sárga lámpás sztori az olyan, hogy vagy ott van a rendőr és lefülel, vagy nincs. Helyszíni bírság, avgy feljelentés, ha nincs zseton, de egyébként meg azt kell mindani, hogy zöld volt - nem, nem sárga, mert sajnos a bíróságona rendőr szavával szemben nem áll meg a KRESZ szerinti: "nem tudtam volna biztonságosan megállni" indoklás! Tapasztalat.
Lámpánál nem szoktak fotózni, nincs rá infrastruktúra.
Kamerák lehetnek., de azok többnyire forgalomfigyelők az utv.hu-nak. Szóval nyugi:)
---
de ne rohanjatok, most értesített apukám, hogy volt osztálytársam és csapattársam autóbalesetben meghalt, belerohantak egy nyergesvontatóba az M7-en, ő meg a hátsó ülésen aludt és nem volt bekötve ... :((((
Attól a gumitó ne is várj mást, én inkább elattam tavasszal ár alatt, pedig szinte újak voltak mikor vettem a passatot, annyira 0-val egyenlő, kb. mintha nem is lett volna téligumim annyira tapadt, mindegy volt hogy hó latyak vagy csak száraz aszfalt, az nem tapadt sehogy. Most Conti van, de még a garázsban pihen. Ha ez sem válik be visszatérek a Nokian-hoz, az nagyon bejött.
Köszi a gyors választ! Azért furcsa a dolog mert eddig mindig megállt a víz 90-nél és nem volt ez az ugrabugra le-fel. Nyáron és télen is tartja végig ezt a hőfokot, úgyhogy most nem tudjuk, hogy mi van. 10 éve nyűzzük már, csaknem most tűnt ez fel:)
Valaki mondta, hogy vízköves a rendszer, de az meg nem lehet , mert desztillált vízzel van feltöltve. Hallottam olyat is, hogy ki kell mosatni az egészet, valamint, hogy elektronikus baja is lehet.
Én csak utasként éltem át az ilyen helyzetett. Egy régi Nbebizonyította, hogy Ő még NISSAN-nal mentünk és a Merci bebizonyította, hogy csak Ő tud megállni elsőként a pirosnál. Mi másodikként érkeztünk a Mercibe, majd jöttek a többiek még hárman. A biztosítónak illetve a rendőrnak sikerült beadni, hogy mi még meg tudtunk álnni, de a többiek segítettek a Merci formázásában.
A peugeot 307-esembe szeretnék egy fejegységet venni. (Sony CDX-GT450U). Az lenne a kérdésem hogy ezek az új fejegységek simán beszerelhetők vagy kell hozzá valamilyen átalakító csatlakozó még? Ha kell akkor linket légyszi írjatok ha tudtok mert én nem igazán találtam.
A másik kérdésem pedig az lenne hogy ennek a fejegységnek az erősítője 4x52W. A gyári hangszorók hány W-osak lehetnek? Ha erre a fejegységre rákötöm a gyári hangszorókat nem kapnak nagyon nagy terhelést??
Szerintem ez teljesen normális hogy 80-90 között mozog a mutató.Én reggel melóba 4 km-t megyek és a 70fokot épphogy eléri,kevés veszteséghőt termel a motor.Nekem digit klímás és nincs fűtéscsap,hanem mindig kering a víz a fűtőradiátorban ezért ha nem fűtök hamarabb eléri az üzemi hőfokot.Ha eléri a 90 fokot miért esik vissza?Hát mert nyit a termosztát.
Sas úgy emlékszem neked van vagy szünetmentes táp, vagy 12V-240inverter a fűtéshez, az éjszaka a házunk előtt csapódott be a villanyoszlopba, épp az a fábia, amiről ódákat szoktam zengeni, így lekötött bennünket a hálózatról. Sűrgősen be kell szereznem egy kütyüt, hogy a keringetők ne essenek ki a csatasorból. A kazánt el kellett locsolni. Pontos tipus?
Após Swiftjével vagyok fent, szívinfarktust kapna, ha megcsukatnám a verdáját. Pedig ráférne, mert rémesen szétpadkázta a felnit, összekarcolta a karosszériát. 40 Km-en keresztül előzni sem tudtam, mert alig bírt100-zal menni:-(((( Csak az első előzés volt életveszélyes, ráadásul a 44-esen kamiont előztem, tolt mögöttem egy bömös is, ez a car meg nem ment. Szemből kamion, mindenki fékezett. fénykürt, mögöttem duda, szóval volt para rendesen. Após évek óta ki nem mozdult vele Gyuláról, csak rövid távok és így mehetett bele vagy 60 ezer km. Ha lenne AF hibaüzi, sopánkodhatnék, hogy vajon mitől:-D
Haszi kösz a biztatást, egészen megnyugodtam:-) Csak látom, hogy a söfőreink is elég gyakran kapják a csekket. Elszoktam már az ilyen traumától, vagy nem szoktam hozzá. Itt mindenki rohan, jelenlegi lakókörnyezetemben meg mindenki a mediterrán-stílust képviseli: lassan és amit lehet "mannyána". (nincs olyan spanyol jel a 3"-on, akkor inkább fonetikusan:-))
Még itt vagyok:-) Nagyon kevés az idő. Ráadásul off autóval vagyok, így meg sem tudtalak volna kérni, hogy kukkrálécci az ülésfűtésre. De ami késik, nem múlik:-)) Remélem a talin kívül is lesz módbeülnük valahová és legurítani.... amit iszol. (nagy a pofám, mert tudom, nem vagy alkoholista:-D)
A segítségeteket kérném! Van egy 1.6-os benzines 307-ünk. A probléma az lenne, hogy a vízhőfok nagyon lassan éri el a 90 fokot és azt követeően visszaesik 80-ra és ezt követően a kettő között ingadozik. Termosztát lett benne cserélve, de a probléma továbbra is fennáll. Garázsból indulva is nehézkesen melegszik fel, és ebből kifolyólag lassan is fűti fel az autót. Most, hogy vannak a mínuszok még talán érthető is lenne (bár az igazi hideg nincs még itt), hogy nehezebben éri el a 90-et, de van hogy percekig alig megy feljebb, de ha meg eléri mért esik visza? Remélem tud valamelyikőtök tanácsot, tippet adni. Autósboltba ment a válrángatás, hogy passz...