Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2015.09.12 0 0 423166

Az még elmegy, hogy kényszerűségből fél napra leáll a vasúti forgalom, de az, hogy napokig és pótlás nélkül, az már több, mint szemétség. Igazán tehetnének valamit. Le kellene ülni tárgyalni a magyarokkal? Ha a magyarok képesek lennének a migránsokat visszatartani, és nem engedni túlterhelni a railjetet, akkor nem lenne gond. Vagy menjen egy mentesítővonat 'shalomig, onnan meg oldják meg maguk a migránsok, persze rendőrsorfal őrízné a vasúti pályát, nehogy azon menjenek! Ezért célszerűbb lenne őket Móváron leszálítani, és onnan busszal vinni a határra.

 

 

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 423165

Úgy van. Azért éltek rendezett körülmények között, mert ők a dzsmal törzs tagjai és ez nekik jár. Ugyanezt várják el itt is.

Előzmény: vrobee (423162)
jbaal Creative Commons License 2015.09.12 0 1 423164

Én is előfordulok azokon a "nem túl szívderítő gyorsvonatokon", de a rozsdás ablakkeretet leszámítva semmi különlegeset nem tapasztalok. Ha migránsvonatokat megközelítő állapotokat szeretnénk látni, érdemes egyet villamosozni a nagykörúton szombat hajnal 4 körül.

Előzmény: nazareth (423153)
vrobee Creative Commons License 2015.09.12 0 0 423163

persze, most nagyon jól jön a politikának, hogy van kire mutogatni, miközben ők ugyanúgy szívnak a helyzettel.

Előzmény: zjakabfi (423160)
vrobee Creative Commons License 2015.09.12 0 0 423162

Ez a most érkezők jó részére pár évvel ezelőttig nem volt igaz, jó részük rendezett körülmények közt élt és nem is akart sehova menni. Nem kell attól még örülni, hogy jönnek, szerintem az embercsempészeken és politikusokon kívül kevesen örülnek... csak a minimális empátia, hogy ha (reméljük, nem fog megtörténni) hasonló helyzetben neked mi lenne az elsődleges. És akkor talán más szavakkal sikerülne ugyanazt leírnod. l

Előzmény: Aln 663 1189 (423161)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.09.12 0 1 423161

Jó azt ne felejtsük el, hogy a népvándorlók olyan vidékekről jönnek ahol a szemétszállítás mint olyan, nem létezik. Germoneyban a nagy integráció első lépései között lesz az is, hogy például mire való a szelektálós kuka, hova mit kell dobni. Majd csak megtanulják. Mindenki tanulni akar és dolgozni. Gazdag ország van rá pénzük, nálunk meg legfeljebb nem emelkednek a bérek vagy legfeljebb visszamegy az audi és a merdzsó, hogy helyben adjanak munkát ezeknek a tömegeknek. 

Előzmény: nazareth (423153)
zjakabfi Creative Commons License 2015.09.12 -1 1 423160

Szívemből szóltál.Lehet szép az a leírás, lehet, hogy így is járnak el, de ez a lezárom a határt, és nem engedek be több vonatot, miközben kritizálják keményen  a magyar eljárást, az nagyon nincs összhangban...

Azért  a két ország között elég komoly személyforgalom van, nem biztos, hogy mindenki meg tudja oldani repülővel, busszal, oszkárral...

 

 

 

Lényegében erről beszélek én is.

Én nem vagyok annyira kifinomult lélek hogy egy átlag MÁV-os közlemény megütközést keltsen bennem, de elhiszem hogy lehet még finomítani a megfogalmazáson és láthatóan van akit már csak ez levesz a lábáról.

