Úgy fogják lekapkodni a mérőket és osztani a büntiket (mint ahogy már ma is teszik csak magánszorgalomból) hogy csuda.
Mellesleg erre pillanatnyilag szerintem létszám sincs, mivel évekkel ezelőtt kibasztak mindenkit, illetve kiszerveztek. Megint egy csókos brancs fogja végezni, érdekelté téve a hiba találásban.
"Ehhez nem kell külön gázszerelőt hívni, az ellenőrzés a gázszolgáltató feladata lesz, a minisztérium közleménye szerint a műszaki-biztonsági felülvizsgálatának díját a gázszolgáltató állja."
A legpraktikusabb egy gázmérő cserénél megejteni a vizsgálatot. Aztán az ügyfél a hibákat kijavítatja és ezért már természetesen fizet !!
Nekem a földben vezetett (majdnem) vízszintes ágvezeték méretezése kell, hiszen ott lesznek a PVC csöveim. Amiről a cikk szól az a "fönti" ereszcsatorna és az ejtővezeték.
"A csapadékvíz-alapvezeték méretének meghatározása teljesen megegyezik a szennyvízével, így azt majd ott tárgyaljuk. A szennyvíz-ágvezeték méretét meghatározhatjuk tapasztalati úton és táblázatosan is."
Na ennek kell utánajárnom... Persze minden jó infót köszönettel veszek. 200m2 tetőfelülethez kell.
Igaz... Off.: A megfogalmazásod eszembe juttatott egy esetet, amikor az autóm hűtőcsöve kilukadt és elfolyt lassan a víz menet közben. Éppen tél volt és így beépített biotermikus érzékelőim útján észrevettem hogy "mintha hideg volna..." ezért sikerült az előtt megállni és felfedezni a hibát, mielőtt túlmelegedett volna a motor víz híján....
Vegyes visszatérőjébe! Mindig a hőtermelőhöz ott tágul a víz. Elég véletlen elzárnod egy csapot a vegyes és a gázkazán visszatérője között( biztos hogy legalább egy van) és már reped is szét a kazánod.
amikor iranyba van a toldas, es suhan a viz, akkor nem tud folyni. de ha van alul egy dugulas, es no folotte 3m vizoszlop nyomas, az mar egy masik tortenet am!
Akkor ha jól értem,a tokba ha beleteszed a gumit,úgy már nem tudod összetolni.
Lereszeled körbe a végét kb 1cm hosszan,mosogatószerrel meglocsolod-a tokban lévő gumit is-ha nem ovális a cső,össze kell cuppannia.Utána belenézel(ha tudsz)hogy nem-e gyűrte be a gumit.
Az a furcsa, hogy ugyanaz a gyártó, mégsem sikerült összedugni.
Azt melegíted, ami belemegy a másikba? Az akkor jobban tágul, nem? Így még kevesebb az esély beledugni a másikba.
Első körben megpróbálom megreszelni. Vagy esetleg a tömítésből csiszoljak le? Mondjuk nem lenne egyszerű, mert elég rugalmas, megfogni se lehet igazán.
ha a szelep megszorul hmv allasban, es a lakastermosztat elinditja a futest, akkor szarra futi a boylert, majd a kazan lekapcsol mert tul meleg a visszatero. neked meg feltunik hogy mintha hideg lenne. nem tortenik semmi katasztrofa.