Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BuNnY Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120851

Nem tudom, hogy az sw-ben milyen a zár, nekem 5 ajtósnál ugye mikrokapcsolós. Az is hasonlóakat csinált (nem akart lezáródni csak X-edszerre), nekem az volt a gond, amiről régebben írtam is javítási tippet, a műanyag lemez nem rugódott vissza az alap helyzetébe, és folyamatosan csesztette a mikrokapcsolót. Nekem ugye eltört, én szivaccsal adtam vissza a rugózását.

Előzmény: peto.istvan (120848)
peto.istvan Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120850

Mindent :) Még a kis pókokat is kiterelgettem. Sőt a pótkereket is levettem. Szóval tanácstalan vagyok. Létezik, hgy az ajtó tud annyit mozogni, hogy ekkora koppanó hangot adjin ki? Egyedül a zár, ami fém-fémmeé érintkezik. Viszont ha rendesen le van csukva elég masszív.

Előzmény: hegizoli 307 SW (120849)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120849

A kis rekeszből is kivettél mindent a kárpit mögül? felnikulcs,emelőszár,41-46-os villás ? :D:D:D

Előzmény: peto.istvan (120848)
peto.istvan Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120848

Sziasztok!

 

Az oroszlán (307 sw) csomagtér ajtaja egyik napról a másikra már csak 2-3 erőteljesebb lecsukásra záródik be. Holnap nézem meg alaposabban de ezzel egyidőben hallom ha bukkanón átmegyek, hogy a bal hátsó oldalon fémes koccanást hallani. Kipufogó, pótkerék masszív. Nem lötyög. Gyakorlatiag mindent kivettem a csomagtérből és még most is hallani.

 

Mit vizsgáljak?

 

Köszönöm!

 

István

Smíró Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120847

Nyilvánvalóan a biztonsági funkciók vannak bekapcsolva. Szerintem szoftveresen tudod csak kiiktattatni valakivel. Pesten Zolyy megcsinálja korrektebben, mint a márkaszervizben. Az automata bezárást kihagynám, de szerintem az kifejezetten előnyös, hogy addig nincs ajtónyitogatás, amíg a vezető ajtó ki nincs nyitva. Ha lehetne ilyet beállítani a miénkben, én aktiváltatnám:)

Előzmény: LayerCake (120844)
Puding86 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120846

Szétszerelés gyári módszerekkel :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=e-ujrET_LTY

 

Én holnap készülök pár rozsda képződményt eltávolítani, nekem hasznos a vidi.

 

Apropó, nemtudjátok hátul a sima 5 ajtóson hol vannak alátámasztási pontok? pont a kerékemelési pontot szeretném lekezelni de valahol alá kéne bakkolni a kocsi farát.

 

Ötlet?

opel123 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120845
Előzmény: LayerCake (120844)
LayerCake Creative Commons License 2017.03.31 0 0 120844

Sziasztok! Tudom nem feltétlenül ide vágó de talán tudtok segíteni:

 

 

Nemrég vásároltam az autómat 308 hdi prémium,a gondom a következő:

kinyitottam az autót és beraktam a kulcsot a gyújtás kapcsolóba,majd becsaptam az ajtót,ekkor bezárta 

a központi zárat magátol,csak pótkulcsal tudtam kinyitni.

 

amikor pl leparkolok ki nyitom az ajtót a kulcsot kiveszem és ülök nyitott ajtóval,egy idő után behúzza a 

tükröket.

 

ha ki nyitom távirányítóval az autót csak a vezető oldali nyílik ki,a többi csak ha volt vezető oldali ajtónyitás.

 

az automatikus reteszelést sikerült kikapcsolni hosszan nyomva a "lakatos" gombot középen.

 

Szeretném ezeket a funkciókat ki iktatni,tud valaki instrukciókat adni ehhez?

Papalac Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120843

Csak a hátsók lettek előre téve. Jobb-bal csere nem volt. Arra figyeltem.

Nem érdekes. Majd hosszabb távon kiderül mit produkálnak. Legfeljebb cserélgetem párszor itthon is :-)

(Téli gumi forgásirányos, nem szabad másik oldalra tenni)

Előzmény: Zolysys (120840)
kymbreak Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120842

Akkor máris megvan a megoldás ! Menj kis sebességgel, és minden fasza !

Előzmény: Papalac (120841)
Papalac Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120841

1. ezt nem vitatom, ez tény. Ezért próbáltam centiroztatni és felcserélni.

2. A felcserélés miatti húzás nem indokolja a futóműállítást, főleg, hogy kisebb sebességnél nem jelentkezik. Szerintem meglátszik a gumikon, ha nem jó az összetartás. Mást meg nem lehet állítani. Csak hasra ütésre nem fogok futóművet állíttatni.

üdv.

