Részt veszek egy facebookos nyereményjátékban, ami vasárnap 23:59ig tart. Meglepetés számomra, hogy úgy alakult, hogy 2 hete átvettem a vezetést, és azóta szépen tartom magam az 1. helyen. A különbség a javamra 60-70 között volt végig. Most viszont 24 a különbség köztünk, ezért szeretném kérni a támogatásotokat.
oldalra kell lépni, likeolni a Hella hungáriát, utánna pedig szavazás gomb. Ha ez megvan, akkor felül szavazat szerint kell rendezni, és Gabor Molnar egy fekete Peugeot 407es. Szavazás, megosztás. Ma és holnap nagyon sokat jelentene nekem ez a pár szavazat. (Az helyezésen kívül 50ezer forintot is!) Ezért szeretném kérni a támogatásotokat, ami nem kerül 1 forintba sem, és kb 1 perc. Köszönöm szépen.
A 2. helyezett egyébként egy Opel Kadett, aki folyamatosan kritizálta az autómat, és a szavazótáboromat, már csak ezért is szeretném megmutatni neki
Egyik ismerősöm bombáz a következővel: www(.)greenfuel(.)hu (direkt nem linkelem). Az oldaluk alapján valami TopShopos cuccnak tűnik. Valaki hallott már róla, esetleg próbálta/használta?
Nah, akkor tuti nem jó kapcsolóra cserélték, mert nincs auto felirat, sem gomb a világításkapcsoló végén... áhhh mind1, már kezdem megszokni, hogy azok után a kontárok után helyre kell raknom mindent, és lesz egy hibátlan kocsim...
A szellőzőnek nem a középsőkonzoli, hanem az ellenkező fele, ami a tényleges levegő szabályozást csinálja. Ott a bowdent bele kellene akasztani egy kis karba, ami nincs meg. egyéb része jól működik, kézzel mozgatva frankón lehet váltogatni, de vezetés közben nem túl előnyös behajolni az anyósülés elé...
Az esőérzékelőnek pedig valószinü szerelési baja van, mert otthon nyomtam vissza, mikor először hazavittem.
Én parázok a Zindex miatt, bár az előző autómon sem volt gondom. Ennél egyszer esett át, de az is lehet, hogy én bénáztam vele hajtűkanyarban, mert nem szoktam általában kattanásik kapcsolni, csak addig, hogy elkezdjen villogni, aztán visszanyomom. Lehet, emiatt nem volt soha ilyen gondom? Már várom Zoli, vagy valaki más buherátor megoldását a billentésre 3 villogás fronton, de még idáig senki:-( Talán a kövi talira? (Zolinál még a mutatók is más színnel világítanak, szerintem valamit eltoszott azon a verdán;-))
Én már megcsináltam. Azóta tökéletes, illetve ha hirtelen tekerem vissza (kanyarból kilőve) akkor ritkán visszabillen, de nagyon elhanyagolható.
Az egész folyamat 1 óra volt a kiszedéstől a visszarakásig.
Amivel el van az ember az indexkar kiszedése. utána már simán megy a folyamat. Illetvee a kormány leszedésénál volt némi időráfordítás, de elhanyagolható.
Nem tudom az enyémnek mije kopott el vagy sem, a kocsiban lévőt még nem szedtem szét, csak azt amit donornak szereztem.
Itt, tobben írták, hogy csak a rugó gyenge benne- a műanyag kopását nem tudom feltételezni, megkenve gyárilag rendesen meg van kenőanyaggal, és nincs olyan nagy terhelésnek kitéve, hogy elkopjon.
De aki már javította a sajátját, az majd megírja pontosan a diagnosztikát pontosan.
Annyit tudok segyteni, hogy szétszedek egyet otthon és leméretezem, ill. lerajzolom.
Félnézet-félmetszet ábra elég lesz ? (:-))))
Valamint rakok be róla képeket.
