Én is halogattam a redifelújítást mert semmi hibát nem tapasztaltam (kb120000km), viszont membráncsere után -1lityi fogyi!! Tehát már előbb is megérte volna...
tényleg, ha valaki tervezgeti az autóvásárlást, akkor nyáron lesz egy 1,6-os klímás swift, tutin karbantartva, akkor kb 160e km-el, visszavásárlási garanciával eladó. Gyűjtögessetek, kb 700e Ft-ot kérek érte, 1998, friss műszakival majd.
--- én meg végre beleülök egy automata akármibe :-)))))
jó hír (nekem is még csak 2,5 éves) bár mivel nyáron el szeretném adni a kocsit, mindenképp megcsináltatom előbb a felújítást. Biztos hülye vagyok, de sosem adtam még el autót épp aktuális karbantartási munkálatok elvégzése nélkül.
jahh, keverős, asszem valami loveco, BRC redivel. Volt aki fikázta ezt a típusu reduktort, nekem annyi gondom volt vele, hogy tempós éles jobbos kanyarban lefulladt a kocsi néha, de ezt orvosolták kb 20 perc alatt a beszerelést követő héten.
Nekem gázzal is indít a kocsi. Zalaegerszegen szerelték, eddig 70000 km-t mentem vele. Sztem tuti jó. Már fel kellene újíttatnom (60000km) a redit, de még nem szorítottam rá időt, semilyen karbantartást nem igényelt eddig.
1,6-ban van jól működő rendszerem. országút 7-7,5 l/100 km max 100km/h, 130-nál sztrádán 8-9 körül. Városban 9-10l/100km. A város az Nagykanizsa, szal nem BP.
Kanizsán csinálták és szerintem nem volt olcsó, de helyben volt, meg amíg dolgoztam elkészült a kopcsi és ez is szempont volt. Szóval leadtam a kocsit, készítettek bele egy vaskeretet, tettek bele egy használt tartályt multiszeleppel, összekötötték a töltőnyílásokat és a motorba menő vezetékeket majd munka után mentem a kész kocsiért. Egybe 33-35 eft. körül kért a Járgányjavító.
Nekem is úgy tünik, hogy rendesen karba volt tartva az autó. Újjak a fékek, olajok, szűrök. A kormányművet kell felújjitsam, mert folyik belőle az olaj, meg ezt a lamda-szonda dolgot kell megoldjam ,de ezeken kivül semmi baja. Ma mentem vele 200 km-ert és kb 2x megint megcsinálta hogy menet közbe leált a motor, aztán pár másodperc mulva észbekapott. Remélem hogy ezt is a szonda miatt csinálja
De ismerős. Az elöző tulaj rendesen karbantartotta a gázrendszert is, meg az egész autót, (fékek, olaj, szűrők stb.). Két szűrő is van gázrendszerben, ezeket 15.000-20.000 km-enként cserélni kell, az átváltás pedig számítógéppel beállítható. Természetesen megéri egy computeres gázbeállítás, szerintem ezzel minden hiba orvosolható. A check-lámpa sajna a legtöbb VOLVO-ban világít gázüzemben.
Keresned kell egy műhelyt akinek van szoftvere és adatkábelja STARGAS-hoz.