Végülis majdnem:) Most tankoltam elősször tele:P 841km van most benne, ma még eljöttem vele dolgozni, talán még holnap is eltudok, sacc 850-et megyek akkor 1 tankkal.
Illetve a hátsó kerékagyat hogy veszem ki mert a kéziféktartó lemez széthullott és a drága opel volt olyan kedves úgy megszerkeszteni ezt a szart hogy csak az agy levétele után lehet cserélni....
Van egy 2.5td omegám. A jeladós polrasztócsúcsnál folyik a gázolaj. Hol tud folyni? Meg lehet szüntetni valahogyan? Ha nem van valakinek bontottan? Üdv
Ennyire nem lehetsz szaki: a váltónak semmi baja! A nyelestengelyen lévő szimering ment szét, amibe a citrom csusszan. A gyanúm, h a citrom tengelye kopott!
A Td difivel kb fél literrel kevesebet eszik gép,igaz nem hajtom.
Ha minden jól megy 10rongyból elmegyek 300kilómétert,ha nem akkor csak 270 et.
2,6os.
Az a szép ha egy 24V t normálisn hajtasz annyit eszik mint egy 2.0es.A omi.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/331-Omega.html?fueltype=2&constyear_e=1993&powerunit=2
Nászút csak belefért volna:) Más: nem sürgős, de ha kezeid közé akad az MV6 balos első ajtókárpitja, meg a jobbos belső küszöb műanyag kábelcsatorna, akkor elcserélem secunder levegő beszívóra:)
Ez se ment kasztnishoz... Sárvédők alatt olyan fossá volt rohadva, hogy az mesébe illő:) Így legalább elég jó pénzt hozott... Chip Foose ha látta volna hogy vettük ki a motort, elsírta volna magát:O
Cromaxnál sincs fogalmuk ezekről a patentokról, ott csak a küszöb belső díszlécéhez van patent, ahhoz is kevés. Fogarasi autósbolt a sárkeresztúri úton... Faszikám mindent beszerez és rettentően olcsón. Múltkor mondtam is, nekem mennyiért hozta a cuccokat, maradt is még egy csomó. Díszlécek nem újak nekem, hanem bontottak, ugyanolyan rozsdás lófasz volt, többsör leszedett és felrakott. Én leszedtem a lemezről a műanyagot, a lemezt meg fossá csiszoltam és lekezeltem, majd visszarögzítettem rá a műanyagot. Örök, mint a nyomor. A kapaszkodót kicserélhetjük, mert közbe megtaláltam az első ajtóra valót, mert elbontottam a verdát. Majd ütközzünk és odaadom. Ha gondolod megnzéem a patentjaimat is, mert ha csak az első ajtóra kell, annyi biztos maradt nekem is.
Semeddig nem tart kiszerelni, kb. 10 perc, ha van szerszámod. Kell hozzá talán 4-es vagy 5-ös imbusz, meg egy csillagcsavarhúzó. Nem árt új tömítést venni hozzá, valamint természetesen féktisztítót. De a magas fordulatszámot okozhatja a vízhőfokjeladó hibája is. Mivel nem nagy összeg, azt is kicserélném a helyedben. Mondjuk ahhoz érdemes leszedni az EGR-t a helyéről, mert akkor simán hozzáférsz és ebben az esetben akkor már rögtön megtisztíthatod az EGR-t is, mert tuti hogy tiszta koksz. Ez az egész kb. 5-6ezer forint és lehet hogy megoldódik a probléma.