Közben meg is válaszolom a saját butaságom.. :) Megvannak a tömítések, csak bele voltak szorulva a lyukba, lecsúszott a csőről mikor széthúztam :) Most jön egy durva takarítás, mert már a padlólemezen levő szivacs is tocsog :( Egy kérdés még lenne viszont, mielőtt beröffenteném majd a verdát.. Légtelenítenem és utántöltenem ez esetben kell vagy sem??
Úgy látszik szép napunk lesz, így most jutottam el odáig, hogy kiküszöböljem a nedves szőnyeg problémát... Szét is szedtem a fűtőradiátor csőnél ahol csöpög és láss csodát.. nincs tömítés...!? Ez lehetséges?
Jó lett volna látni, hogy mégis melyik részre, pontosan hogyan kell behelyeznem az újat.. Valaki tudna ebben egy kis segítséget adni? :) Előre is köszönöm...
Akik javasolták, hogy nézzem meg a hamutálca égőjét, azoknak köszönöm!
Ugyanakkor az az égő nálam már sok-sok éve nem ég, ennek ellenére működött a fényszórómagasság állítása.
Ami érdekes módon egyszer csak magától megjavult, legalábbis egy-két napja, amikor kipróbáltam, már ismét működött. :-)
Helyette viszont pár napja folyamatosan ég az AIR BAG felirat a műszerfalon. Próbáltam az utasoldalit ki/bekapcsolgatni, de ettől nem tűnt el a felirat. Val'szeg a kormányban lévővel lesz a gond, a kérdés csak az, hogy mi történhetett egyik napról a másikra, ráadásul úgy, hogy minimálisan mozgott a kocsi az elmúlt 1-2 hétben.
Vajon az ülés alatti vezetékek piszkálgatása, a csatik széthúzogatása, összedugdosása hozhat pozitív irányú változást?
Vagy tényleg tönkre tud menni a légzsák a kormányban csak úgy, "magától"?
Nem tudom, hogy az sw-ben milyen a zár, nekem 5 ajtósnál ugye mikrokapcsolós. Az is hasonlóakat csinált (nem akart lezáródni csak X-edszerre), nekem az volt a gond, amiről régebben írtam is javítási tippet, a műanyag lemez nem rugódott vissza az alap helyzetébe, és folyamatosan csesztette a mikrokapcsolót. Nekem ugye eltört, én szivaccsal adtam vissza a rugózását.
Mindent :) Még a kis pókokat is kiterelgettem. Sőt a pótkereket is levettem. Szóval tanácstalan vagyok. Létezik, hgy az ajtó tud annyit mozogni, hogy ekkora koppanó hangot adjin ki? Egyedül a zár, ami fém-fémmeé érintkezik. Viszont ha rendesen le van csukva elég masszív.
Az oroszlán (307 sw) csomagtér ajtaja egyik napról a másikra már csak 2-3 erőteljesebb lecsukásra záródik be. Holnap nézem meg alaposabban de ezzel egyidőben hallom ha bukkanón átmegyek, hogy a bal hátsó oldalon fémes koccanást hallani. Kipufogó, pótkerék masszív. Nem lötyög. Gyakorlatiag mindent kivettem a csomagtérből és még most is hallani.
Nyilvánvalóan a biztonsági funkciók vannak bekapcsolva. Szerintem szoftveresen tudod csak kiiktattatni valakivel. Pesten Zolyy megcsinálja korrektebben, mint a márkaszervizben. Az automata bezárást kihagynám, de szerintem az kifejezetten előnyös, hogy addig nincs ajtónyitogatás, amíg a vezető ajtó ki nincs nyitva. Ha lehetne ilyet beállítani a miénkben, én aktiváltatnám:)
Én holnap készülök pár rozsda képződményt eltávolítani, nekem hasznos a vidi.
Apropó, nemtudjátok hátul a sima 5 ajtóson hol vannak alátámasztási pontok? pont a kerékemelési pontot szeretném lekezelni de valahol alá kéne bakkolni a kocsi farát.
1. ezt nem vitatom, ez tény. Ezért próbáltam centiroztatni és felcserélni.
