Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w00dy Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253691
hihi:)

Q. Would you not have preferred to do any announcement after the end of the championship?

MS: Next question!
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253690

Montad, jót derültünk. :)))

 

Előzmény: Helter Skelter (253689)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253689

:)))

 

Nagy csatát várok Monzában. A zöreg már beígérte, hogy nagy meccs lesz.

(Én most neki drukkolok, mondtam már? :)

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253687)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253688
Tökmindegy, csak már jelentsenek be valamit! :)
Előzmény: Törölt nick (253686)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253687

lehet, hogy nem véletlen, hogy a török pályán MS-nek a kanyarok így jöttek:

 

az elsővel az elején meggyűlt a baja, az edzésen majdnem elszállt, de azért, ha a füvön is, de meglett...

 

aztán a második könnyedén ment...

 

a harmadik, a negyedik, az ötödik, a hatodik (kicsit más íven ugyan) és a hetedik szépen ment,

 

de a nyolcadik... na az sehogyan sem akart összejönni ;-))

Előzmény: Helter Skelter (253685)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253686

"Asszem jót tenne a topicnak a bejelentés! :)"

 

Pro vagy kontra bejelentés? :)))

 

Előzmény: Helter Skelter (253685)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253685

Beszarás mi ment itt ma egész nap!

 

Asszem jót tenne a topicnak a bejelentés! :)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253684

Elragadóan g*ci tud lenni, majdnem megkedveltem (da ezért nem) :)))

 

Előzmény: Abraka Dabra (253683)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253683
Alonso:
"But if he [Schumacher] goes then I think there are still another 21 drivers, fantastic drivers, to challenge next year and to beat them. I think it is not necessary to miss anyone."

:DDDDDDDD
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253682
Alonso downplays Michelin concerns
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253681

[lemondóan legyint]

Előzmény: Zozo___ (253680)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253680

A 8as kanyart koveto szakaszban a kanyarsebessegbol taplalkozott alonso, a 3. szektorban mar lassabb volt.

Talan a mechanikai tapadasa kisebb volt a renaultnak, ezert meredekebb szarnyat hasznaltak, igy lehett lassabb az 1. es a 3. szektorban is, mig a gyors 8as kanyarban a nagyobb leszoritoero mar jobb tapadast adott.

Ezek persze csak talalgatasok, de ugyebar a felhuzott motor nem magyarazza a 8as kanyarban a jo tapadast, marpedig mindannyian lathattuk hogy ott gyorsabb, kifejezetten a kanyarban.

Előzmény: Törölt nick (253677)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253679
:)))
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253678)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253678

Rájöttem.

Mihály=Superman

8-as kanyar+a 2 egyenes=kryptonit

 

ez lehet a magyarázat. remélem ez már mindenki számára hihető és elfogadható ;-)

Előzmény: Törölt nick (253677)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253677

"(...) ezert vonom ketsegbe a ford.szam tekergetest."

 

Még 1x. Mihály mindenhol gyorsabb volt, egyenesben is meg kanyarban is, kivéve a 8-as kanyart és az azt követő szakaszt.

Előzmény: Zozo___ (253676)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253676

Te nagyon felreertettel valamit, de semmi baj.

Epp a beallitasbeli kulonbsegekre probalnek ravilagitani, mert ez a fordulatszamtekergetes nagy maszlag szvsz, igy is gyengebb volt a renault az egyenesben, nem hiszem el hogy ez lett volna a feltekert verzio, ezert vonom ketsegbe a ford.szam tekergetest.

Előzmény: Inner Circle (253675)
Inner Circle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253675
Viszont amikor Májköl tartotta a gyorsabb Coulthardot a háta mögött 2000-ben a Hungaroringen, merthogy hiába kocogott végig DC a nyakában a kanyargós részen, a célegyenesre beállított Ferrarival nem vehette fel a versenyt az egyetlen előzési ponton - na, az viszont hihetetlenül precízen kivitelezett, ámulatba ejtő technika volt. Ugyanez Alonsótól vakítás, persze, értjük! :D
Előzmény: laccolt (253673)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253674

te szórakozol velem vagy nem tudsz olvasni? mondtam: ha gyorsabb a kanyarban az nagyobb leszorítóerőt jelent.

