M13A-ba 2,2 l olajat ír a gépkönyv, de ennél szerintem több megy bele egy kicsit. Hűtőfolyadékot meg talán 5 litert ír. A fagyállót ne keverd előre össze desztillált vízzel, mert lehet hogy neked sem jön le az egész. Én annak idején órákig pancsoltam, mert körülbelül csak a fele jött le a hűtőfolyadéknak. Utána sokszor átmostam tiszta vízzel, míg már nem volt színes a folyadék. Után desztillált vízzel mostam át vagy 3-szor. Utána a tömény fagyállót öntöttem bele és úgy keveredett össze.
Jaa, ha jól emlékszem a csapok hornya ferde pályás, azaz, ha a rács teljesen fölfele van fordítva és fölfele húzva, akkor jön ki jobban. De, az első után meglátod.
Gépkönyv szerint G10A motornál 3 év vagy 45000 km csee periódust ír. M13A-nál ha iridium gyertya akkor 105000 km vagy 6 év. Ha nem iridium, akkor sűrűbben. Nekem még a gyári van benne, akkor éppen most lett volna esedékes a második csere. :) Köszönik szépen a gyertyák, szépen muzsikálnak. Km még messze van a 105000-től.
Kipattintod, vágsz néhány alátétet pl. bőrlyukasztóval valamilyen anyagból (karton, müa., stb.), ráhúzod a rács csonkjaira és mehet vissza a helyére. :)))
Az utastérben lévő műanyag légterelők másoknál is hajlamosak önállósulva elforogni függőleges irányba? Van rá ötletes megoldás, vagy nekem kell kitalálni valamit? :-)