2. A felcserélés miatti húzás nem indokolja a futóműállítást, főleg, hogy kisebb sebességnél nem jelentkezik. Szerintem meglátszik a gumikon, ha nem jó az összetartás. Mást meg nem lehet állítani. Csak hasra ütésre nem fogok futóművet állíttatni.
Ez biztos, hogy gumi hiba. Úgy látszik nem csak az élelmiszerből kapjuk a legalját, hanem a gumikból is.
A thaliánál 1x volt ilyen gondom az új autón levő GoodYear nyári gumik bejáratás után (pár hónap) nagyobb sebességnél ráztak. Visszamentem a szalonba, hogy mi van ilyenkor.
Kicentírozták jó pénzért, mert ez nem garanciális hiba :-)
Azóta jó volt és a télikkel sosem volt ilyen gondom. Jó gumishoz szoktam járni, de most egy közelebbihez vittem. Olcsó volt, de szart se ért.
Mondjuk ugyanez volt az ablaktörlőkkel is. 2 hét múlva mentem vissza, hogy csíkosan törölnek az új autón. Kopó alkatrész, nincs garancia. 8 k-ért tesznek rá másikat. Anyátok. 1x használtam volna, amikor esett. Máris elkopott?
Jut eszembe, hogy azt vettem észre, hogy a 307-es ablaktörlői beleérnek a motorháztetőbe.
A tövénél az a vastag aluminium jól láthatóan meg van kopva egy helyen.
Az 307 betegség vagy csak rosszul vannak feltéve.
Ilyen karok vannak rajta mint ezen a képen:
A csavaroktól olyan 5 cm-re mindkettő meg van kopva és a motorháztetőn is látszik.
Az lenne a kérdésem, hogy szervó olaj csere volt, gyári került bele, de szerintem bele önthették mind az 1 litert, mert a nívópálcán jóval 2-3 cm-rel a max felett van a szint. Gond lehet ez, 8-10 cm-es a pálca. 307 1.6b 2003-as
Gumival én is szívtam, ment keresztbe-kasba a kerékcsere. Türelemjáték, na meg legye kapacitás a műhelyben is, hogy ne kelljen órákat várni. Talán ez most nem a legjobb időszak erre. Nekem is rázott, azután félre húzott. Sajnos a futóművön nem lehet állítgatni állítólag. Minden esetre most jó, de legalább 6-8 alkalommal cserélgették jobbra-balra, előre-hátra a gumit. Akkor még új volt a gumi, és ki lehetett tapasztalni melyik a legjobb beállítás. Ha durván fél évente nem kellene cserélni az évszak miatt, akkor is centiroztatnám, mert pár száz km-es út alatt is változik minden, hála a jó mazsar rázós-gödrös utaknak. Nem olyan szar sima, mint a románoknál, vagy bárhol a környéken:((( és pláne messzebb. De legalább a ruszki otthon érzi magát:/
Sanyi módszerhez hasonló: lehet kapni papírboltban olyan csipeszt, ami az iratokat rögzíti. Nem GEM kapocs, hanem csipesz. A csiptető rész vízszintes és talán egy műanyag lapocska is van odavarázsolva. Na én szülségből azzal csippantottam oda - nekem is elfogyott a Sanyis műanyag - és hónapok óta tartja magát. Javaslom ezt a megoldást is. Esetleg egy kis ragasztó a lapocskákra és talán akkor tényleg le nem esik. Magát pedig odarögzíti, amíg megköt a ragacs. Ez lesz a Smíró módszere.)
Én is hasonló helyzetben vagyok voltam:A hátsók kerültek előre,az elsők hátra tavaly tavasszal.120-140-között rázott rendesen.Irány a gumis minden oké volt.Futómű ell. oké.Vissza cseréltem a kerekeket és láss csodát nem ráz.de a télivel nincs semmi gond.A gumisok szerint a gumik a felni jó.A szerelők szerint a futómű -féltengely rendben.???????????Most nem cseréltem fel a nyárit így minden oké.Toyo Nano Energy 3 2014 es dot és 0214-ben vettem.