Előzmény: Zozo___ (253672)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253673
Hát nem hallottad a választ? Pedig Alonso és a versenymérnöke is elmondta, h csak jáccott Májküllel :))
Az fel sem merült bennük, h ez nem igaz...hanem csak a vetélytárs elleni pszichológiai hadviselés része...:) (kb mint amikor Ali is előadta magát, v amikor Arnold is játszott a többi gyúrós idegeivel, amivel sokat lehet nyerni)
Előzmény: Zozo___ (253672)
Zozo___ Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253672

Meg mindig varom a magyarazatot a 8as kanyarra, hogy a magasabb fordulatszam miert eredmenyez nagyobb leszoritoerot. Nem az egyenes vegen volt gyorsabb, hanem a kanyarban. Ott meg mitol lehet gyorsabb valaki?

Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253663)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253671
Modjuk egy F1 kocsi gázreakciója elég gyors lehet. Össze lehet-e mérni a visszaváltáskori fordulat emelkedéssel, azt nem tudom. Mindamellett a gázfröccsnek komoly stabilitási hatása van. Ezt tudom. :))
Előzmény: cyd (253670)
cyd Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253670
Nem. Konkrétan arra, hogy szerintem nem mindegy, hogy a "rendes működéssel" növeled a motor fordulatszámát, ami továbbmegy a hátsó kerekek felé vagy drasztikusan lelassítod a kihajtást és ezzel kényszeríted a motort a magasabb fordulatra.
Előzmény: finlux (253668)
Inner Circle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253669
Huhh, nem ismerem a váltó mechanikáját, de szerintem gázfröccs nélkül kvázi lehetetlen lenne visszaváltani egy F1-esen. És ha mégis sikerülne, akkor SZVSZ nem a hátsó kerék rántaná fel a motort a fordulatszámra, hanem a motor blokkolná le kereket. Néha lehet is látni, milyen szépen korcsolyáznak, ha a hátsó kerék fordulatszáma nagy sebességnél hirtelen eltérést kezd mutatni a haladási sebességhez passzoló fordulatszámtól :D
Előzmény: finlux (253664)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253668
Mire gondolsz? Vezérműszíj szakadásra? Szvsz azt el lehet felejteni az F1-ben. :)
Előzmény: cyd (253665)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253667
Ez most a szokásos anti-tifosi duma :)
Mert ha igaz is amit mondasz (aminek amúgy kicsit örülök, mert én nem tartom magam olyan sötétnek, mint amit itt sokan hiszenk rólam, sőt...de egy netes fórumban ugye sok minden másnak láccik, mint ami), eddig sajnos nem ez jött le :)

Igaz, te viszont az én szememben mára bőven försztpörszon és Bateman fölé nőttél, pedig ha vki, akkor te totál anti-tifosi vagy. (az idei évig...jövőre együtt szorítunk a vörös Kimiért? :D bár nem tom...nekem nem a Ferka, hanem Ms volt az "isten")
Előzmény: Abraka Dabra (253649)
laccolt Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253666

Az előzményeket télleg nem néztem végig mindenhol, csak azt a gyűjtést, amit finlux belinkelt a modi-topicból...

Nem értem, miért kell ennyire "csendőrnek" lenned, sokkal normálisabb szoktál lenni.

Előzmény: Abraka Dabra (253648)
cyd Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253665
Annak ugyan mindegy, hogy a hátsó kerék, vagy a gázfröccs rántja fel a csillagos égbe.
Ha ilyen téren alapul lehet venni egy utcai autót, akkor nem mindegy.
Előzmény: finlux (253664)
finlux Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253664
A gázfröccs szvsz a váltót kíméli. A motor attól még ugyanúgy 18ezertől fog motorfékezni, ha durvulnak a srácok. Aki meg lájtosan vezet, annak meg csak mondjuk 14ezertől. Szóval a gázfröccs a motort nem kíméli. Annak ugyan mindegy, hogy a hátsó kerék, vagy a gázfröccs rántja fel a csillagos égbe.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (253641)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253663

ha már idézgetünk, akkor idézzük ezt is:

 

"Fernando knew that the only passing opportunities were on the back of the circuit after turn 8, and he was saving his high revs for the two straights between turns 8 and 12 - literally turning the engine up and back down around the lap," Rod Nelson (Alonso's race engineer) said.

 

akkor ezzel sztem le is zárhatjuk a témát.

Előzmény: Zozo___ (253653)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 253662

"Vagy Massát ráküldik Alonsóra, hogy koccanjon vele, Sumák pedig szépen beautózik a célba..."

 

Egyszer már bejött neki (egyszer meg nem) :)))

 

Előzmény: Single Bilingual (253661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!