Szerintem, ha csak ennyit mész évente és 2005 körüli modellekben gondolkodsz, akkor jobb választás a benzines (530i-nek már a menetteljesítménye sem rossz). A régi szivó benzinesek ugyanis szinte hibátlanok voltak (mondjuk nekem a közvetlen befecskendezéses benzines F10-el sincs semmi gondom, de E60-nál állítóag még több gyerekbetesége volt az új rendszerű benzinmotornak). A dízel komolyabb lutri amit én elkerülnék a helyedben, ha csak ennyit mész évente.
Idén ősszel vennék magamnak egy E60-as Bmw-t. Családi autónak használnám. Éves szinten 7-8000km-nél nem menne többet, mert van céges autó ami jó a városban rohangálni és van másik autó is amit szintén megtartanék. A Bmw-t hosszabb utakra, nyaralásra , stb. használnám. Az autóra kb. 3-3,2 millióm lenne +átírás. A kérdésem az lenne , hogy szerintetek ilyen használat mellett ennyiért lehet -e kapni normális állapotú autót ? Hahun rengeteg a diesel 2,5-3,5 milla között(525d, 530d kéne és jó lenne 2005 utáni). Persze tudom ,hogy a fenntartása nem olcsó(eddig is viszonylag nagy autóim voltak), de nem vág földhöz ha rá kell költeni mondjuk fél millát egy javításra. Csak azt nem szeretném, hogy ez gyakran megtörténjen. Szerintetek legyen diesel vagy keressek inkább benzinest? Másik kérdésem ,hogy ha találok nekem megfelelő 2005-ös 530d-t szívósort azonnal cseréltessem szerintetek?
Na nekem is megcsinálja, ugyan azt mint neked. Ma reggel út közben elment. Félrehúzodtam újraindítottam és ment megint a turbó. Szerdán megy szerelőhöz fékolajcsere miatt is és megnézi ezt a történetet is. Ha lesz fejlemény beszámolok!
30d facelift elektronika,arra meg vettek vadonatúj turbót az elektronikájával így maradt meg bcsabán.
kb 400km-ként regenerál ami totál optimális csak ugye olyankor visszaesik a teljesítmény míg nem állítom és indítom újra nem akar "visszaerősödni",egyébként hibátlan sima precíz az öszhang
Az első kérdés, hogy az eredeti DVD-n "Professional" vagy "Business" felirat van? Ez a kettő nem keverhető, ha jól tudom. (az én autóm 2008-as E61 Prof navival). A DVD-n sok könyvtár és és file van, a főkönyvtárról és a térkép mappáról csináltam képernyő mentést.
Esetleg egy fejtisztítás segíthet (kapható ilyen spec CD/DVD).
Én még azt tapasztaltam, hogy új DVD esetén kiírja, hogy új DVD verziót észlelt, kapcsoljam ki, várjak öt percet majd vissza.
A magyarosításról nem tudok sokat (én angolul használom), de szerintem gyári (BMW) firmware csere kellene hozzá, de ez csak tipp.
Azt meg megintcsak nem hiszem el,h egy hozzáértő sem olvas be ide,igenis beolvas egy jó pár régi e60 fórumossal csak ugye ők már kinőttek innen és úgy vannak vele sz@pjatok csak csozék...pedig pitiáner filléres bajuk van sok esetben ebben is biztos vagyok...
vagy mert némejikünknek élesebb volt párszor a modora???és akkor mi van?,nem vagyunk egyformák.
Igen,valóban nem szerencsés más elektronikát más turbóval párosítani,viszont a gyárinak 3 vagy négy lába is szakadt volt amit nem lehet megcsinálni normálisan,,,és mivel ugye venni nem lehet mert csak kompletten adják turbóval,bepróbáltunk egy facelift dupla lábas módosított forrasztásút amivel tökéletesen működik míg nem regenerál(igaz nem olyan bika mint a gyárival de jobb az összhang😊,leállít majd újból hibátlan következő regenerálásig.Most felfrissítik az utó teljesen softveresen holnap,majd beírom mi lett.
Írtam ezt a kérdést pár napja, de semmi. Tegye már meg, hogy valaki válaszol... Ha bárkinek van navigációs DVD-je, légyszi nézze meg, milyen fájlok vannak rajta, és mi a kiterjesztésük.