Előzmény: kymbreak (120839)
Zolysys Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120840

fordítva van visszarakva. a jobbos a balos helyére

Előzmény: Papalac (120835)
kymbreak Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120839

1. A felcserélt kerekek előtte is szarok voltak.

2. " Nem csak akkor kell állítani futóművet, ha  " Nincsenek félrekopva a gumik "

üdv.

Előzmény: Papalac (120828)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120838
Előzmény: Hamurabi (120819)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120837

A 16-ban     betg. Nickje alatt az elérhetősége.

Előzmény: Hamurabi (120819)
Papalac Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120836

Szélvédő volt rajta cserélve garanciában még 2006-ban (szerviz szerint).

Lehet, hogy rosszul rakták vissza?

Előzmény: Papalac (120835)
Papalac Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120835

Ez biztos, hogy gumi hiba. Úgy látszik nem csak az élelmiszerből kapjuk a legalját, hanem a gumikból is.

 

A thaliánál 1x volt ilyen gondom az új autón levő GoodYear nyári gumik bejáratás után (pár hónap) nagyobb sebességnél ráztak. Visszamentem a szalonba, hogy mi van ilyenkor.

Kicentírozták jó pénzért, mert ez nem garanciális hiba :-)

Azóta jó volt és a télikkel sosem volt ilyen gondom. Jó gumishoz szoktam járni, de most egy közelebbihez vittem. Olcsó volt, de szart se ért.

 

Mondjuk ugyanez volt az ablaktörlőkkel is. 2 hét múlva mentem vissza, hogy csíkosan törölnek az új autón. Kopó alkatrész, nincs garancia. 8 k-ért tesznek rá másikat. Anyátok. 1x használtam volna, amikor esett. Máris elkopott?

 

Jut eszembe, hogy azt vettem észre, hogy a 307-es ablaktörlői beleérnek a motorháztetőbe.

A tövénél az a vastag aluminium jól láthatóan meg van kopva egy helyen.

Az 307 betegség vagy csak rosszul vannak feltéve.

Ilyen karok vannak rajta mint ezen a képen:

A csavaroktól olyan 5 cm-re mindkettő meg van kopva és a motorháztetőn is látszik.

Előzmény: Break 307 (120830)
kapper307 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120834

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy szervó olaj csere volt, gyári került bele, de szerintem bele önthették mind az 1 litert, mert a nívópálcán jóval 2-3 cm-rel a max felett van a szint. Gond lehet ez, 8-10 cm-es a pálca. 307 1.6b 2003-as

 

Köszi

Littledrake Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120833

Köszönöm a segítséget, sejtettem én, hogy majd egyszer csere lesz a vége... :)

Előzmény: mekkGyver (120816)
Smíró Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120832

Gumival én is szívtam, ment keresztbe-kasba a kerékcsere. Türelemjáték, na meg legye kapacitás a műhelyben is, hogy ne kelljen órákat várni. Talán ez most nem a legjobb időszak erre. Nekem is rázott, azután félre húzott. Sajnos a futóművön nem lehet állítgatni állítólag. Minden esetre most jó, de legalább 6-8 alkalommal cserélgették jobbra-balra, előre-hátra a gumit. Akkor még új volt a gumi, és ki lehetett tapasztalni melyik a legjobb beállítás. Ha durván fél évente nem kellene cserélni az évszak miatt, akkor is centiroztatnám, mert pár száz km-es út alatt is változik minden, hála a jó mazsar rázós-gödrös utaknak. Nem olyan szar sima, mint a románoknál, vagy bárhol a környéken:((( és pláne messzebb. De legalább a ruszki otthon érzi magát:/

Előzmény: Break 307 (120830)
Smíró Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120831

Sanyi módszerhez hasonló: lehet kapni papírboltban olyan csipeszt, ami az iratokat rögzíti. Nem GEM kapocs, hanem csipesz. A csiptető rész vízszintes és talán egy műanyag lapocska is van odavarázsolva. Na én szülségből azzal csippantottam oda - nekem is elfogyott a Sanyis műanyag - és hónapok óta tartja magát. Javaslom ezt a megoldást is. Esetleg egy kis ragasztó a lapocskákra és talán akkor tényleg le nem esik. Magát pedig odarögzíti, amíg megköt a ragacs. Ez lesz a Smíró módszere.)

Előzmény: Papalac (120824)
Break 307 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120830

Én is hasonló helyzetben vagyok voltam:A hátsók kerültek előre,az elsők hátra tavaly tavasszal.120-140-között rázott rendesen.Irány a gumis minden oké volt.Futómű ell. oké.Vissza cseréltem a kerekeket és láss csodát nem ráz.de a télivel nincs semmi gond.A gumisok szerint a gumik a felni jó.A szerelők szerint a futómű -féltengely rendben.???????????Most nem cseréltem fel a nyárit így minden oké.Toyo Nano Energy 3   2014 es dot és 0214-ben vettem.

Előzmény: Papalac (120828)
Break 307 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120829

szia megfúrtam2,5 fúró: pici reiser neki ami éppen 2mm fogja.Nekem a régi kábel bilincs nem áll meg ,nincs perem.

