Én mondjuk először le akartam cserélni mind a négyet, de a hátsóban is lenne még két szezon, minek dobjam el, inkább nézek előre kettőt, hátha találok a neten.
Igazad van, de mivel a kartergáz szűrőben 20 ezer km sincs, azt kizártuk. Meg lett tisztítva, pár nap múlva kiszedjük, hol fújhat ki. Köszi szépen a tippet! : )
Újan vettem minden gumimat, Defekttűrőben 5 garnitúrát használtam eddig el. Mostani kocsimon is pár hete találtam egyet kocsimosás közben (245/35/20" (nagy örömömre). Szóval bármennyire vigyáztam is mindig voltak ilyen puklisodások. Soha semmi más gondom nem volt vele, nem veszélyeztettem senkit. Szépen lekopott eldobtam. Túllihegitek a dolgot, több gumis véleménye alapján ismétlem: Az RFT-s gumi ha nem ereszt, nem szakadt ki az oldalfal, nem ráz akkor nyugodtan mehetsz vele. De ettől bárki cserélje le ha úgy érzi. Ilyenkor szokott egy hét múlva újabb pukli keletkezni az új gumin. : ) Persze aki nem ismerős gumist kérdezi azt fogja hallani, ó hát hülye vagy azonnal vegyél tőlem szépen újat.
Amúgy meg ilyen felfogással az veszélyezteti más életet aki szarrá kopott gumival jár, aki ilyenkor is téligumit használ (vagy télen nyárit), aki Nankang Barum és legolcsóbb társait veszi, vagy aki megveszi a más által már ledobott használt ismeretlen múltú gumit. Vagy aki bontott alkatrészt szerel a kocsijába és sorolhatnám.
Szóval ha valami csoda folytán mégis ledurran alólam az RFT-s gumi a pukli miatt, azonnal tudatni fogom itt. (Már belevertem azóta 20 e km-t.) Nem akar szétdurranni a rohadék pedig tolom neki rendesen.
Ha jól veszem ki a képből a levegőszűrőből a turbóra menő csövön a kartergáz cső csatlakozásánál van olajosodás.Szerintem először tisztítsad le,majd használd és nézd meg pontosan hol kezd olajosodni először!(Mikor cseréltél kartergáz visszavezetőt?)
Sziasztok! Köszi a hozzászólásokat! Eléggé kicsi pukli volt és a gumis is azt mondta, hogy menjek haza nyugodtan, de cseréljem majd le. Szépen lassan óvatosan hazagurultunk, mert sehol nem kaptam a környéken 18 -as felnire gumit.
Mivel még két szezont is kibírna a hátsó gumi, így inkább keresnék, hátha van valakinek eladó 2db pirelli p zero nyári 245/40 R18 RFT.
Szálszakadás oka lehet továbbá (ezt nem én mondom hanem a Pirelli :D ): Egy szeg vagy valami vékony hegyes tárgy a felső rétegbe fúródott, úgy, hogy nem lyukasztotta át teljesen, hanem megállt a belső réteg előtt. A kerék forgása közben pedig szépen addig passzírozta a tárgyat amíg egy szép nagy üreget vájt a két réteg között, majd mint aki jól végezte dolgát kiszállt a játékból...természetesen a sós, latyakos lé, meg az esővíz, mosóvíz ezen az apró lyukon beszivárgott az üregbe és az acélszálakat addig-addig korrodálja, amíg az egyik egyszer csak elszakad...
Amit írtak a srácok, az igaz a sima gumira. Amúgy ez a legmárkásabb, legdrágább gumikkal is megtörténhet, vehetsz bármit akkor is előfordulhat (csinos kis úthiba elég hozzá). Emiatt nem kell beszarni, és azonnal rohanni a gumishoz. (Persze ha ereszt, vagy kiszakadt az oldalfal, vagy beráz a futóműbe akkor cserélni kell.) Rft-s guminak a legerősebb része az oldalfala. Aknára is állhatnál vele. : )
Köszi a válaszokat! Amúgy semmi rázást nem tapasztaltam, tök egyenesen és simán megy az autó, nem is így vettem észre, tök véletlenül láttam meg a puklit. Az a gáz, hogy reggel kéne Füredről hazajönnöm Pestre és ezek szerint nem kéne így elindulnom vele, pedig azt gondoltam a defekttűrő kibír ennyit.
Most akkor a környéken kell vadásznom 4 új gumit a verdára és defekttűrőt mert se pótkerék se emelő :(
2005-ös, külföldről hozott E61-es navigációjával kapcsolatban lenne szükségem segítségre. Jelenleg a navi üres, van ugyan hozzá cd de nem olvassa. Magyar nyelvű navigációt szeretnék, lehetőleg teljes Europa térképpel. Utánolvastam már, hogyan kellene és mit kellene kiírni, de azt sem tudta beolvasni.
Légyszi segítsetek, milyen kiterjesztésű fájlt tud olvasni egyáltalán, cd-t vagy dvd? Esetleg az idrive-on kellene valamit állítanom?
Üdv!olyan kérdésem lenne,hogy mostanában elkezdett hidegen ciripelő hangot adni az ékszij szerintem,vagy inkább remélem!hogyan tudom ezt a hangot megszüntetni?cseréljem ki?valaki volt már igy?nagyon idegesit ez a hang!!!elég bekell hogy melegedjen,de akkor elmúlik!!
e60 facelift-em van volna vele egy olyan gondom, kijelezte az idrive sárgán a Abgasprüfung és Fahrzeugprüfung,, Dpf szűrő kezd telítődni, tettem vele hosszabb távot, ez a jelenség elmúlt, idrive már nem jelzi a hibát, de ami feltűnt hogy a pillanatnyi fogyasztás alapjáraton nem áll vissza mindjárt alap helyzetbe ingadozik felmegy 5-10l fogyasztásra de a fordulat nem emelkedik, de a fogyasztásom is megnőtt kis mértékbe, valakinek ötlet mi lehet ez?
Nálam úgy működik,hogy télen amikor leállítod a motort, pl. tankoláskor, megnyomod a REST gombot, ekkor a fűtés nem áll le. Jól jön, mert míg tankolsz, fizetsz, a család nem fázik, nem párásodnak az ablakok, stb.
"Másik meg az automata,jobb oldali tekerő közepén nem kapcsol be!?" Ezt, hogy érted? Ha külön állíthatod, a két oldal hőmérsékletét ( dupla digit klíma) automata állás csak egy van. I drive menüben a klima opciónál mi van a hőmérséklet menüpontban állítva? Egy-kettő-három piros vagy kék függőleges vonal? Ezeket mindenképpen nézd meg! Fűtésnek egyébként a thermosztát hibától függetlenül is kell lennie, mivel a fűtés rendszerben van egy elektromos fűtésrásegítő, ami nagy hidegben gyorsan meleggé teszi az utasteret. Ezért is szeretjük a BMW-ét :))