Hogy mindezek mellett - csak a jegyzőkönyv kedvéért említve - a vonatok pótlás, alternatív eljutási lehetőség és idegen nyelvű tájékoztatás nélkül vannak lemondva már több mint egy napja, az nyilván csak engem zavar. Engem is csak azért, mert - vélelmezem - kettőnk közül kizárásos alapon én vagyok az, akinek jegye van Zürichbe ma estére. Bármilyen udvarias német kvartyogás az emberségről ezek után sajnos nem tud vigasztalni, még akkor sem, ha egyébként azt írják le benne hogy az autópályán vagy a szántóföldön gyalogoljak át majd este fél tízkor a határon. Ugyanis sajnos nem értem (mielőtt bunkózni kezd valaki, az angollal kibékülnék mint a "Lajtán túl" bárki).

Én bárhogy is próbálom, nem sikerül azt éreznem hogy az ÖBB emberszámba vesz. De legközelebb nem kell erőlködnie, repülővel megyek.

Előzmény: Ordzsonikidze (423141)
hmsoft Creative Commons License 2015.09.12 0 2 423159

Szmoljanyinovo telephely lököttebb vezérei valószínűleg már megalapították a "ki tud többször vezetőállást cserélni 5 perc alatt a Jermak-kvartetten" kupát.

hm

v_peti Creative Commons License 2015.09.12 0 0 423158
hmsoft Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423157

Oroszországban 200 km/h-ig megtűrhető a szintbeli útátjáró, ha a felszereltsége ilyen, mint a képen:

Tehát:
- fénysorompó,
- motoros sorompó,
- behajtásgátló (az útburkolatból a járművekkel szemben, kb. 45 fokra fémlemezek nyílnak fel - az esetlegesen beragadt járművek kitörését viszont nem gátolják meg, vagyis a háta felől a fémlemez lecsukódik, ha a jármű rágurul),
- "szupersorompó" - ez csukott állapotban mindkét végén rögzítve van, a rögzítés pedig jó alaposan lebetonozva,
- az út nem érkezhet egyenesből az átjáróhoz, íves kell hogy legyen, hogy a közúti járművet lassításra kényszerítse
(a fénysorompós gyalogosátjáró bónusz - ott motoros sorompót egyébként nem alkalmaznak)

hm

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423156

Pedig már hónapok óta mennek Dániába Hamburgból.

 

 

Előzmény: attus germanicus (423085)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423155

Breaking: Hamis pénzzel fizetett az álmenekült a kamujegyért.

Előzmény: Snake-Mojzi (423093)
nazareth Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423154

(Bocs, ez kissé provokatív volt, nem akarok vitát szítani...)

Előzmény: nazareth (423153)
nazareth Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423153

Ilyen képet én is tudok csinálni. Olyan vonaton is ahol nincsenek menekültek....

 

Ne viccelődjünk. Várom a fotókat, mert Magyarországon még ezt megközelítő állapotokkal sem találkoztam. Még a Gödöllő–Bag között ingázó guberátorok szeméttel tömött babakocsijait is beleszámítva. És rendszeresen megfordulok a nem túl szívderítő miskolci gyorsvonatokon is... :)

Előzmény: Törölt nick (423151)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423152

Ebben össze - vissza hazudoznak hülyeségeket, viszont minimális tájékoztatás nincs benne. Az már nem az ő dolguk.

Előzmény: Törölt nick (423140)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423151

Ilyen képet én is tudok csinálni. Olyan vonaton is ahol nincsenek menekültek....elég szégyen, hogy nem volt a vonaton megszervezve a szemét összeszedése. Menetrendszerinti vonatokon is menet közben szedik a szemetet...

Előzmény: nazareth (423145)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423150

Buszokat küldenek. A határra. Ma 20 db busz ingázott egész nap...

Előzmény: gdfgdfgf (423144)
gertam Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423149

PANTOGRÁFOSAT!

 

 

 

Most még csak Walter és Brunó, de a jövő héten már 2 Bzmot érkezik Tamásiba :*-DD

 

MOZDONY- és MADÁRFÜTTY 2015 szeptember 18-19.