Előzmény: Papalac (120824)
Papalac Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120828

Eddig tartotta, csak fel lettek cserélve a gumik. Nem hiszem, hogy futómű csinálna ilyet.

Nincsenek félrekopva a gumik.

Előzmény: kymbreak (120827)
kymbreak Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120827

Vidd el futómű beállításra, akkor tartja majd az utat.

Előzmény: Papalac (120824)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120826

Köszönöm a segítséget! :) 

 

Még egy kérdés: 

 

A dugattyút csak simán visaszanyomtad a nyeregbe, vagy kapott valami kezelést, pucolást?

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (120823)
d.jocov Creative Commons License 2017.03.30 0 0 120825

Én vettem 3900 Ft-ért 18 darabos készletet hátsó munkahenger visszatekeréshez, mert ..... lustaság vagy öregszem, könnyen tette a dolgát.....

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (120823)
Papalac Creative Commons License 2017.03.29 0 0 120824

Ma voltam centíroztatni. Rendesek a srácok, csipem őket.

A bal elsőre megint kellett 25 gr (10-15). Hová tette az előző gumis?

Ezek leszedték a régi, rozsdás súlyokat és nagyobb újakat raktak, ahova kellett.

Fel is cseréltük az első-hátsó párost.

Az eredmény: nem éreztem, hogy rázott volna 130-nál, viszont enyhén jobbra húz, fogni kell a kormányt, mert 3 másodperc alatt már megy le az útról. Normál úton 70-90-nél semmit nem húz.

Vagy lejt az a pályaszakasz vagy ilyen lett. Majd hosszú távon kiderül.

 

Már az első gumisnál is láttam, hogy a jobb hátsó teleszkópról le van csúszva a porvédő.

Néztem a klub leírását, de a "Sanyi módszerhez" nem lehet kapni olyan kábelbilincset.

Jelenlegi ötleteim (még kipróbálás előtt):

- betekerem a porvédő felső részét vászon szigetelő szalaggal, hogy beszoruljon a helyére;

- beragasztom valamivel (nem tudom mi fogná meg;

- 1,5-es fúróval megfúrom a felső idom peremét és dróttal rögzítem;

- nagyobb fúró, 3-as menetet vágok bele és hernyócsavarral rögzítem.

A fúrásokhoz jó lenne kivenni, tehát első körben a lustaság miatt szigszalag esetleg még szóba jöhet valami seeger gyűrűs megoldás is.

 

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2017.03.29 0 0 120823

Nem vettem semmiylen csavart, kerestem a szerszámos ládában olyat ami belemegy és hozzá önzáró anyát.

 

Hátsó fékeknél kicsit macerás a dugattyú visszatolása, mert nyomnod ls fordítanod is kell. Van aki a kétszemélyes megoldásra esküszik, van barkácsoó kedvü is aki csinált hozzá célszerszámot. Én sogorral együtt a csőfogó segítségével oldottuk meg.

Előzmény: Törölt nick (120815)
bananatree Creative Commons License 2017.03.29 0 0 120822

1 alkalom is tud végzetes lenni, hiszen 800-1000km-en át azt a lét fogyasztja a motor, az akár 1 hónap is lehet egy átlag autósnak...

De a lényeg, hogy a motornak mennyi üzemóra...

 

Írtam már párszor, de talán itt még nem: nekem volt olyan, hogy Franciaországból hazafelé, Olaszországban kellett tankolni. Shell kártyám van, de valamiért 2010 körül az olasz autópályák teljes hosszán(!) 1db(!) Shell kút volt. A többihez le kellett volna menni a pályáról, aztán meg tehenek közt csámborogni.

Annál az 1 kútnál tankoltam, ránézésre is gáz volt, de sajnos ki volt számolva a dolog, nem tudtam tovább menni.

Nem sokkal később, Szlovéniában jött a sárga tengeralattjáró, vészüzem, és onnantól nem engedte 2000rpm fölé.

Hegyeken, szerpentineken át.

Kiütöttem, többször is, de majdnem mindig visszajött.

Néha volt 50-100 km amit gond nélkül végigment, aztán megint vészüzem.

Élmény volt...

 

a megfejtés: üzemanyagszűrő eldugult a szartól, és volt olyan, hogy ha gyorsítani akartam volna, akkor kevés volt a gázolaj nyomása, amit a pumpa küldeni tudott.

de hogy mennyire nem egyszerű a dolog: 

itthon volt szűrőcsere, márkaszervizben. Utána 1 hétig kb jó, aztán megint letiltogatott.

Újabb szűrőcsere, és akkor már kb 3 hónapig jó volt.

A 3. szűrő aztán már bírta ~2 évig.

 

1 tankolás, hónapokig tartó szopás.

 

és még mák volt, mert nem vizezett/benzinezett szart adott el, hanem "csak" koszosat...

 

 

Előzmény: Törölt nick (120820)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!