A vizzel óvatosan, amíg nincs snorkeled, addig kerüld. Pont egy ilyen gépet láttam elmerülni egy gödörbe, snorkel nélkül, japán, nem japán, úgy beszívta a vizet, mint a szél.
Anyósék amúgy tulajdonképpen leginkább a Defender ellen majréztak, egyrészt azért mert túlárazott másrészt azért mert másfél milláért nincs kinálat. Mert amúgy a végén akartam már annyira hogy Defi legyen. De abból a két használhatónak tűnő gépből (minimum 5 személyes) nincs mit választani. Vagy csak savanyú a szőllő???
Köszönöm szépen! Tudod, az a hülyeség a mai, túldiplomázott, túlelméletizett világban, hogy csak agyalunk és agyalunk, de nehezebben nyomjuk a gyakorlatot. Nekem úgy maradt a fejemben a T4 mint egy nagy kongó batár. De az pár évvel ezelőtt volt, illetve a cégnél 2 évig rapszódikusan hajtott T5 lestrapáltsága miatt is úgy éreztem hoyg nem kell ilyesmi. Most meg pont hogy nagyon megtetszett:))) A fene se érti...
A t4wiki.de oldallal az a bajom, hogy mindig is rühelltem német nyelvet tanulni, nem is ragadt rám egy kukknyi sem.
Megerősíti az én választásomat is , korábban ajánlottam neked a T4-ez megfontolásra, bár akkor elvetetted hogy túl nagy batár.
Hosszas küzdelem mellett jutottam el a T4-hez - nagypolski kapcsolható difizárral / családi örökség, csak 30 éves volt mindíg szétesett vmi rajta/, fiat punto / elsőkerekes milyen jó lesz, nem fértünk el /, hilux / tökéletes csak drága és nem lehet bele pakolni /, sok sok patrol meg kféle pickupok újra és újra / talán 8 is volt jelenleg is van , egyidőben 4 is egyszerre / de a legjobban én a T4-est kedvelem, főleg amióta beleraktuk az összkerekes hajtásláncot, ez a kedvencem.
Használd sokáig boldogan !
Ha bármit javítani kell a t4wiki.de-n minden infó fent van.
Végigolvastam a legutóbbi, engem érintő megszóllalásokat. Úgy látom, annyira azért nem utáltatok meg. Köszönöm.
Ami a "elsőkerékkel nem off-road az off-road" bemondást illeti: ugyan lehet, hogy komoly terephez komoly 4x4 kell, nem is tagadom, de nekem még eddig nem igazán hiányzott a mezőn az összkerék. Való igaz, tökig sárba nem is kolbászolok belé, mert minek. Azt meghagyom az oroszoknak, ott vannak olyan utak.
Itt egy kép amúgy az új járgányomról.
92-es kiadású, hosszú változat (komoly kufircoló hely van hátul), 2.4-es szívódízel. Felújított kasztni, futómű. Jó állapotú motor, egyedül a váltó csinál olyasmit, hogy lefele váltva nem veszi be a hármast csak kettesbe ralás után (rudazat vagy szinkrongyűrű a szervizes szerint aknél bevizsgáltattam). Oszt majd kiderül.
33"-as gumedli nemjó pónira, viszont ha a póni nemjó, akkor a mérete miatt könnyen szerelhető, végső esetben penig kóbászba is betőttheted - oszt akkor mindenki boldog lesz a családban, anyós included. Hányan dicsekedhetnek azzal, hogy megették a terepjárójukat?
Asa. 1- a doki pont állatokkal foglalkozik hivatás szerűen így hát adott hogy meg tudja állapítani h a ponynak van e lengőcsapszege vagy sem van.
2 ha az asszonyka elküldött melegebb éghajlatra akkor ajánlom figyelmedbe a budapest bamakot még szerintem tudsz rá befizetni némi regisztrációs díjat és így megoldódik a kívánsága és Te is jól fogsz szórakozni. azt hiszem a képek alapján h ha jókor leszel jó helyen akkor némi vízben ott is meg tudod meríteni a szekeret.
a Hummereseknek akik szeretnének a sokatemlegetett halőrrel harcba szállni és a balaton jege vagy a sok hó sem akarják h útjukba álljon ajánlanám figyelmükbe az alábbi linket:-)
doki amúgy meg ne törödj semmivel tényleg jókat szórakoztunk s most azon h vajon mennyire fogod sajnálni azt a pillanatot amikor terepes gjm lesz alattad próbaképpppp és rájössz e nélkül tényleg lehet élni. DeMINEK