Ezzel a Skoda vezetéssel csak az a gond, hogy ha leveszed a cégautó eladásokat akkor már a Skoda igen csak nem vezet, a Superb csak az állami eladások miatt van az élen, az Octavia szintén. Valahol volt egy cikk ahol ki voltak véve az céges kocsik az eladásokbl, úgy már nem olyan szép a helyzet, ha majd még belefutok abba a cikkbe akkor belinkelem.
A fórumot lassan lélegeztetni kell, én annyit tudok tenni, hogy berakok pár képet, aztán hátha megragadja valaki fantáziáját, mint múltkor. Ja, amúgy egész jól néz ki
Én is szíves-örömest elfogadnék egy ilyen RS-t :-) Bár inkább egy Golf VII GTI-ről "álmodozom" ;)
Ma megvettem a Retromobil aktuális (2013 jan-feb) számát, többek között van benne: Renault 12TS, Lada 2103, Sztálin téri buszállomás... :)
Magyarországon a középkategória és a nyagyautó kategória abszolút győztese a Skoda: középkategóriában az Octaviával, nagykategóriában természetesen a Superbbel (utóbbi ráadásul toronymagasan).
A kiskategóriában a Fabia ha jól tudom a 3. helyen áll jelenleg az Opel Corsa és a nemtudom micsoda után.
Szegény Suzuki egy picit túlpozícionálta magát: 3.000.000-ért nem kell senkinek az új Swift :(
Nekem a Fabia I is pl nagyon jól vezethetö autó. Szarettem vele járni (kivéve ha le volt húzva az ablak, akkor nagyon idegesítöen lehetet hallani a szél zajokat). Kinézetre még most is tetszik ellentétben a FII-el. A RApid biztos hogy nem rosz autó, hiszen új terevzésü, viszont Csehben és nálunk Szlovákiában mai napig úgy veszik hogy a Skoda a "miénk", és azért legmeszeb a legnagyob eladásokkal élö autó márka annak ellenére hogy viszonylag drága. Maga a Skoda cég azzal számít, hogy hiába drága, sokan megveszik csak azért hogy Skoda, nem nézve azt, hogy ugyan anyi pénzért máshol jóval többet adnak. Nálatok biztosan picit más az üzleti politika a Skoda impoternél, hiszen nektek is van "saját" autótok (söt 2 márka is) ami vezeti a piac eladásokat.
Én is azzal számítok hogy ha elmegyek megrendelni az új autót, akkor picit más lesz a vég öszeg mint ahogy a lista ára. Már nyáron amikor beszéltem egy Seat kereskedésbe a srácokkal, és mondtam hogy vevö leszek egy új Leonra, csak anyit mondtak - nefély, sokkal jobb árat fogunk neked csinálni...
Amúgy én is Skodás voltam, 2004-ig, egy ezüst Felícia volt az utolsó, és nagyon szerettük azt az autót.
De a Rapidot sem. Ezt beszéltük is Tibi a börzén: én is kopogtattam eleinte a műanyagokat, nekem sem tetszenek, de aztán elvittem próbakörre és az úttartása, a menetdinamikája, a viselkedése, a kezelhetősége és az általános minőségérzete, pláne a csomagtere engem meggyőzött a Rapidnál.
Az ár persze már más kérdés.
Azt vedd figyelembe azért, hogy ez most még egy új modell és ha komolyan leülsz alkudozni, komoly árengedmény nézhet ki...
Én dolgoztam ugye Skoda értékesítőként és csak halkan mondom, hogy egy ilyen RS szériafelszereltségű listaárában úgy 10-12 százaléknyi importőri árrés bújik meg. Ebből a kereskedés örül, ha 2-4 %-ot meg tud tartani és ha ez nem sikerül, még mindig kérhet rá 2 százaléknyi importőri támogatást...
Később aztán megjelennek az akciós változatok: Holiday, Business, Cool stb. amik esetenként iszonyat előnyöket hordoznak magukban, természetesen ezeken már az importőri árrés is csak annyi, hogy jó ha a metálfényt oda tudja adni kedvezményként...