Az automata fényszóró úgy kellene, hogy működjön, hogy ha elfordítod a gyk. asszem auto állásba, amikor még nincs rajta a gyújtás, akkor az indexkaron lévő gombot hosszan nyo,va kiírja, hogy auto light activ- vagy valami hasonlóz, és onnantól az érzékelő kapcsolgatja a villanyt a külső fényviszonyoknak megfelelően.
A szellőztetésnél a fűtéskonzol hátuljára vagy kíváncsi ?
És az esőszenzorral mi a baj ?
Én belgiumból hoztam az enyémet,miután jó pár évig ott teljesített szolgálatot (:-), nem kell mondanom ott mennyit esik az eső. Álltalában teljesen kiszámíthatatlan az erőssége és a mennyisége, ráadásul két percig nem esik egyformán. Emiatt néha nem törölt, néha meg mint az őrült nekiindult. Egy síma "japános" ,10 fokozatban állítható szakaszos kapcsoló nekem jobban megfelelt volna. Ráadásul én elég keveset törlök, amíg nem eseik úgy rendesen, addíg csak néha-néha törlök.
Azt viszont meg tudod nézni, hogy a ragasztózselé amivel az ablakra van nyomva, az teljesen körüléri-e a szenzort, met ha nem az meg tudja bolondítani az érzékelését. Esetleg egy autóüvegessel le lehet szedetni és megpróbálni újra felragasztatni, hátha az segít. És a szenzornak, a ragasztókörön belül teljesen tisztának kell lennie. Ha esetleg szélvédőcsrés volt az autó, a visszaragasztásnál hátha bekoszolódott csak.
Ahogy olvastam már több hozzászólásban, általában a kis műanyag kúp kopik el, és nem fogja meg a kart zuhanáskor. Erről valaki tud pár képet csinálni, esetleg valami műszakirajz félét? Maratnék párat a műhelyben (persze műanyagból, hogy ne koptassa szét az ellenoldalt), aztán szétkapnám én is az enyémet.
Más: Az automata fényszóró hogy működne? van külön állás a világításkapcsolón? Mert az enyémben a gyári adatlap alapján benne van, de nem működik (a kereskedő kicserélte a kormánykapcsolót).
Amiről még jó lenne pár fénykép: a szellőztetőrendszernél a befúvás helyét szabályozó (manuális) szerkezetnél az a darab, amibe a bowdent kell akasztani, ami mozgatja a lapátokat. Mert az egész mechanika 40be fáj, és csak ezért nem venném meg, ezt is legyártatnám.
Illetve az eső szenzor sem szuperál valami jól, azt lehet valahogy javítani, vagy egyértelműen csere?
Igaz a sajátomat még nem csináltam meg, de egy 206-osén már szimuláltam a javítási folyamatot, - tehát már túl vagyok az elméleti szakember szinten- gyakornok, ill. gyakorlok, (:-)hogy élesben ne a sajátomon kelljen gyakorolni.
Ki kell venni a helyéről, óvatosan szét kell pattintani, maj utána jön a neheze, mert nagyon meg kell figyelni az index, ill. az ablaktörlőkar kapcsolójának helyzetét.
(Majd csinálok képeket, hogy ne csak leírva legyen, hanem fényképezve is.)
Majd az indexkar pozicionáló rugóját vagy ki kell cserélni erősebbre, vagy meg kell duplázni, vagyis erősíteni egy másik rugóval. Hasonló, vagy ugyanolyan méretű rugónál csak össze kell tekerni a kettőt és kész.
(csak egy ötlet, a két rugó összetekerése segíthet olyan ablaktörlő karnál is, ahol már nem szorítja eléggé a lapátot az ablakra, na ott is meg kell duplázni a rugeszt.)
Bár szerintem egy hasonló méretű, de erősebb és picivel hoszabb rugó az igazán jó megoldás. Na persze ez a legnehezebb, ha nem akarja az ember, hogy a garázsban álljon az autó amíg rugóra vadászik (:-)