-ban, Duna-Száva-Adria Vasút (DSA) néven. 1932. július 1-én ezt is államosították, az üzemvitelt onnantól a MÁV látta el. Bár nem vagyok teljesen biztos benne, de feltételezem, hogy DSA időkben már nem volt kétnyelvű a menetrend, mert nem volt rá szükség, így 1909-1923 közötti időszakra datálnám az anyagot."
Szerintem is szolgálati menetrend, mégpedig a Déli Vasút Pragerhof - Buda vonalának menetrendje.
1888 és 1892 közötti időből való.
az 1888. év a Balatonszentgyörgy állomásnévből következik, mert a Balatonszentgyörgy-Keszthely vasútvonal megnyitásáig a Balatonszentgyörgy faluban lévő állomás neve Keszthely volt.
1892- az állomások felsorolásában nem szereplő Agárd kitérőt ebben az évben építették.
Kis segítségre lenne szükségem. Régi könyvekkel iratokkal foglalkozom, hozzám került egy pár oldalas füzet, aminek nincs meg a borítója. Átnéztem, és szerintem mozdonyvezetőknek készült a kiadvány mert a vonatok sebességéről, és pályán/állomáson töltött idejéről van benne szó, a menetrenden kívül. Fotóztam pár oldalt belőle, ha valaki tudna segíteni, az érdekelne , hogy pontosan mi is ez, és kb mikori kiadás lehet. Van benne katona vonatról is szó, lehet az segít egy hozzáértőnek az évszámban.