 

ZAGYVA SZÁMSOROKKAL egészen pontosan:

 

31800 Keszőhidegkút-Gyönk (9:15) -- Tamási (9:54)
31801 Tamási (10:00) -- Pacsmag (10:22) 
31802 Pacsmag (11:25) -- Tamási (11:47) 
31803 Tamási (12:00) -- Pacsmag (12:22) 
31804 Pacsmag (13:25) -- Tamási (13:47) 
31805 Tamási (14:00) -- Pacsmag (14:22) 
31806 Pacsmag (15:25) -- Tamási (15:47) 
31807 Tamási (16:00) -- Pacsmag (16:22) 
31808 Pacsmag (17:25) -- Tamási (17:47) 
31809 Tamási (18:00) -- Keszőhidegkút-Gyönk (18:39)

 

MINDENKIT NAGY SZERETETTEL VÁRUNK!!!

 

Üdv

 

- gertam - 

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423148

Azt a..... :O 

Előzmény: nazareth (423145)
manhattani Creative Commons License 2015.09.11 0 1 423147

>A nyomvályúban annyiban igaza volt az olvtársnak, hogy az autóbusz és a kamion tengelyterhelése lényegében azonos.

 

Az lehet. A házam előtt a nap nagy részén 8-12-15, hétvégén 20 percenként áll be egy busz a buszöbölbe, és már több éve egy deka nyomvályúsodás nincs.

 

Másik közkeletű tévedés a buszöblökkel: azok nem a buszok kedvéért épülnek, hanem a többi közlekedő kedvéért.

A busz vidáman, a forgalmi sávban állva cserélhetné az utasait, mögötte meg a többi autós ácsorogna és szívna. Az ő kedvükért épülnek a buszöblök.

Előzmény: kihúzóvágány (423136)
manhattani Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423146

>Ennyire nem lehet ez egyszerű, hisz a pálya tulajdonos az állam, az üzembentartója meg a MÁV.

 

De, egyszerű, mert a MÁV is az állam tulajdona :-)

Az állam az egyik tulajdonát kiadja üzembentartásra a másik tulajdonának.

 

A másik tulajdon aztán a PHD-ből nem gyűjt be elég pénzt a pálya karbantartására, ezért az államnak itt is jelentősen be kell segítenie.

Előzmény: Törölt nick (423126)
nazareth Creative Commons License 2015.09.11 0 1 423145

Ugyan már... Ha a németek ezt átveszik az ÖBB-től, akkor az ÖBB sem nagyon kekeckedhet a MÁV-val:

https://www.facebook.com/thomas.wittkowski88/posts/1120773784616856

(Bocs a FB-link miatt, nem kell bejelentkezni.)

Előzmény: Törölt nick (423143)
gdfgdfgf Creative Commons License 2015.09.11 0 1 423144

Küldjenek mentesítő railjeteket. Ha már annyira humánusak, ahogy az indexes "újságíró" állítja.

 

Előzmény: Törölt nick (423143)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 -1 0 423143

Mert az ÖBB tehet arról hogy sok a menekült, mint ahogy arról is, hogy a határátmenetben olyan állapotban kapja meg a vonatait, amit nem tud vállalni...

Előzmény: Ordzsonikidze (423141)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 -1 1 423142

Nem akarom és nem is szeretném védeni az ÖBB-t, csak a szemlélet mássága fogott meg.

Ott sem tökéletes minden, és lényegében a jelenlegi menekülthelyzet felfogható "vis major"-ként is.

Nálunk naponta van olyan nem "vis major" esemény, amitől teljes régiók közlekedése dől össze.

Hozzátenném, hogy a normális hozzáállású vasutasoknak köszönhetően működik még annyira a MÁV, amennyire tud.

(A MÁVINFORM-ot nem sorolom közéjük.)

 

Nagyon sajnálom, ha nem sikerül eljutnod Zürichbe. (Sopron és Bécsújhelyen keresztül el tudsz jutni Bruck/Mur-ba éjjel fél 12-re? Onnan van közvetlen vonat Zürichbe.)

 

Előzmény: Ordzsonikidze (423141)
Ordzsonikidze Creative Commons License 2015.09.11 0 2 423141

Lényegében erről beszélek én is.

