Sas úgy emlékszem neked van vagy szünetmentes táp, vagy 12V-240inverter a fűtéshez, az éjszaka a házunk előtt csapódott be a villanyoszlopba, épp az a fábia, amiről ódákat szoktam zengeni, így lekötött bennünket a hálózatról. Sűrgősen be kell szereznem egy kütyüt, hogy a keringetők ne essenek ki a csatasorból. A kazánt el kellett locsolni. Pontos tipus?
Após Swiftjével vagyok fent, szívinfarktust kapna, ha megcsukatnám a verdáját. Pedig ráférne, mert rémesen szétpadkázta a felnit, összekarcolta a karosszériát. 40 Km-en keresztül előzni sem tudtam, mert alig bírt100-zal menni:-(((( Csak az első előzés volt életveszélyes, ráadásul a 44-esen kamiont előztem, tolt mögöttem egy bömös is, ez a car meg nem ment. Szemből kamion, mindenki fékezett. fénykürt, mögöttem duda, szóval volt para rendesen. Após évek óta ki nem mozdult vele Gyuláról, csak rövid távok és így mehetett bele vagy 60 ezer km. Ha lenne AF hibaüzi, sopánkodhatnék, hogy vajon mitől:-D
Haszi kösz a biztatást, egészen megnyugodtam:-) Csak látom, hogy a söfőreink is elég gyakran kapják a csekket. Elszoktam már az ilyen traumától, vagy nem szoktam hozzá. Itt mindenki rohan, jelenlegi lakókörnyezetemben meg mindenki a mediterrán-stílust képviseli: lassan és amit lehet "mannyána". (nincs olyan spanyol jel a 3"-on, akkor inkább fonetikusan:-))
Még itt vagyok:-) Nagyon kevés az idő. Ráadásul off autóval vagyok, így meg sem tudtalak volna kérni, hogy kukkrálécci az ülésfűtésre. De ami késik, nem múlik:-)) Remélem a talin kívül is lesz módbeülnük valahová és legurítani.... amit iszol. (nagy a pofám, mert tudom, nem vagy alkoholista:-D)
A segítségeteket kérném! Van egy 1.6-os benzines 307-ünk. A probléma az lenne, hogy a vízhőfok nagyon lassan éri el a 90 fokot és azt követeően visszaesik 80-ra és ezt követően a kettő között ingadozik. Termosztát lett benne cserélve, de a probléma továbbra is fennáll. Garázsból indulva is nehézkesen melegszik fel, és ebből kifolyólag lassan is fűti fel az autót. Most, hogy vannak a mínuszok még talán érthető is lenne (bár az igazi hideg nincs még itt), hogy nehezebben éri el a 90-et, de van hogy percekig alig megy feljebb, de ha meg eléri mért esik visza? Remélem tud valamelyikőtök tanácsot, tippet adni. Autósboltba ment a válrángatás, hogy passz...
Üdv a klubban, én ugyanígy toltam le egy tanulóautót, csak kisteherrel, a kislány rá volt borulva a kormányra úgy bőgött,megvígasztaltam volna,de a fránya papírokat kellett töltögetni. Bisztos szarul nézett ki mikor egy nagy fehér valami becsapódik. Én valahogy taxinak néztem, és biztos voltam hogy áttolja a sárgán. Nálam is a tapadással volt a gond, beton kemény C-s gumi, üres autó, hideg aszfalt.
2 napja Pesten vagyok. Legalább 4-5 alkalommal kellett átrongyolnom sárgán, mert ha fékezek, tuti belém jönnek. Rohadt tolvaj banda miatt parázhatok, lesz-e fotó.
Majd holnap lefotózom, ma még sírdogálok. Az a hülye eset történt - ugye mindig mondtam hogy a legjobb gumák plusz kellő követési távolság - szóval gondoltam hogy a sárgán lendülettel átmegyünk, és abban a pillanatban amikor a gázra léptem, na pont akkor kellett volna a fékre lépni. Így egy ütemet elcsúsztam :-((
(Nejem nagyapja olyan ügyes volt, hogy magának tömött és húzott fogat.) Akart nekem is tömni, amikor 8x éves volt, de amikor az orromba tolta fel a tökröt - miután vagy kétszer majdnem kibaszarintotta vele a szemem -, hogy lássa a fájó fogam, kiugrottam a székből és elszaladtam. Pedig nem is a lábbal hajtható háborúbeli fogforút készítette oda:-DD)
Szóval sajnálunk - én legalábbis igen, nagyon tényleg!!! -, de ha megvert Kati, légyszi jelentsd, ha van haematoma is fotózd, mert ezen röhögni akarunk/szeretnék:-)))
VW Golf első lököst leamortizáltam egy BMW-n, azt hittem átmegy még a sárgán a Budaörsi úton. Elég jó fékei lehetnek (316i) ezen a héten a második seggberúgása volt :-(( Persze ez engem nem vígasztal...
tegnap kaptam a Szugló utcai pug boltba tömítést a fűtőradiátorhoz (poton 1230ft) és délután amatőrként 40 perc alatt kicseréltem. A régi tömítés nem volt benne lehet hogy elpárolgott. Ezt a munkát a szerelő 25 ezer forintér csinálta volna meg és még 20ezerrel levett volna anyagra mert azt mondta hogy a fűtőradiátor kilyukadt cserélni kell és azt csak a műszerfal kiszerelésével lehet cserélni ami egy napos munka. Hát a fűtőradiátort is simán ki lehet húzni és nem kell kiszedni a műszerfalat. Csak leakart húzni a szaki pedig lagalább nyolc éve járok hozzá javíttatni.Mégegyszer kössz a segítséget.
Jaa még valami a légtelenítéskor a légtelenítő sapka (kupak) kicsúszott a kezemból és nem lett meg. A kerékről szedtem le egy szelepsapkát és azt tettem rá. Elvileg rászorult de félek hogy lelőki a nyomás.Lehet ilyet kapni külön?? vagy kell hozzá venni egy fél autót is?