A zanyós jár vénasszony kirándulásokra, ott sóznak rá minden sz..rt csilliókért. Azt hiszi jó, mert drága.
A közelben van egy szervizes, "stihlbuzi", ha szabad így fogalmaznom. Az olajokról beszéltem a munkásával és az mondta, hogy szép lassan leállnak a stihl olajokról, ( forgalmazása) mert drága és ahhoz képest nem annyira jó. No comment...
Szomorú történet, de egy elég drága fényképezőgépem egy szélrohamot követően a bánki tóban landolt. Éppen riportot készítettem Waszlavik Petőfi Velorex Gazember Lászlóval. A memkártya megúszta, a lényeg, hogy rögtön utána egy komolyabb videókamerába ruháztam, ami nem tud fényképeket készíteni. Sokat filmezünk a fiammal megrendelésre, szóval a lényeg, hogy max. videót tudok róla készíteni :)
Kössz a tippeket az olajjal kapcsolatban. Eddig azt sem tudtam, hogy van fullszint, vagy nem fullszint olaj.
Az általad felsorolt márkákat kimásolom, s amelyik kapható az autós szaküzletben, azt fogom megvenni, vagy megrendelni.
A hsz-od ezzel a részével teljes mértékben egyetértek, a következő, amiben a video van, az szerintem nem a láncfűrészesbe, hanem valami más, aberrált fórumba való.
Az 1:40 arány teljesen jó, bár én nem vagyok oda a Stihl, Husi, stb olajokért. Már most az elején érdemes lenne full szint olajjal járatni, és akkor nem kokszosodik el az égéstér és a kipufogó.
Elf, Repsol, Castrol, Q8 full szint 2T motorolajok sokkal olcsóbbak, és szerintem jobbak is.
Te most 1:40-es keveréket használsz, mert 1 dl piros olajat teszel 4 liter benzinhez.
1:25-nél 1 dl olaj megy 2,5 liter benzinhez.
Bejáratáshoz visszatérve. A szaküzletbe is inkább a 1:40-et ajánlották Stihl és Husqvarnanál egyaránt.
Mikor javítva lett akkor sem látszott a belsején, hogy rosszat tett volna neki az 1:50 helyett az 1:40.
Javítás után (új henger dugó, mintha egy új gép lenne) bejáratásnál csak gallyazott és 3/4-ed fordulatnál sosem ment feljebb a fordulat. Így még elfogyott egy 5 liter üzemanyag 1:35-1:40 keverés volt a bejáratás, utána már használtuk rendesen.
Beindítás előtt járasd egy két percig csak alapjáraton, ezt más is mondta. Minden tankolás előtt rázd össze a benzineskannát (nem a gépet), hogy egyforma legyen a kevert üzemanyag. (Ez mondjuk jó olajnál nem jelent gondot.)
Üdv! Valahogy kimaradt az életemből az 1:25, 1:40 meg ilyenek.
Egy autószerelő (kisgépeket is szerel) srác tanított meg a fortélyokra, s kezében az 5 literes kannával annyit mondott, hogy ehhez kell 1dcl Stihl keverék. Akkor lesz tuti, ha csak 4 liter benzin van benne, s ahhoz adod az 1dcl keveréket.
Számomra az a mértékegység, hogy 1:4 :)
Szóval literben, deciliterben mérve mit takar az 1:25 és az 1:40?
Nem árt ezzel is tisztában lennem. Próbáltam már kiszámítani csak így brahiból, de nem jöttem rá.
Üdv szakik! Néhány egyszerű mondatban összefoglalná valaki, hogy mi a módja egy új fűrész bejáratásának? Makita hazajött, egyelőre nem izzítom be, megvárom a válaszokat. Amúgy is esik az eső, ráérek olvasgatni.
Hát ... ez kb olyan vonalcsíkos, mint az agglegény alsója . Szerintem a dugó közepén a pofon onnan van, hogy szétszedés után tömítés nélkül lett összerakva. Saccom szerint azért egy gyűrűvel, mert a balfasz eltörte a másikat. A papír tömítéssel viszont nincs bajom . :-)))
Generál előtt javaslom, szedd le a maradék gyűrűt, és tedd be a hengerbe. Alul, egészen a végén, a gyertyánál nézd meg, mekkora a rés a gyűrűvégek között. Aztán középen. Ha a két méret közt van 1 mm az eltérés, akkor hengert is kéne cserélni.