megkaptam a Vaterán megrendelt tempomat kapcsolot.
Gondoltam a filling kedvéjért berakom. Jól festett, de valami nem hagyott nyugodni. Hát ez után jött a döbbenet. Mitt vettem észre, hogy lehet nem is tudom használni.
szerintem a képek magukért beszélnek.
HÜPPP, HÜPPP.
belülről sem jobb a helyzet, lehet hogy csak a csatlakozó foglalatott kell beforrasztani?
Az hiszem egyenlőre várok a féklámpa kapcsolo projekttel.
Szerintem ma beugrok a peugeot szervizbe, hogy megoldható-e a problémám.
Az autó eleje felé van kettő csavar és hátul egy. Ha felrögzíted a kettőt amit látsz és megmozgatod a lemezt, akkor már fel fog tűnni a harmadik, mert a külső fele még lógni fog egy kicsit. Viszont nem érdemes túl sok energiát ölni a harmadik csavarba, mert kettő stabilan és rezgés nélkül tudja tartani.
Lett egy 307 break-om és egyből segítséget kérnék az önindítóval kapcsolatban, az lenne hogy: indít meg minden az önindító, de lassan megy vissza gondolom a blendix, és ezért darálja néha a fogaskereket, hát csúnya hangja van de javítható házilag ? Bonyolult szétszedni?
Nem rémhírek igazak de mind mind javítható. Valami házilag valami nem . Mint minden autónál.AMit írtál példát az sem nagy valami.40 perc kézimunkával és kevés térdeléssel te magad is meg tudod javítani, és sokkal jobb is lehet mint volt.
Nem lenne egyszerű leszaggatni. Próbáltam kiszedni, de egy idő után feladtam. A dob leszedése nélkül nem akart kijönni.
Amúgy, ha a hővédő ugyanaz ami az enyémen is volt, akkor meg fogsz lepődni, mert 3 rögzítési pont van. A harmadik pont olyan helyen ahová ismét nem férni hozzá a dob leszedése nélkül.
Én vettem nagyobb átmérőjű alátétet és azzal felszorítottam. Tuti lett, megszűnt a zörgés. Az új lemez 15e itthon.
Apropó rezgés.. Nekem már hetek óta zörgött valami hátul, ma jutottam el oda, hogy megnéztem. A hátsó biztonsági öv műanyagja kopogott a belső műanyag ajtóborításon. Betettem az övet az üléstámla mögé, most nem ér kemény műanyaghoz. Elég béna, hogy nincs neki rendes alapállapota, csak lifeg ott a nagyvilágba.
Ádi a méret mi volt? Ha jól emléxem nekem 70 és 65 cm. Ha nem ez, kiszaladok megnézni. Szeretnék, ha lenne. Pénzt számládra utalom, ha priviben -sms-ben - megadod a számát. Cuccost valahogy elhozom, most azonnal úgy sem kell.
Ma alámásztam a kocsinak, hogy utánanézzek a kipu dob hővédő lemez zörgésének, és szomorúan láttam, hogy mindkét rögzítési pontnál elengedett a cucc, így most rajta ül a dobon. Illetve nem, mert kicsit meghajlítgattam, és beszorítottam, hogy ne érjen hozzá lehetőleg. Remélem, nem esik le hazafelé, vagy nem kezd el annyira zörögni, hogy amiatt kell leszaggatnom...
Felfedeztem, hogy a radiátor alsó csövénél a bilincs nem látszik a rozsdától... És van némi eresztés nyom is. De a vízből nem fogyott semmi, szóval lehet, hogy valami más folyt végig a csövön... Szerintetek cseréltessem le a bilincset, mielőtt elpattan? Vagy elengedi a nyomás alatt levő csövet? Vagy ez a felületi rozsda nem gáz?...
Aztán néztem, hogy milyen közel fut a földhöz az ékszíj alul... Remélhetőleg nem lesz eső hazafelé, nem úgy, mint tavaly, mert azt az ékszíjam nem éli túl nagyon sokkal... Kelleni fog az a motortakaró.
Ennyi pozitív kisugárzással pont ebben a sorrendben történik majd: zabál és becarik a váltó. Több pozitív kisugárzással me valamit valamiért - lesz egy kényelmes verdád, nem kell carakodni kuplunggal, esetleg gyengusz tárcsával, csak a vezetésre kell figyelni. Jó ám az automata, Sas is alátámaszthatja:-)
Koszi szepen a segitseget :)
Ezen akadt még meg a szemem :/
De automata kocsim sose volt...meg gondolom ez zabalja a benzint is + ha behal a valto :S
http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/307/peugeot_307_sw_2.0_supreme_automata_m.oi._garantalt_kilometer-5290251
nemtudod magad, mert utánna diaggal be kell kalibrálni a rendszert, meg amúgy is egy infúziós cucc kell hozzá, és azt vagy kapod az eolyshoz vagy nem, ha tudsz szerezni keress egy márkaszervizet ahol beteszik
Szerintem ezek az "elsők" éppenséggel nem szarok. A facelift kijavította az előző hibákat és amikor elkezdték gyártani, még éppen odafigyeltek. Az első széria jó lehet, aztán lehet elqrvultak gondolom. Az enyém 2006-os gyártású, semmi bajom vele. (kopkopkop) Izzók nem 2 hetesek, sokkal tovább bírják. Szerintem 2 hónapot simán;-) De gondolom, nem az vág majd földhöz. Sőt, ha jóakaród szeretnék lenni, csak ezt a hibát kívánom, mást nem, na meg balesetmentest... Jól néz ki a verda. Aki ezekkel az extrákkal vette már akkor is, mélyen zsebbe nyúlt és gondolom, vigyázott is rá. Sok sikert!
én is szivattyúval kezdeném,esetleg még a rail cső nyomás szenzort kellne megnézni, indítózás közben nézni kellene diaggal, hogy felépül e a gyomás. 400barnak meg kellene lenni. Ha nincs akkor padra kell tenni, hogy a kisnyomású rész a hibás vagy a nagy. Nem egy nagy összeg a bevizsgálás, ha jó helyre viszed(Hódmezővásárhely), leszedni sem nagy dolog.