2005-ös, külföldről hozott E61-es navigációjával kapcsolatban lenne szükségem segítségre. Jelenleg a navi üres, van ugyan hozzá cd de nem olvassa. Magyar nyelvű navigációt szeretnék, lehetőleg teljes Europa térképpel. Utánolvastam már, hogyan kellene és mit kellene kiírni, de azt sem tudta beolvasni.
Légyszi segítsetek, milyen kiterjesztésű fájlt tud olvasni egyáltalán? Esetleg az idrive-on kellene valamit állítanom?
dynaudio: Olvastam, hogy vezérlő elektronikát cseréltél? Hogy is ment ez a dolog? Ki csinálta? Elvileg az elektronika az adott turbóhoz van párosítva, ha jól tudom.
Nekem is volt elektronika hiba, egy szál vezeték volt elszakadva azt javították. A jelenség hasonló mint neked forrasztás után kicsit gyengébb, de kiegyensúlyozottabb. Aztán erőtlen valszeg regenerált vagy franc tudja (itt mondtam, hogy felgyújtom) majd újra indul és minden a régi, még elektronika javítás utáni állapot és megy mint barom!
ismét begyengűl az autó (nem éppen annyira mint a turboszabályzó elektronika hibával),viszont most teljesen egyértelmű,h mikor-hogy.
szóval csak regeneráláskor gyengűl le és kb. 10-20 km után mikor befejezi a regenerálást nem jön vissza az ereje csak ha leállítom és újraindítom autót.
Segítsen már valaki mert itt csak találgatnak.....
Sziasztok! Tud valaki jobbos fényszórót , aminek szép a plexije? Lehet halogén is , törött fülű , belsőhibás hiányos stb. 2004 E 61 be kellene donornak. Üdv
mi van? szálaszakadás egy hét múlva bármilyen új gumin? na azt hiszem itt be is fejezem..pláne mert mondjuk aki szerint egy egy Barum annyit ér mint egy Nankang ...
olvass csak visszafele hogy kik nem adnak "annyi" pénzt egy gyári minőségért? mert sok, mert inkább eladom a kocsit? :D
Én mondjuk először le akartam cserélni mind a négyet, de a hátsóban is lenne még két szezon, minek dobjam el, inkább nézek előre kettőt, hátha találok a neten.
Igazad van, de mivel a kartergáz szűrőben 20 ezer km sincs, azt kizártuk. Meg lett tisztítva, pár nap múlva kiszedjük, hol fújhat ki. Köszi szépen a tippet! : )
Újan vettem minden gumimat, Defekttűrőben 5 garnitúrát használtam eddig el. Mostani kocsimon is pár hete találtam egyet kocsimosás közben (245/35/20" (nagy örömömre). Szóval bármennyire vigyáztam is mindig voltak ilyen puklisodások. Soha semmi más gondom nem volt vele, nem veszélyeztettem senkit. Szépen lekopott eldobtam. Túllihegitek a dolgot, több gumis véleménye alapján ismétlem: Az RFT-s gumi ha nem ereszt, nem szakadt ki az oldalfal, nem ráz akkor nyugodtan mehetsz vele. De ettől bárki cserélje le ha úgy érzi. Ilyenkor szokott egy hét múlva újabb pukli keletkezni az új gumin. : ) Persze aki nem ismerős gumist kérdezi azt fogja hallani, ó hát hülye vagy azonnal vegyél tőlem szépen újat.
Amúgy meg ilyen felfogással az veszélyezteti más életet aki szarrá kopott gumival jár, aki ilyenkor is téligumit használ (vagy télen nyárit), aki Nankang Barum és legolcsóbb társait veszi, vagy aki megveszi a más által már ledobott használt ismeretlen múltú gumit. Vagy aki bontott alkatrészt szerel a kocsijába és sorolhatnám.
Szóval ha valami csoda folytán mégis ledurran alólam az RFT-s gumi a pukli miatt, azonnal tudatni fogom itt. (Már belevertem azóta 20 e km-t.) Nem akar szétdurranni a rohadék pedig tolom neki rendesen.