Én nem vagyok annyira kifinomult lélek hogy egy átlag MÁV-os közlemény megütközést keltsen bennem, de elhiszem hogy lehet még finomítani a megfogalmazáson és láthatóan van akit már csak ez levesz a lábáról.

Hogy mindezek mellett - csak a jegyzőkönyv kedvéért említve - a vonatok pótlás, alternatív eljutási lehetőség és idegen nyelvű tájékoztatás nélkül vannak lemondva már több mint egy napja, az nyilván csak engem zavar. Engem is csak azért, mert - vélelmezem - kettőnk közül kizárásos alapon én vagyok az, akinek jegye van Zürichbe ma estére. Bármilyen udvarias német kvartyogás az emberségről ezek után sajnos nem tud vigasztalni, még akkor sem, ha egyébként azt írják le benne hogy az autópályán vagy a szántóföldön gyalogoljak át majd este fél tízkor a határon. Ugyanis sajnos nem értem (mielőtt bunkózni kezd valaki, az angollal kibékülnék mint a "Lajtán túl" bárki).

Én bárhogy is próbálom, nem sikerül azt éreznem hogy az ÖBB emberszámba vesz. De legközelebb nem kell erőlködnie, repülővel megyek.

Előzmény: Törölt nick (423140)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 -3 0 423140

Egyszer talán a MÁV is eljut idáig, hogy ilyen hangvételű közleményeket ad ki?

Amikor az utast is emberszámba veszik, és nem csak saját maguknak gyártják a közleményeket a MÁVINFORM-nál?

 

Néha tényleg elgondolkodtató, hogy egy közlemény megfogalmazásának módja nem pénzkérdés. Ez az, ami nem kerül többe, ha normálisan végiggondolva, az utazóközönséget tényleges információkkal ellátó tájékoztatást adnak.

 

Emberszámba venni az utast, nem kellemetlenségnek tekinteni a velük való törődést...

 

...Az Önök MÁV csapata...

 

Mi vagyunk önökért, és köszönjük, hogy megtisztelt a bizalmával!

 

(sóhaj)

 

Előzmény: Ordzsonikidze (423139)
Ordzsonikidze Creative Commons License 2015.09.11 0 3 423139

http://index.hu/kulfold/2015/09/11/igy_mutat_peldat_az_osztrak_vasutak_peldat_ugyfelkozpontusagbol_es_humanumbol/

 

"Az utas az első."

Feltéve hogy németül beszél és/vagy a Westbahnhofon ellátásra szorul. A többi meg a második.

Előzmény: Ordzsonikidze (423111)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423138
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.11 0 0 423137

Érdemes megnézni az autópályaépítésekre fordított összegeket is:

Az ÁSZ jelentése az M6-os autópályáról

Az Állami Számvevőszék egy 112 oldalas jelentést készített a 2007-2010 közötti autópálya-építéseket, egészen pontosan 7 szakaszról:  M31 Gödöllői átkötés (12,4 km), M43 autópálya 5. sz. főút – 47. sz. főút közötti szakasza (6,7 km), M43 autópálya 47. sz. főút[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

http://mno.hu/migr/autopalyafinanszirozas-felarral-552240

 

http://www.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/csak_urugy_volt_a_kartellgyanu_az_m4-es_autopalya_leallitasahoz.212697.html

 

http://nol.hu/gazdasag/kartellgyanu-az-m4-en-1524329

 

A beruházások egy része túlárazott-.

Az EU forrásból megvalósuló vasútfejlesztésekre is részben igaz, minél nagyobb egy egy beruházás annál több kerülhet a zsebekbe.

 

http://www.mfor.hu/cikkek/vallalatok/Vasutepito_kartell_ugyeben_vizsgalodik_a_GV.html

 

Hétmilliárdos gigabírság vasutas kartellért

Vasúti beruházásokban résztvevő, összesen 17 céget vizsgáltak, négyet büntettek 7,2 milliárdra. Tovább »

forrás: Index.hu

 

http://nepszava.hu/cikk/313426-szijjarto-apja-meguszta-a-kartellbotranyt

Előzmény: htibor (423131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!